Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun kan ha opprettet siden mens hun hadde privat profil og så slettet denne senere.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

Om du sletter din private profil,så er du ikke admin på page'n lengre, da må du gi noen andre fullmakt før du sletter profilen din

Anonymous poster hash: 68cda...e13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg vet at hun hadde facebook før. Vi hadde en felles venn, og jeg har en venninne som heter Hilde, så hver gang jeg søkte på Hilde kom Hilde Christina opp som et forslag. Hun endret etterhvert navn til Haley på Facebook tror jeg, så jeg vet ikke om hun fremdeles har en profil.

Var venn med HC på Facebook før. Dette var lenge før hun ble særlig populær, så hun la til de fleste. Så gjorde hun en opprydning og da forsvant de av oss som egentlig ikke kjenner henne... noe som er helt greit. Og forståelig.

Anonymous poster hash: 65881...74f

Skrevet

Sosiale medier er full av troll, men ungene er faktisk ikke verst. De voksne kan være like ille. ;)

Jeg opplevde at flere voksne som jeg var på nettverk med mobbet meg HVER DAG. De skulle liksom være vennene mine. haha...

Jeg holder meg utenfor sosiale medier pga dette. Hadde jeg hatt barn hadde jeg fulgt med som en hauk.

Skrevet

Sosiale medier er full av troll, men ungene er faktisk ikke verst. De voksne kan være like ille. ;)

Jeg opplevde at flere voksne som jeg var på nettverk med mobbet meg HVER DAG. De skulle liksom være vennene mine. haha...

Jeg holder meg utenfor sosiale medier pga dette. Hadde jeg hatt barn hadde jeg fulgt med som en hauk.

Det helt hysterisk morsomme med dette var jo at de voksne mobbet jo barn via meg og. Jeg er og forblir ganske sjokkert.

Skrevet

Har hun slettet instagram også nå?

Tror dere samarbeidspartnerne hennes virkelig har fått med seg hvordan hun har oppført seg på sosiale medier?

Jeg håper i alle fall at dette har fått noen form for konsekvenser for henne.

Anonymous poster hash: eb7ad...acb
Skrevet

Hvis hun har slettet instagrammen sin, vil jo det si at denne tråden i alle fall har hjulpet litt. Hun er blitt "redd" og kommer forhåpentligvis ikke til å fortsette slik hun har gjort. Var nok redselen for at samarbeidspartnere skulle få snusen i dette som gjorde susen!

Skrevet (endret)

l

Endret av minimio
Skrevet

Det er utrolig hvor mye dritt det er å finne på nett.

Ikke alle foreldre sjekker riktig med barna sine.

Anonymous poster hash: 824be...f9f
Skrevet (endret)

Aldri hørt om dama engang. Er hun noe flink til det hun driver med? Altså skjønnhet og make-up?

Nei.

Vi har ellers en deilig tråd om henne her.

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg vet at det gjør meg til et forferdelig menneske, og at det ikke bryr meg i det heletatt, men jeg lurer så veldig fælt på hva den sykdommen hennes er. Det høres jo helt forferdelig ut, og det virker jo ikke som at det er noe som er helt vanvittig sjeldent heller. Klarer liksom ikke komme på en eneste sykdom jeg vet om som har de symptomene og medisinene.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
  • Liker 6
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner

Kosemose,mod

Skrevet

Det er nok av mennesker som har kroniske sykdommer, det er ikke noe frikort for å hetse barn og ungdom på nettet. Har full forståelse for at det er veldig vanskelig å bli syk, har opplevd det selv, men da må man trekke seg tilbake dersom man ikke kan opprettholde et minimum av høflighet i sin kontakt med omverdenen.

Da hun lovet bot og bedring etter at hun fortalte om hva hun hadde vært igjennom med eksen, så hadde hun min sympati. Jeg trodde hun hadde forbedret seg, alle kan trå feil, særlig om man har opplevd noe vanskelig! Men dette er nå en godt voksen dame som etter min mening faktisk har brukt opp tabbekvoten sin.

Skrevet

Det er nok av mennesker som har kroniske sykdommer, det er ikke noe frikort for å hetse barn og ungdom på nettet. Har full forståelse for at det er veldig vanskelig å bli syk, har opplevd det selv, men da må man trekke seg tilbake dersom man ikke kan opprettholde et minimum av høflighet i sin kontakt med omverdenen.

Da hun lovet bot og bedring etter at hun fortalte om hva hun hadde vært igjennom med eksen, så hadde hun min sympati. Jeg trodde hun hadde forbedret seg, alle kan trå feil, særlig om man har opplevd noe vanskelig! Men dette er nå en godt voksen dame som etter min mening faktisk har brukt opp tabbekvoten sin.

Veldig enig i dette. Det er irrelevant hva som er grunnen til at hun oppfører seg som hun gjør. Man kan ha forståelse for at hun er sint og lei, men det rettferdiggjør ikke oppførselen hennes.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Så vil jeg si det: vi prøver å være strenge rundt sykdomsbilde, spesielt de som ser ut til å være i en sårbar situasjon. Så kan det være noen synes jeg er for streng, men jeg innrømmer at det er svært vanskelig å moderere i disse tilfellene, da dette ikke er svart-hvitt. Jeg håper dere har forståelse for dette, og send meg gjerne innspill på pm ift dette.

Yvonne (mod)

• Liker 2
Skrevet

Dere beskylder HC for mobbing, også er dere like ille tilbake... Dere sitter bak PC skjermen og slenger dritt, nettmobbing altså... Sinnsykt bra! håper dere er stolte over dere selv

Anonymous poster hash: 43486...e51
  • Liker 2
Skrevet

Dere beskylder HC for mobbing, også er dere like ille tilbake... Dere sitter bak PC skjermen og slenger dritt, nettmobbing altså... Sinnsykt bra! håper dere er stolte over dere selv

Å kritisere noen for å mobbe små barn er hverken mobbing eller netthets. Get a grip!

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

• Liker 16
Skrevet

Det er ikke noe vits i å prøve å si at "alle dere er mye værre så". Du kan ikke finne en eneste kommentar her som stiller i samme klasse som det hun driver med.

Anonymous poster hash: c1ba4...ee8

• Liker 6
Skrevet

Den dama trenger sårt en realitetssjekk etter å ha lest det nyeste innlegget i hverdagsbloggen hennes. ALTSÅ selvinnsikt much?!

Anonymous poster hash: fe705...7e2
  • Liker 3
Skrevet

http://web.stagram.com/n/haleychristina/

Kommentarene på bildet av den nye (heslige) LV-veska er nok mynta på oss gitt. Kan jo ikke skuffe HC og hennes ekstremt homofile kompis (han identifiserer seg hovedsakelig via sin seksuelle legning tydeligvis, gaypal'en).

Anonymous poster hash: a7517...f78

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...