Gå til innhold

me2u; Med en liten Alien i magen...


Gjest me2u

Anbefalte innlegg

Hei :vinke: tror ikke jeg har vært innom her før? Men har lyst til å følge med på resten av reisen din mot baby :jepp:

Ikke kjekt med "vondter" men godt å høre at du fant hjertelyden med en gang :hjerte:

Hurra for 13 uker foresten :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du har fått dreisen på den angelsounden, har hørt at mange blir mer bekymret av å ha sånn fordi de ikke finner hjertelyden. Og hurra for deling av nyheter og søt liten kveldsmage. Om noen uker er den sånn hele tiden. Og så plutselig kommer det små dult. Åh, det er så herlig å gå gravid :rodmer: (sier hu med verdens enkleste svangerskap, tror nok ikke alle er enige i det :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og legger igjen et lite spor jeg. :vinke: Ser ut som vi har termin på samme dag, så her må jeg nesten følge med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det var forskjell på morgen- og kveldsmage. :) Hvis du trener mye mage og er høy i tillegg så kan det jo ta en del uker til før du får skikkelig babymage. Det gjorde det hos meg, spesielt første gangen. :) Magemusklene holder den på en måte litt inne. :P

Så bra du har fått dreisen på den angelsounden, har hørt at mange blir mer bekymret av å ha sånn fordi de ikke finner hjertelyden. Og hurra for deling av nyheter og søt liten kveldsmage. Om noen uker er den sånn hele tiden. Og så plutselig kommer det små dult. Åh, det er så herlig å gå gravid :rodmer: (sier hu med verdens enkleste svangerskap, tror nok ikke alle er enige i det :fnise: )

Det sa jeg også etter første svangerskap..At det var så herlig å gå gravid..Nå derimot...Neeeh, er mye som IKKE er digg også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: tror ikke jeg har vært innom her før? Men har lyst til å følge med på resten av reisen din mot baby :jepp:

Ikke kjekt med "vondter" men godt å høre at du fant hjertelyden med en gang :hjerte:

Hurra for 13 uker foresten :danse:

Hei og tusen takk. Så koselig med nytt besøk :)

Ja den Angelsounden har vært gullverdt for sjelefreden min.

Så bra du har fått dreisen på den angelsounden, har hørt at mange blir mer bekymret av å ha sånn fordi de ikke finner hjertelyden. Og hurra for deling av nyheter og søt liten kveldsmage. Om noen uker er den sånn hele tiden. Og så plutselig kommer det små dult. Åh, det er så herlig å gå gravid :rodmer: (sier hu med verdens enkleste svangerskap, tror nok ikke alle er enige i det :fnise: )

Ja, var jo forberedt på å ikke finne den, men YouTube var redningen. Nå finner jeg hjertelyden på under 2 sekunder og det er utrolig lettelse, MEN jeg tror kanskje jeg kjente noe i går?

Det er jo fryktelig tidlig, så trodde det var livmoren som "vibrererte" men det var som et stryk på innsiden. Sjefen min sa at hun kjente noe på denne tiden selv om et var svakt og sjeldent. Så rart om det faktisk var bevegelse.

Håper jeg får et likt svangerskap som deg :) Foreløpig skal jeg ikke klare! Kjenner det litt i ryggen, men utover det så jogger jeg og er i fin form, selv om kondisen er litt redusert nå :P Og så sovner jeg klokka 21.00, Zzzzzzz! Haha!

Innom og legger igjen et lite spor jeg. :vinke: Ser ut som vi har termin på samme dag, så her må jeg nesten følge med. :)

Oj,så gøy :) Gratulerer!

Hehe, ja det var forskjell på morgen- og kveldsmage. :) Hvis du trener mye mage og er høy i tillegg så kan det jo ta en del uker til før du får skikkelig babymage. Det gjorde det hos meg, spesielt første gangen. :) Magemusklene holder den på en måte litt inne. :P

Det sa jeg også etter første svangerskap..At det var så herlig å gå gravid..Nå derimot...Neeeh, er mye som IKKE er digg også.. :fnise:

Livmoren kom plutselig opp! Nå har jeg en bump uansett. Så sært! Selv på morgenen etter trening og før mat så blir den ikke flat lengre. Når jeg trekker inn magen så er det klump nederst. Ser kjemperart ut, haha :)

Det er nå umulig å skjule magen med mindre jeg ikke har en vid genser på meg. Den er noe mindre om morgenen, men fremdeles da så er det en tydelig bump der. Men er koselig da.

