Yme Skrevet 21. oktober 2013 #241 Skrevet 21. oktober 2013 Overhode ikke, det fungerer utmerket har gjort dette tidligere og gikk ned 5 kilo og holdt meg nede selv om jeg begynte å spise hver dag igjen.Anonymous poster hash: 096b7...2c2 Selvfølgelig gikk du ned og blei der. Du mista jo omtrent utelukkende muskler (små mengder fett i starten), noe du ikke legger på deg igjen, om du ikke trener styrke og spiser måltider med godt ballanserte makronæringsstoffer. Går du mer enn 2 dager uten mat, spiser kroppen vekk musklene dine, siden muskler krever mye energi å opprettholde. Fett krever ingen ting å opprettholde. Du skal selvfølgelig få gjøre som du vil, men jeg syns det er viktig å si ifra, når jeg ser folk som holder på sånn der. Det er ikke stor mulighet for at noen forandrer synet sitt, men andre som leser, kan i det minste få med seg at dette ikke er bra å holde på med. 4
Gjest miaw Skrevet 21. oktober 2013 #242 Skrevet 21. oktober 2013 (endret) Frokost: et knekkebrød med leverpostei. Et glass med melk. Lunsj: x antall sjokoladekjeks. Et pizzastykke. 2 kopper kaffe. 1 is. Middag: to pizzastykker. Middag nr 2: fiskepinner med remulade og ris. Kveldsmat: 2 rundstykker med snøfrisk og chorizoost. Pepsi max til. Endret 21. oktober 2013 av miaw
Mormont Skrevet 21. oktober 2013 #243 Skrevet 21. oktober 2013 Frokost: To knekkebrød, et med makrell i tomat og et med mager salami + et kokt egg Lunsj: Salat av romano, cherrytomater, paprika, parmesan og en halv kyllingfilet Middag: Grønnsakssuppe med et par brødskiver til Kvelds: En skyr müsli og et kokt egg
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2013 #244 Skrevet 21. oktober 2013 Frokost: havregrøt laget av 1 dl havregryn, 100 gram cottage cheese og lett blåbær syltetøy Lunsj: 200 gram lasagne laget med karbonadedeig og grønn salat Mellommåltid: 2 wasa surdeigsknekkebrød med skinke og litt eggerøre Middag: en liten tortillalefse med påleggslaks, kremost, salat og purreløk, en gresk yoghurt med eple og kanel til dessert Kveldsmat: 2 beger yoplait yoghurt, 20 mandlerAnonymous poster hash: a7cc8...75b
Vorin Skrevet 22. oktober 2013 #245 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) Frokost: havregrøt m/epler og kanel Mellommåltid: cashewnøtter Lunsj: omelett med bogskinke og purre Middag: kyllingwok med ris Kvelds: appelsin med vaniljekesam Dette var da i går. Endret 22. oktober 2013 av Vorin
FantasDick Skrevet 22. oktober 2013 #246 Skrevet 22. oktober 2013 (endret) I dag: 40 gr. proteinpulver med 3 dl lettmelk. Atkins decadence. X antall kaffekopper. Fullkornspaghetti med hjemmelaget kjøttsaus (regner med jeg kommer til å spise MASSE! ) Grov skive hjemmebakt brød med smør og egg til kvelds. To hardkokte egg med salt/pepper, en sprett yoghurt med fersken og en kopp peppermynte-te. Endret 22. oktober 2013 av FantasDick
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #247 Skrevet 22. oktober 2013 Kan dere ikke vente til dagen er over?? Det er utrolig kjedelig å måtte bla side etter side der folk nærmest ramser opp ett og ett måltid Anonymous poster hash: c76ab...c11 2
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #248 Skrevet 22. oktober 2013 - 2 beger dobbel 00 yoghurt - kalkunskinke med paprika - et stort norsk eple - en klementin - en skyr m/ fersken&bringebær-smak - en god porsjon lapskaus med kalkunkjøtt - En stor skål honningmelon - Et krus sukkerfri kakao - En klementin mye vann, kaffe og te Anonymous poster hash: 8c568...f5d
Maryan190686 Skrevet 22. oktober 2013 #249 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: To rugsprø (dilla, ja) med to kokte egg og litt kaviar Lunsj: Salat med litt feta og grillet kylling, pluss en skive brød med smør Middag: En bratwurst med hjemmelaga potetstappe på helmelk og smør totalt 1448 kcal ca ca ca
Gjest Funky Punk Skrevet 22. oktober 2013 #250 Skrevet 22. oktober 2013 Røkelaks, morrpølse og eggerøre til frokost. Til lunch ble det bare et par sjokoladebiter. Snart skal jeg hjem og spise middag, så da blir det kjøttdeig med diverse krydder og hakkede tomater, og litt "pasta" laget av squash
