Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Hei alle,

På tide å hive meg med her! Er gravid med nummer 2, 8+5 idag, termin ca 17. Juli :)

Jeg har ekstremt hektiske dager for tiden, men skal prøve å henge med her så godt jeg kan. Gratulerer til alle dere andre med spire i magen også!

Hei !

Hiver meg inn her også selvom er tidlig - termin 23 august ;)

Hei!

Jeg hører til denne gruppen jeg også. Foreløpig termin 16.august. Blir definitivt spennende å se om dette går bra!

Oooi, tre nye! Så morro :) gratulerer alle ihop :) må alle spirene være der til juli/august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 uker i dag her!! :D Kvalmen henger i fortsatt og gjør lesingen til eksamen haaardt.. Synes den bare kan gå bort nå :snurt:

Og velkommen til dere nye! :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal reise til ASIA når jeg er på uke 9-11, så håper ikke kvalmen er med på tur :(

Så gøy :) krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna. Jeg har vært kvalm siden uke 6, merker kaaaanskje nå at det værste begynner å gi seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært veldig kvalm en uke men våknet i dag og var ikke noe særlig kvalm. Bare sånne småting som tanken på kaffe (elsker vanligvis kaffe) gjør meg veldig kvalm men ellers har dagen gått veldig fint. Merkelig. kjente et vondt stikk på høyre side i sted men det gikk vekk etter to sekunder og har ikk kjent noe siden. Så nå får jeg helt noia her:p Ingen blod da heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro med nye medlemmer i gruppa vår!! :velkommen:

Mine ømme pupper har roet seg, kvalmen derimot henger i og øker på. Hvorfor ikke omvendt?! afh!! Kaster opp for første gang i går og er trøtt som en strømpefabrikk! :Gjesp: 6+4 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Enda en ny her :)

Testet positivt med CB digital i dag, så nå er det virkelig! Terminkalkulatorene sier at termin er 20. august.

Jeg er 26, det samme er mannen min. Dette er vårt første barn.

Endret av Aomame
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Enda en ny her :)

Testet positivt med CB digital i dag, så nå er det virkelig! Terminkalkulatorene sier at termin er 20. august.

Jeg er 26, det samme er mannen min. Dette er vårt første barn.

Hei, du fikk CBD positiv test i dag - så hvilke dag var din egentlige IKM? :) Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy :) krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna. Jeg har vært kvalm siden uke 6, merker kaaaanskje nå at det værste begynner å gi seg :)

Hihi, blir deilig når kvalmen begynner å gi seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har av og til magevondt og ømme bryster hele tiden...

Hadde dere vondt i magen av og til? (har små stikk ja) men lissom mageknip ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer kvalmen når jeg stresser eller er sliten. Merkelig. Men er ikke kvalm ellers. Jeg er umåtelig trøtt da og har en del strekk i magen, spesielt når jeg reiser meg fra sofaen. Og puppene er ømme, men mest på kvelden. Jeg har heldigvis mer og tydelige symptomer enn sist gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du fikk CBD positiv test i dag - så hvilke dag var din egentlige IKM? :) Gratulerer så mye!! :)

Takk! Utifra EL-tester så er det enten i dag eller i morgen. Har hatt svake streker på billigtestene i flere dager, men de har vært så svake at jeg har vegret meg for å stole på dem. Måtte en CB til for å være sikker. Mannen og jeg hadde en veldig fin morgen i dag! Vi er skikkelig fnisete og lykkelige begge to. Dette er ganske herlig. Håperhåper at vi ikke mister.

Jeg har skikkelig ømme pupper og murringer som symptom hittil. Ganske likt som PMS egentlig men ikke helt likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Utifra EL-tester så er det enten i dag eller i morgen. Har hatt svake streker på billigtestene i flere dager, men de har vært så svake at jeg har vegret meg for å stole på dem. Måtte en CB til for å være sikker. Mannen og jeg hadde en veldig fin morgen i dag! Vi er skikkelig fnisete og lykkelige begge to. Dette er ganske herlig. Håperhåper at vi ikke mister.

Jeg har skikkelig ømme pupper og murringer som symptom hittil. Ganske likt som PMS egentlig men ikke helt likevel.

Jeg hadde IKM igår men i følge svangerskapskalkulator sier at min termin er den 23 august - ja, men får vel 100% termindato hos førstegangskontroll - blir spennende! :) HIhi, nei, håper ingen her inne mister!

