Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Står virkelig kommentaren?

Det må jeg si overrasket meg.

Jeg var sikker på at den ble slettet samtidig som jeg ble blokkert.

Men siden kommentaren står, så gir det jo enda mindre mening at jeg ble utestengt. :klo:

Jaja, det har ingen betydning. Det var første, og siste, gangen jeg la inn en melding der uansett. :)

Anonymous poster hash: 005b8...c80

Jeg ble som sagt også blokkert fra bloggene hennes etter en liten kommentar hvor jeg tipset om denne tråden på KG. For alt hun visste kunne jeg vært en "fan" som tipset slik at hun kunne rapportert denne tråden, for alt jeg skrev var bare "det er laget en tråd om deg på kvinneguiden, tenkte kanskje du ville vite det - også linken". Hva som gjør det god nok grunn til å blokkere meg fra bloggene hennes aner jeg ikke.

Virker jo ikke som hun har noe grunn når jeg ser at det samme har skjedd med flere. Hvorfor reagerer hun sånn her? Gjør alt hun kan for å fremstille seg som et tidligere mobbeoffer som nå er mobbemotstander og hjelper de svake, når hun egentlig er den som mobber, hetser og gjør narr av andre, barn til og med. Dette er jo ikke en normal oppførsel for vokse oppegående mennesker?

Det er vel hykleriet jeg reagerer mest på og provoserer meg mest faktisk. Hadde hun i det minste stått for den hun er, og måten hun snakker til andre på, så kunne jeg i det minste prøvd å forstå hvorfor hun gjør som hun gjør.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Will do! :)

Kanskje vi kunne få istand en form for underskriftsliste på forumet, der vi gjør det klart at vi vil boikotte samarbeidspartnerne til denne dama? Hvis vi kan linke til noe slikt på mail til samarbeidspartnerne, får vi plutselig litt mer tyngde bak oss :)

Bare for å understreke det; jeg var fan av skjønnhetsbloggen til HC i flere år, og var blant de få som har lest den helt siden starten. Jeg har skrevet gjesteinnlegg på bloggen hennes, og pleid å klikke meg inn flere ganger om dagen. Men oppførselen hennes er helt forkastelig, og jeg har liten lyst til å sponse henne noe mer. Jeg har direkte vondt av de utenlandske samarbeidspartnerne, som ikke kan lese kommentarene hennes på norsk, og forstår at dette er dårlig reklame for dem, iallefall i målgruppen av voksne, reflekterte kvinner - som er langt mer pengesterke en en del av HC's yngre lesere.

Anonymous poster hash: df421...667

Det er dessverre ikke lov på KG med underskriftskampanje, men man kan jo lage forslag til utkast/mal som de som vil kan sende til samarbeidspartnerne. F.eks. noe a`la;

Jeg har den siste tiden blitt oppmerksom på at en av deres samarbeidspartnere driver grov hets av barn på sosiale medier. (Putt inn linker etc som bevis). Jeg lurer på om dere er klar over dette og hvordan dere stiller dere til dette? Hvis dette er en person dere vil fortsette å samarbeide med uten at denne oppførselen får konsekvenser vil jeg dessverre ikke handle varer fra dere. Mvh. NN.

Anonymous poster hash: 2e161...fe9

• Liker 4
Skrevet

Jeg ble som sagt også blokkert fra bloggene hennes etter en liten kommentar hvor jeg tipset om denne tråden på KG. For alt hun visste kunne jeg vært en "fan" som tipset slik at hun kunne rapportert denne tråden, for alt jeg skrev var bare "det er laget en tråd om deg på kvinneguiden, tenkte kanskje du ville vite det - også linken". Hva som gjør det god nok grunn til å blokkere meg fra bloggene hennes aner jeg ikke.

Virker jo ikke som hun har noe grunn når jeg ser at det samme har skjedd med flere. Hvorfor reagerer hun sånn her? Gjør alt hun kan for å fremstille seg som et tidligere mobbeoffer som nå er mobbemotstander og hjelper de svake, når hun egentlig er den som mobber, hetser og gjør narr av andre, barn til og med. Dette er jo ikke en normal oppførsel for vokse oppegående mennesker?

Det er vel hykleriet jeg reagerer mest på og provoserer meg mest faktisk. Hadde hun i det minste stått for den hun er, og måten hun snakker til andre på, så kunne jeg i det minste prøvd å forstå hvorfor hun gjør som hun gjør.

Jeg skal ikke spekulere i hvorfor hun gjør som hun gjør.

Som sagt har jeg ingen interesse av å lese, eller skrive, mer på bloggen hennes, men det er jo klart at jeg lurer på hvorfor en harmløs kommentar til en av hennes lesere fører til blokkering, når kommentaren står.

Det eneste jeg kan tenke meg, er at hun blokkerer alle hun tror er i denne tråden, og utelukkende av den grunn.

• Liker 3
Skrevet

Hvis noen er gode i engelsk er det jo bare å forfatte et slikt brev og legge ut malen her. Så kan alle som virkelig mener at de vil boikotte sende det til de aktuelle samarbeidspartnerne. Gjerne med en kopi til HC.

