Gjest Wei Wei Skrevet 18. oktober 2013 #261 Del Skrevet 18. oktober 2013 Elanore, derfor valgte jeg å skrive bare den siste vekta. Det er flere som begynte senere og da blir det litt uoversiktelig med ukenumre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 18. oktober 2013 #262 Del Skrevet 18. oktober 2013 Elanore, derfor valgte jeg å skrive bare den siste vekta. Det er flere som begynte senere og da blir det litt uoversiktelig med ukenumre. Okei. Jeg fortsetter nok bare med å skrive på den listen min for min egen del, hvis det går bra. Greit for meg å ha oversikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #263 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg glemte å veie meg i dag, men veide 98,2 i går tidlig, så da får det bli ukens vekt. Målet for neste uke er å få til flere treningsøkter. Jeg går en veldig travel uke i møte - jobb 10-12 timer hver dag, men da er det jo fortsatt 12-14 timer igjen av døgnet, så tid til trening må man vel klare å finne uansett? Anonymous poster hash: d568d...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2013 #264 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er ca 184 høy og veier ca. 76... Fordi jeg er syk og ikke har lov å trene, så må jeg gjøre dette bare ved hjelp av kosthold... Går jeg ned tre kilo til jul er jeg fornøyd! Siden er er AB kaller jeg meg Tekoppen Anonymous poster hash: 193f8...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Metamorf Skrevet 18. oktober 2013 #265 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jeg glemte å veie meg i dag, men veide 98,2 i går tidlig, så da får det bli ukens vekt. Målet for neste uke er å få til flere treningsøkter. Jeg går en veldig travel uke i møte - jobb 10-12 timer hver dag, men da er det jo fortsatt 12-14 timer igjen av døgnet, så tid til trening må man vel klare å finne uansett? Anonymous poster hash: d568d...8ab Vet ikke hvordan jeg klarte å bli anonym, men det var jeg som skrev dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 18. oktober 2013 #266 Del Skrevet 18. oktober 2013 Litt treig, men eg og vil vera med! Vegde (nesten) 72kg for eit par veker sia, men er nede i 68,5 no. Er 175 høg, vil ned til 65 kg. Hadde vore supert å klare det før jul! Får ikkje trent styrke for tida pga betennelse i armer og problem med rygg, men satser på det blir bra i løpet av eit par veker. Trener cardio så lenge... Prøver å ete lavkarbo/paleo, det har sklidd veldig ut sia i sommar, men er i ferd med å hente meg inn igjen no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 19. oktober 2013 #267 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er ca 184 høy og veier ca. 76... Fordi jeg er syk og ikke har lov å trene, så må jeg gjøre dette bare ved hjelp av kosthold... Går jeg ned tre kilo til jul er jeg fornøyd! Siden er er AB kaller jeg meg Tekoppen Anonymous poster hash: 193f8...3bf Det klarer du sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #268 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det klarer du sikkert fint Takk! Anonymous poster hash: 193f8...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenAwesome Skrevet 19. oktober 2013 #269 Del Skrevet 19. oktober 2013 Jeg vil være med! veier 54 kg, er 1.60 og vil gjerne ned til 50 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 19. oktober 2013 #270 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når er det egentlig mest riktig å veie seg? Hørt at det er om morgenen. Men er det før man har gått på do eller etter? Jeg veier mindre etter jeg har vært på do, så håper jo det er det som stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Maja Skrevet 19. oktober 2013 #271 Del Skrevet 19. oktober 2013 Når er det egentlig mest riktig å veie seg? Hørt at det er om morgenen. Men er det før man har gått på do eller etter? Jeg veier mindre etter jeg har vært på do, så håper jo det er det som stemmer Poenget er vell å vege seg under like forhold. Då trur eg morningen etter du har vore på do (men før mat) er beste tiden. Vil jo fortsatt variere pga syklus og slikt, men så likt som du kan få det. Og det er vanligvis den tida ein veger minst, så er jo hyggeligste tiden å vege seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 19. oktober 2013 #272 Del Skrevet 19. oktober 2013 Blir med jeg og! Har gått ned 3 kg siden i sommer, veier nå 77 kg. Vil gjerne ned 5 kg til jul. Har vært med i sånne tråder tidligere, men denne gangen tror jeg at jeg kan klare det, siden jeg allerede er på vei kommer til å lage meg en kostholdsdagbok på mandag, trenger et sted å skrive litt om prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 19. oktober 2013 #273 Del Skrevet 19. oktober 2013 Hei alle sammen Skal ned myyye mer enn 5 kg. Men blir med likevel, jeg. Begynte livsstilendring 26. sept og veide da ca. 107 kilo. Veide meg i morrest (har ikke hatt vekt hjemme) og veier nå 103,8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 19. oktober 2013 #274 Del Skrevet 19. oktober 2013 Wow, det er jo kjempebra jobbet Maryan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maryan190686 Skrevet 20. oktober 2013 #275 Del Skrevet 20. oktober 2013 Takk FunkyPunk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 21. oktober 2013 #276 Del Skrevet 21. oktober 2013 Vekta mi holder seg stabilt på 67,5 kg nå Går litt opp og ned, men nå virker det som at det har avtatt litt. Jeg spiser nå 1500 kalorier til dagen og trener 3 dager i uka Da har jeg goood tid på de siste 2-3 kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 21. oktober 2013 #277 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fint å se at det går så bra med alle her! :D Flere enn meg som kommer inn i klærne sine igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 21. oktober 2013 #278 Del Skrevet 21. oktober 2013 Fint å se at det går så bra med alle her! :D Flere enn meg som kommer inn i klærne sine igjen? Sparte på en av buksene jeg brukte før jeg gikk veldig opp i vekt (hadde allerede gått opp litt når jeg brukte den sist) Her om dagen fikk jeg endelig på meg buksa igjen Men jeg må nok ønske meg litt klær til jul, for nesten alle buksene mine er så store nå at jeg kan dra de av uten å kneppe opp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 22. oktober 2013 #279 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fint å se at det går så bra med alle her! :D Flere enn meg som kommer inn i klærne sine igjen? Jeg har gått opp bare 5 kg på 3 år, så jeg bruker fortsatt de samme klærne og størrelse. Måtte ikke bytte/kaste noe. Vet også at jeg skal fortsatt ha størrelse 40 / M da jeg går ned til målvekta. Jeg skal bare se bedre i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 22. oktober 2013 #280 Del Skrevet 22. oktober 2013 Fint å se at det går så bra med alle her! :D Flere enn meg som kommer inn i klærne sine igjen? Nå klarer jeg endelig å kneppe arbeidsbuksa så det er hvertfall en start! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå