Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

bø ! :hoppe:

Jippiiiiiii :). Har fulgt dagboka di! Så gøy at det gikk denne ganga :) gratulerer x100 :) hva blir din termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiii :). Har fulgt dagboka di! Så gøy at det gikk denne ganga :) gratulerer x100 :) hva blir din termin?

Takk for det! :hoppe: Foreløpig termin er 29.juli, men vet ikke om det er helt riktig. Er ikke sånn 100% sikker på når EL var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :hoppe: Foreløpig termin er 29.juli, men vet ikke om det er helt riktig. Er ikke sånn 100% sikker på når EL var :)

Da er du lagt inn i lista :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Tenkte jeg også ville melde meg inn her nå. Fikk positiv test idag og regnet ut foreløpig termin til 1.aug. Så det er tidlig ennå. Jeg har mistet to ganger tidligere så jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen. Og at jeg kan klare og slappe av og kose meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Tenkte jeg også ville melde meg inn her nå. Fikk positiv test idag og regnet ut foreløpig termin til 1.aug. Så det er tidlig ennå. Jeg har mistet to ganger tidligere så jeg håper virkelig at det klaffer denne gangen. Og at jeg kan klare og slappe av og kose meg:)

Gratulerer så mye :) gøy at vi begynner å bli så mange her :):) er formen fin?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til missdior og cera! :blomst:

Jeg har også regnet ut min termin til 29.juli :)

Hvor tidlig er det vanlig/anbefalt å bestille første time hos lege? Har ikke noe jordmor-tilbud her jeg bor, så må nok til lege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til missdior og cera! :blomst:

Jeg har også regnet ut min termin til 29.juli :)

Hvor tidlig er det vanlig/anbefalt å bestille første time hos lege? Har ikke noe jordmor-tilbud her jeg bor, så må nok til lege..

Er vanlig mellom uke 10 og 12 :) jeg var idag, er åtte uker på lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å poste info om meg selv..

Missdior er meg, jeg er 20 år og barnefar er 28. Vi har straks vært sammen i to år fire måneder, og vi har jaktet på ei spire i nesten åtte måneder. Vi brukte 7 pper på lille frø, og jeg hadde en SA i september.

Gleder oss veldig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så langt enda, bikket 4 uker. Merker jeg er kvalm, spesielt på kvelden og natta av alle ting. Er utrolig trøtt! Satt opp til 1 ktr 10 januar :) ca 12 uker. Spent! :) ønsker alle å vite kjønnet på ordinær UL dersom det lar seg gjøre? Jeg og mannen lurer litt på å la det være en overraskelse til fødselen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere nyankomne :strix:

Artig at vi begynner å bli en gjeng!

Her er formen ok, klarer fint å være på jobb en hel dag men jammen er jeg sliten på kveldstid... :sjenert: jeg er satt opp på 1 kontroll hos fastlegen 17.12. Da er jeg ca 9 uker.

:blomst:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...