Tenke seg at jeg nå snart er i uke 14! Det går så fort! Om 6 mnd så skal jeg liksom føde og greier....so weird! Haha :P

Men jeg storkoser meg med den voksende magen. Hørte senest bønna denne uka og det er utrolig betryggende å høre det lille hjerte galoppere.

Vekta ser også fin ut. Har lagt på meg 3 kg som er det en burde i følge uke for uke vektoppgang malen. Er hovedsakelig puppene, magen og så har jeg fått litt ekstra på lårene. Utrolig rart når jeg ikke spiser mer enn vanlig, men allikevel så endrer kroppen seg og er i gang med fettreserver til ammingen.

Jeg vet jeg trenger litt å gå på til ammingen for jeg hadde ikke noe fettresverer å ta av før jeg ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hadde en fantastisk start på dagen i dag :)

Formen er super, bønna sitt hjerte slår fremdeles hardt og jeg har jogget, vært på tur og handlet inn masse god mat.

I dag ble det kyllingklubber til middag...det gikk ikke bra. Ble akutt dårlig i magen og kastet opp og fikk skikkelig urolig mage. Hele prosessen gikk fort og da alt var ute så følte jeg meg faktisk helt fin igjen. Trengte noe mer i kroppen siden jeg ikke hadde spist så mye før middagen.

Naturlig nok var ikke mat noe jeg orket tanken på så stakk ut og kjøpte litt Pepsi Max og smågodt. Satt fornøyd og gumlet på det da den lure mannen min startet å lage mat. Valser inn på stuen; og hva har han laget? Kyllingfilet!!! Selv med alle vinduene oppe og mannen ble bannlyst ut på kjøkkenet for å spise og vaske bort all lukt så var det som om lukten satt inni nesa mi og jeg kjente smaken av kylling i munnen...så kastet opp igjen!

Jaja. Sånn kan det gå. Kjenner jeg er kurert for kylling i lang tid. Sist dette skjedde for noen år siden så kunne jeg ikke spise kylling på 1 1/2 år. Tror nok det kommer til å bli sånn igjen nå :P

Men nå har det roet seg igjen så nå skal jeg bare kose meg med resten av smågodtet mens jeg ser på film ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, ikke bra! Var kyllingen dårlig eller var det bare du som reagerte på den? Teit mann som ikke tenkte lenger.. Bra du er bedre nå i alle fall :hug: Spennende film? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, ikke bra! Var kyllingen dårlig eller var det bare du som reagerte på den? Teit mann som ikke tenkte lenger.. Bra du er bedre nå i alle fall :hug: Spennende film? :)

Det var Solvinge Kyllingklubber. Stekte dem i 1 time og de så fine ut og smakte godt. Aner ikke hva som skjedde. Mannen er sikker på at det var noen av dem som ikke var gjennomstekte siden jeg fikk akutt diaré og kastet opp like etterpå.

Ser på Ouija. Skrekkfilm, men var ikke så veldig skremmende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Solvinge Kyllingklubber. Stekte dem i 1 time og de så fine ut og smakte godt. Aner ikke hva som skjedde. Mannen er sikker på at det var noen av dem som ikke var gjennomstekte siden jeg fikk akutt diaré og kastet opp like etterpå.

Ser på Ouija. Skrekkfilm, men var ikke så veldig skremmende :P

Isj.. Det kan nok stemme som han sier. Han burde jo også ha reagert på kyllingen dersom den var dårlig.

Skrekkfilmer funker ikke her, haha. Jeg sover lite nok fra før av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj.. Det kan nok stemme som han sier. Han burde jo også ha reagert på kyllingen dersom den var dårlig.

Skrekkfilmer funker ikke her, haha. Jeg sover lite nok fra før av ;)

Han spiste ikke klubber. Han spiste kyllingfilet 1 time etterpå...