Har også ømme pupper helt siden etter EL, og vondt i mage - leser at det går over etterhvert :) Spennende! Min kjære er så veldig glad og gleder seg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lusker meg forsiktig inn her :ninja: (og håper at de som vet hvem jeg er lar meg holde det hemmelig litt til :ler: )

Er 23 år gammel, gift, fikk en datter i mai og er 5+4 med nummer to. Termin 9. august. Det blir tettere enn planlagt, men jeg gleder meg!

Vonde, større pupper, kvalm, øm nederst i magen, svimmel og trøtt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lusker meg forsiktig inn her :ninja: (og håper at de som vet hvem jeg er lar meg holde det hemmelig litt til :ler: )

Er 23 år gammel, gift, fikk en datter i mai og er 5+4 med nummer to. Termin 9. august. Det blir tettere enn planlagt, men jeg gleder meg!

Vonde, større pupper, kvalm, øm nederst i magen, svimmel og trøtt :ler:

Heihei! Enda en ny her :)

Testet positivt med CB digital i dag, så nå er det virkelig! Terminkalkulatorene sier at termin er 20. august.

Jeg er 26, det samme er mannen min. Dette er vårt første barn.

Gratulerer så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 8+5 og føler at kvalmen gir seg mer og mer, eller kanskje jeg har blitt flinkere til å spise riktig?

Fin årstid for å få i seg masse frukt - mandariner overalt :-) Har dere fått noe dere er spesiellt glad i? Jeg gjemmer meg på vinrommet på jobb - lukter godt av mur! Ellers er jeg heldigvis veldig glad i gulrot, mandarin, appelsin og banan. Og masse youhurt-drikk!

Nå som jeg snart er over meg uke 8 føler jeg meg mer og mer komfortabel med å spre nyheten til nære venner. Har dere fortalt nyheten til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer og velkommen til alle sammen! :blomst:

Jeg er 9+1 i dag, og like sliten som vanlig :fnise: Humøret har heldigvis lettet litt, så det å "bare" føle seg som en oppvridd vaskeklut, og ikke en deprimert, oppvridd vaskeklut, føles egentlig ganske greit. Glad jeg har berget for kvalme så langt, bank i bordet!

Er det flere her som sliter med treig fordøyelse? Jeg er ikke forstoppet, men hver gang jeg spiser blir maten liggende å trykke opp mot mellomgulvet ganske lenge. Veldig ubehagelig. Prøver å gjøre litt yoga for fordøyelsen for gravide, drikke masse vann og spise små, hyppige måltider med mye fiber, men virker ikke som det har så stor effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 8+5 og føler at kvalmen gir seg mer og mer, eller kanskje jeg har blitt flinkere til å spise riktig?

Fin årstid for å få i seg masse frukt - mandariner overalt :-) Har dere fått noe dere er spesiellt glad i? Jeg gjemmer meg på vinrommet på jobb - lukter godt av mur! Ellers er jeg heldigvis veldig glad i gulrot, mandarin, appelsin og banan. Og masse youhurt-drikk!

Nå som jeg snart er over meg uke 8 føler jeg meg mer og mer komfortabel med å spre nyheten til nære venner. Har dere fortalt nyheten til noen?

Jeg har dilla på epler, mandariner og farris bris. Alt som er friskt og syrlig egentlig :) Tanken på kokt egg og kaffe derimot, æææsj! :fnise: Også har salt lakris i form av IFA eller lakrisal vært godt å ha når jeg plages av dårlig matlyst eller mye ekle lukter på jobb.

Jeg har fortalt det til alle på jobb, jeg er så mye sliten at jeg ofte må sette meg ned og hvile, da synes jeg det er greit at de vet at det ikke skyldes latskap. Også har jeg fortalt det til fire venninner. Familien skal få vite det på julaften :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når satte kvalmen inn, dere som er kvalme? Håper på å unngå det verste av det.

Jeg har enda ikke blitt ordentlig kvalm. Jeg begynner nesten å øyne håp for at jeg slipper det, men man vet jo aldri. Jeg kan få følelsen av å være kvalm når jeg er ekstremt sliten og/eller hvis jeg spiser for store måltider som blir liggende å trykke opp mot mellomgulvet, men det er ikke vanlig kvalme som så mange andre sliter med :)

Krysser fingrene for at du slipper billig unna :smilbla:

Endret av bib_84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...