Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

Jeg slet med det samme for ca en uke siden, rett og slett fordi jeg var utslitt. Humøret ble bedre når jeg fikk slappet av noen dager og fikk litt mer energi. Kvalme og tretthet i sammen, vedsiden av daglige gjøremål som virket uoverkommelige sammen med trettheten drepte det gode humøret mitt. Unn deg å slappe av litt så hjelper det sikker. Og frem til det en stor klem :hug: og varme tanker til deg.

Takk for det :hug: Det hjalp veldig å få hjem kjæresten i går, så nå får jeg satse på at hvile gjør susen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er nesten litt bekymret for at jeg begynner å bli deprimert. Jeg har hatt min tyngste uke noensinne: kjæresten har vært bortreist og jeg har vært både deprimert, utslitt og kvalm. Bare tanken på skole og praksis får meg til å grine, for det virker så tungt og overveldende. Det er vanskelig å si om jeg er nedstemt fordi jeg er så sliten, eller om jeg er sliten fordi jeg er nedstemt, men jeg finner liksom ikke glede i noen ting lenger.

Tanken på den lille som skal komme trigger heller ingen følelser, alt virker bare flatt, og jeg klarer ikke glede meg på samme måte som jeg gjorde i starten. Jeg håper virkelig dette ikke blir langvarig :(

Jeg har det akkurat sånn :/ i tillegg er jeg sur og irritert på kjæresten min hele tiden og pirker på alt han sier og gjør. Jeg er bare så utrolig kvalm, sliten og trøtt. Skjønner heller ikke hvordan jeg skal overleve på jobben fremover når jeg er så inderlig kvalm og utnattet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt gretten om dagen. Kjæresten får snaut lov å ta på meg. Jeg klikker for ingenting. Og føler tiden går seeeeeent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "godt" å høre vi er fler nå. er så kvalm og uggen om natta og morningen. Et prosjekt å få frøkna i barnehagen innen rimelig tid. Har ferie ut denne uka, spent på hvordan neste blir..! Energien strekker ikke lenger enn til maks tolv på dagen. Huset står på huet!

Endret av Skogstrollet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I feel you girls :klem:

Kjøpte meg seaband i går jeg da. Det hjalp i hele går, slik at jeg kunne spise og gjøre normale ting. Men idag føler jeg ikke de virker like godt? Må lese litt mer på den bruksanvisningen :fnise:
Håper så inderlig jeg slipper denne dårlige formen i jula!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å høre at jeg ikke er alene ;) Krysser fingrene for at vi alle blir piggere snart! Jeg vil ha denne gravidgløden det snakkes så mye om, har ikke sett noe til den enda iallefall :fnise:

I går begynte jeg å grine av værmeldinga på NRK, tro det eller ei! Jeg syntes Kristen Gislefoss så så ensom og trist ut, og vips så var krana på :cry3::ler2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør dere andre kvalme? Jobber dere? Jeg vet ikke om jeg burde bli sykemeldt, eller om det liksom er pingle? Hva spiser dere som går greit? I dag har jeg spist en mandarin og et halvt eple, orker ikke mer, går til badet og tror jeg skal spy hvert 5. Min :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God å høre at jeg ikke er alene ;) Krysser fingrene for at vi alle blir piggere snart! Jeg vil ha denne gravidgløden det snakkes så mye om, har ikke sett noe til den enda iallefall :fnise:

I går begynte jeg å grine av værmeldinga på NRK, tro det eller ei! Jeg syntes Kristen Gislefoss så så ensom og trist ut, og vips så var krana på :cry3::ler2:

:fnise: vanvittig bra!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør dere andre kvalme? Jobber dere? Jeg vet ikke om jeg burde bli sykemeldt, eller om det liksom er pingle? Hva spiser dere som går greit? I dag har jeg spist en mandarin og et halvt eple, orker ikke mer, går til badet og tror jeg skal spy hvert 5. Min :(

Jeg jobber, men har fri denne uka nå. Kvalmen har kommer mye denne uka. Foreløpig er det ganske greit så får spist når bølgene legger seg. Sist var det verst fra uke 7. Jeg er 6 uker i dag. Jeg spiser mariekjeks, drikker ingefærte og blåbærsaft når jeg er dårlig. Ellers prøver jeg å få i meg det jeg har lyst på i bedre perioder ila dagen. Matlukt gjør meg fort kvalm. Håper det snart går bedre med deg. Drikke er det aller viktigeste! :) og er du for dårlig skal du ta hensyn til deg selv og mageboeren og sykmelde deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde på en spilleliste med julesanger på youtube i dag tidlig, mens jeg tuslet rundt og gjorde div. husarbeid. Så kom ''tre nøtter til askepott''-sangen.... :overrasket::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Å nei! :tristbla: Stor klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Uff, så trist :( :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Har strykt deg nå, men med tungt hjerte. Håper det går bra med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Veldig trist og høre :( Håper det går bra med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan stryke meg fra terminlisten, blomst12... jeg har blødd kraftig i tre dager nå, så jeg har nok hatt en SA.... :cry3:

Åneii Missdior, det var leit :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 uker idag!! Og fortsatt kvalm og ømme pupper! Men er jo gode tegn det.

Hvordan går det med dere? God helg dere!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle,

På tide å hive meg med her! Er gravid med nummer 2, 8+5 idag, termin ca 17. Juli :)

Jeg har ekstremt hektiske dager for tiden, men skal prøve å henge med her så godt jeg kan. Gratulerer til alle dere andre med spire i magen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hører til denne gruppen jeg også. Foreløpig termin 16.august. Blir definitivt spennende å se om dette går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...