• Liker 2
Skrevet

Dere som har blitt blokkert, sitter dere hjemme? Virker som om hun (og de fleste andre bloggere) tror at IP er en veldig personlig greie, men det er ikke veldig vanskelig å "fake" ipadressen sin,samt at man jo får en annen IP om man er på skolen, jobb, noen andres nett osv osv...

Har sett henne hevde før at folk må forstå at diverse kanaler hun skriver på ikke må bli tatt seriøst eller blandes sammen.. som da hun sa masse anti-kristne-greier i de youtube-videoene sine men så tatoverte et kors, og når noen kommenterte med spm om det så var svaret typ "herregud du må forstå at jeg overdriver i videoer og ikke tro du kjenner meg pga det jeg sier blablabla". Men man må jo anta at folk mener det de skriver og sier som seg selv i offentlige kanaler? Med mindre man er tydelig på at det er en tullekonto feks?

• Liker 3
Skrevet

Dere som har blitt blokkert, sitter dere hjemme? Virker som om hun (og de fleste andre bloggere) tror at IP er en veldig personlig greie, men det er ikke veldig vanskelig å "fake" ipadressen sin,samt at man jo får en annen IP om man er på skolen, jobb, noen andres nett osv osv...

Har sett henne hevde før at folk må forstå at diverse kanaler hun skriver på ikke må bli tatt seriøst eller blandes sammen.. som da hun sa masse anti-kristne-greier i de youtube-videoene sine men så tatoverte et kors, og når noen kommenterte med spm om det så var svaret typ "herregud du må forstå at jeg overdriver i videoer og ikke tro du kjenner meg pga det jeg sier blablabla". Men man må jo anta at folk mener det de skriver og sier som seg selv i offentlige kanaler? Med mindre man er tydelig på at det er en tullekonto feks?

Ja, det er hjemme-IP som er blokkert.

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

https://twitter.com/hildechristina

@hildechristinas tweets er beskyttet.

Bare bekreftede følgere har tilgang til @hildechristinas tweets og komplette profil. Klikk på «Følg»-knappen for å sende en følgeforespørsel.

Tilfeldig? Neppe.

• Liker 6
Skrevet

Tilfeldig? Neppe.

Tilfeldig tror jeg ikke det er, men hun er jo ikke dum, noe hun hadde vært om hun ikke gjorde det.

Hun leser sikkert her inne, får med seg at det blir oppfordret til å sende brev til samarbeidspartene hennes, hvor det henvises til blant annet Twitter.

Hun vil ikke at samarbeidspartene skal kunne lese det hun har skrevet, og stenger kontoen for innsyn.

Dermed kan ingenting bevises hvis det ikke er tatt skjermdump av kommentarene.

Akkurat som forventet.

Anonymous poster hash: 0616a...0d5

• Liker 6
Skrevet

Hun har stengt twitteren sin for de som ikke følger henne nå.

Anonymous poster hash: eb7ad...acb
Skrevet

Hun har stengt twitteren sin for de som ikke følger henne nå.

Les de to postene over din...

• Liker 1
Skrevet

Les de to postene over din...

:hakeslepp::hakeslepp: Hvilken skandale!!!!!!

Tenk at jeg ikke så de postene. Hvordan skal verden gå videre, nå som jeg skrev det samme som noen skrev tidligere?

:ironi:

• Liker 3
Skrevet

:hakeslepp::hakeslepp: Hvilken skandale!!!!!!

Tenk at jeg ikke så de postene. Hvordan skal verden gå videre, nå som jeg skrev det samme som noen skrev tidligere?

:ironi:

Rolig nå...

• Liker 1
Skrevet

Som forventet dette, at hun stengte kontoene sine altså, å at hun har fulgt med på trådene her inne.

Hun vil nok ikke at alle skal få vite hvor stygg og ufin hun er mot andre, taper masse penger på det vet du.

Den dama der er ikke helt god. Hun sitter nok og hoverer over kg-krekene nå, det er vel det vi blir omtalt som.

Anonymous poster hash: 3f344...633
  • Liker 5
Skrevet

På bloggen ruller elsk-deg-selv kampanjen videre, med null troverdighet slik jeg ser det. Veldig glad for at jeg fant ut dette så jeg unngår å støtte henne på noe vis i fremtiden. Takk TS!

Skrevet (endret)

Har hun noe fb-profil?

Kun til skjønnhetsbloggen. Hun har ihvertfall sagt at hun ikke har privat fb lenger.

Edit: Man må kanskje ha privat fb for å kunne ha en fanpage?

Endret av *Pixie*
Skrevet

Kun til skjønnhetsbloggen. Hun har ihvertfall sagt at hun ikke har privat fb lenger.

Edit: Man må kanskje ha privat fb for å kunne ha en fanpage?

Hun kan ha opprettet siden mens hun hadde privat profil og så slettet denne senere.

Skrevet

Hun kan ha opprettet siden mens hun hadde privat profil og så slettet denne senere.

Ja, jeg vet at hun hadde facebook før. Vi hadde en felles venn, og jeg har en venninne som heter Hilde, så hver gang jeg søkte på Hilde kom Hilde Christina opp som et forslag. Hun endret etterhvert navn til Haley på Facebook tror jeg, så jeg vet ikke om hun fremdeles har en profil.

Skrevet

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...