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #251 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: 1 kopp lettkakao Middag: Wok Mellom: 1 skyr, 1 skive med skinke, et par sjokoladebiter Kvelds: Kanskje noen skiver Til mitt forsvar så sto jeg ikke opp før halv 3 på dagen. Anonymous poster hash: 46ed3...a3e 1
Gjest Phoenix Skrevet 22. oktober 2013 #252 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: To knekkebrød med avokado Mellom: To rundstykker med leverpostei Lunsj: Et halvt rundstykke Mellom: Et halvt rundstykke, en skyr yoghurt, og to klementiner Middag: Mousakka og en brødskive Kveld: Ostsmørbrød med rømme på
Ariasama Skrevet 22. oktober 2013 #253 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: To knekkebrød med peanøttsmør og syltetøy Før trening: En porsjon BCAA Etter trening/lunsj: "Is" laget av frossen banan og proteinpulver, sammen med en proteinbar Mellom: En lowcarb Monster energidrikke + en sunn muffins(laget av kakemiks fra funksjonell mat) Middag: Kyllingfilet med paprika, dip av gresk yoghurt og holiday dipmix og diverse grønnsaker til Mellom: En sunn muffins Kvelds: En proteinbar
Gjest Vinglepetra Skrevet 22. oktober 2013 #254 Skrevet 22. oktober 2013 Gresk yoghurt med honning og nøtter kyllingsalat Kaffe Mocca En banan En sukkerfri yoghurt En liten porsjon fiskesuppe To karbonader med salat og litt dressing En te
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #255 Skrevet 22. oktober 2013 Kylling og grønnsaker Litt sjokolade 1 skive En kopp te Anonymous poster hash: 7f23d...460
Mormont Skrevet 22. oktober 2013 #256 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: Tre knekkebrød, et med makrell i tomat, et med mager salami og et med jarlsberg Lunsj: Tunfisksalat med egg Mellom: En banan Middag: Auberginestuing med couscous Kvelds: Grønnsakssuppe
Gjest miaw Skrevet 22. oktober 2013 #257 Skrevet 22. oktober 2013 Idag har jeg overgått meg selv. Skikkelig PMS og sliten, kan ha noe med saken og gjøre. Frokost: Et knekkebrød med makrell i tomat. Et stort glass med melk. Lunsj: To knekkebrød med skinke. To kopper kaffe Middag: En porsjon kjøttkaker med poteter og ertestuing. Vann til. Kvelds: 100 gram melkesjokolade. 300 gram dip og 165 gram potetgull. Om jeg føler meg uggen? JA
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #258 Skrevet 22. oktober 2013 Lunsj: To kokte egg, et lite lass pesto, og salat av paprika, tomat, brokkoli, kidneybønner, avokado og purre. Middag: Ovnsbakt laksefilet med pesto og en god spiseskje soltørkede tomater i olje. Brokkoli til. Ovnsbakte plommer med en dæsj kremfløte til dessert. Kvelds: Stort hjemmebakt rundstykke, et halvt med avokado, pepper og skinkeskive på toppen. Et halvt med brie. Et stort eple, og et glass lettmelk. Kvelds 2: Gresk yoghurt med valnøtter, mandler, cashew og hasselnøtter. Et par ss bringebær på toppen. Anonymous poster hash: ae442...ab8
Strikkesokken Skrevet 22. oktober 2013 #259 Skrevet 22. oktober 2013 Frokost: 2 knekkebrød med hamburgerrygg, italiensk salat og paprika Lunsj: 3 knekkebrød med baconpostei og agurk Mellom: 2 bananer Sen middag: 1 kyllingfilet, stekt sjampinjong og salat av crispysalat, agurk, perletomater, paprika, fetaost og rødløk. 7-8 små bjørkens karamellvafler til dessert - NAM! (Karamell er noe av det beste jeg vet) Et glass skummet melk før sengetid:)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2013 #260 Skrevet 22. oktober 2013 Jeg har også overspist i dag.. Frokost: Havregrøt av 2 dl havregryn laget av vann. Lunsj: Toast av dansk rugbrød, brukte bacon Kvelds: 3 skiver "børek" Fristelser jeg ikke klarte å motstå: 3 stk ballerinakjeks, 2 stk halvstore amerikanske cookies, 3 "rader" melkesjokolade, 1 porsjon potetgull Forbrente 700 kalorier på ellipsemaskinen, får håpe jeg er i kaloriunderskudd i dag Anonymous poster hash: 39bd9...2db
Fremhevede innlegg