Elsker skrekkfilmer ❤️ Venter fremdeles på en som klarer å skremme meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiste ikke klubber. Han spiste kyllingfilet 1 time etterpå...

Elsker skrekkfilmer ❤️ Venter fremdeles på en som klarer å skremme meg :P

Ah, trodde dere spiste dem sammen, men at han ble mer sulten.

Folk snakker om Paranormal Activity-filmene og The Conjuring. Sett dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, trodde dere spiste dem sammen, men at han ble mer sulten.

Folk snakker om Paranormal Activity-filmene og The Conjuring. Sett dem?

Nei, han kom hjem sent fra trening mens jeg spiste. Flaks for han :P

Japp, har sett dem. Paranormal er sånn "live footage" film. Alle sånne synes jeg er rældårlige! Haha. Skal liksom se "ekte" ut. Holdt på å dø av kjedsomhet av første filmen som startet det hele "The Blair Witch Project"

The conjuring derimot er veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, hørtes ikke noe godt ut :(

godt du føler deg bedre da :) spy'ing er noe møkk!

Ja, det var ikke noe morro :( Men det var iallefall akutt. Heldigvis er kvalmetiden over ❤️

Var temmelig innhult da jeg våknet idag. Orket ikke tanken på nor annet enn litt frukt og yoghurt. Så appetitten er ikke helt på plass etter i går. Satse på at den kommer tilbake senere. Pleier å komme etter joggeturen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er så ekkelt når man blir sånn akutt dårlig. Jeg fikk en runde med det da jeg spiste fårikål i høst, kasta opp mange ganger og fikk ikke i meg noen ting på nesten et døgn. Når man er gravid i tillegg da blir det fort ekstra slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var ikke noe morro :( Men det var iallefall akutt. Heldigvis er kvalmetiden over ❤️

Var temmelig innhult da jeg våknet idag. Orket ikke tanken på nor annet enn litt frukt og yoghurt. Så appetitten er ikke helt på plass etter i går. Satse på at den kommer tilbake senere. Pleier å komme etter joggeturen :)

Får håpe det kommer seg ja! :) ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, er så ekkelt når man blir sånn akutt dårlig. Jeg fikk en runde med det da jeg spiste fårikål i høst, kasta opp mange ganger og fikk ikke i meg noen ting på nesten et døgn. Når man er gravid i tillegg da blir det fort ekstra slitsomt.

Ja, det var ikke noe gøy. Var litt uggen til morgenen i dag, men nå føler jeg meg heldigvis fin.

Eneste er at jeg ikke klarer lukten av kjøtt. Mannen hadde skinke til frokost og da kjente jeg kvalmen komme snikende.

Det roer seg nok ned, men er nok kurert for kjøtt en stund fremover:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Legger igjen en hilsen slik at jeg kan følge deg videre :-) Jeg er et par uker bak deg i løypa, uke 12 nå. Og mistet også dessverre første gang slik som du gjorde. Men det er nå det gjelder, sommer 2015 er tingen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Legger igjen en hilsen slik at jeg kan følge deg videre :-) Jeg er et par uker bak deg i løypa, uke 12 nå. Og mistet også dessverre første gang slik som du gjorde. Men det er nå det gjelder, sommer 2015 er tingen :nigo:

Gratulerer med uke 12 ❤️ Så trist at du også mistet. Men som du sier; det er nå det gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så sinna jeg var da jeg våknet i dag!!!!! Mannen var utro! 2 ganger!!!!

Jeg slo opp, sa opp leiligheten, ringte en gammel husvert og fikk skaffet meg et nytt sted å bo og jeg ville bare komme meg raskest mulig bort fra møkkamannen! Hvordan kunne han?????

Så våknet jeg! Helt utslitt, sinna og forvirret. Hahahaha! Har lest at man drømmer mye sært når en er gravid, men dette var så sinnsykt ekte. Jeg måtte bare ut av soverommet og puste så jeg ikke skulle rive dynen av mannen og skjelle han ut.

Som om hormonene ikke er ille nok; nå skal han tas for ting han gjør i drømmene mine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...