Gjest Funky Punk Skrevet 15. oktober 2013 #221 Del Skrevet 15. oktober 2013 Tror ikke det hjelper særlig å prøve lavkarbo i bare noen dager. Du vil kanskje gå litt ned i vekt, men det er gjerne en del vann som forsvinner først bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonbona Skrevet 15. oktober 2013 #222 Del Skrevet 15. oktober 2013 (endret) Jeg fikk ikke veid meg på fredag for jeg var hjemme hos familien forrige uke. Veide meg igår og da veide jeg 72,4. Veide meg idag bare for fun, og da veide jeg 74,5!!!? Wtf. Blir fortvila, 2 kg på et døgn? Hahaha. Fikk mensen forrige uke, som ble ferdig idag. Tror jeg skylder på den. Endret 15. oktober 2013 av Bonbona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 15. oktober 2013 #223 Del Skrevet 15. oktober 2013 Big surprise når jeg veide meg i dag!!!! 91,6 kg!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 15. oktober 2013 #224 Del Skrevet 15. oktober 2013 Tror ikke det hjelper særlig å prøve lavkarbo i bare noen dager. Du vil kanskje gå litt ned i vekt, men det er gjerne en del vann som forsvinner først bare Men jeg vil tro at "vannet" er det jeg har mistet frem til nå. En gang må jo jeg begynne å miste fett også. Med "noen dager" mener jeg i allefall 5-7 for å se virkningen. Virker det, så fortsetter jeg. Samtidig, så liker jeg ikke hele tanken om å leve lavkarbo hele livet, derfor blir det en mer moderat versjon, vil jeg tro. Noe jeg kan opprettholde i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 15. oktober 2013 #225 Del Skrevet 15. oktober 2013 Big surprise når jeg veide meg i dag!!!! 91,6 kg!!! Jeg er ikke overasket. Du har jo vært aktiv her og bevist på vektnedgang ila av sykdommen også. Det er vel snart 1 mnd siden vi begynte, så jeg regner med at du får gode resultater du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 15. oktober 2013 #226 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg merket ikke særlig forskjell før det hadde gått et par uker. Jeg lever på lavkarbo hele tiden bortsett fra når jeg får servert mat hos andre eller spiser ute, men det jeg merker da er at vekten går litt opp/står stille en stund pluss at jeg føler meg skikkelig dårlig etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 15. oktober 2013 #227 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg fikk ikke veid meg på fredag for jeg var hjemme hos familien forrige uke. Veide meg igår og da veide jeg 72,4. Veide meg idag bare for fun, og da veide jeg 74,5!!!? Wtf. Blir fortvila, 2 kg på et døgn? Hahaha. Fikk mensen forrige uke, som ble ferdig idag. Tror jeg skylder på den. Jeg pleier å veie mye mindre rett etter mensstart, og selvfølgelig etter mensslutt. 2 kg på et døyn er ikke så uvanlig hvis en av dagene var spesiell på noen måte ( feks. stress eller fest) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 15. oktober 2013 #228 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er ikke overasket. Du har jo vært aktiv her og bevist på vektnedgang ila av sykdommen også. Det er vel snart 1 mnd siden vi begynte, så jeg regner med at du får gode resultater du og. Ja har gått ned et par kg siden vi startet her (men har gått ned 24 kg tilsammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonbona Skrevet 15. oktober 2013 #229 Del Skrevet 15. oktober 2013 Jeg pleier å veie mye mindre rett etter mensstart, og selvfølgelig etter mensslutt. 2 kg på et døyn er ikke så uvanlig hvis en av dagene var spesiell på noen måte ( feks. stress eller fest) Du pleier å veie mindre når du har mensen? Heldig med den da Jeh vet ikke helt om det var noe spesielt igår.. Jeg lå i ro med migrene fra formiddagen til kvelden og spiste en del sjokolade, og hadde fjordland til middag, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 15. oktober 2013 #230 Del Skrevet 15. oktober 2013 Du pleier å veie mindre når du har mensen? Heldig med den da Jeh vet ikke helt om det var noe spesielt igår.. Jeg lå i ro med migrene fra formiddagen til kvelden og spiste en del sjokolade, og hadde fjordland til middag, hehe.. Nå var jeg litt unøyaktig. Ja, jeg veier mindre når jeg har mensen. Jeg går derimot opp i vekt ca 1 uke FØR mens (1-2 kg) og holder på å være oppblåst frem til den dagen jeg får mens. Så mensen er alltid en lettelse for med. Ikke så rart når jeg tisser 20 ganger per dag da. Så den vekta er sikkert bare vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissa Skrevet 15. oktober 2013 #231 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vekta mi står stille på 89,9 for tida. Kjedelig, men jeg går hvertfall ikke opp, så jeg gir ikke opp. Har ikke fått trenet noe siden jeg begynte å jobbe heller, men spiser jo mindre da. Jeg har også fått tilbake mensen igjen, for første gang etter fødsel, har ikke savnet det. Jeg føler meg så oppblåst og ekkel, har ikke lyst til å gjøre annet enn å ligge på sofaen og slappe av! Blææ Lite klageinnlegg fra meg idag. Håper jeg har gått ned litt til fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 15. oktober 2013 #232 Del Skrevet 15. oktober 2013 Vekta mi står stille på 89,9 for tida. Kjedelig, men jeg går hvertfall ikke opp, så jeg gir ikke opp. Har ikke fått trenet noe siden jeg begynte å jobbe heller, men spiser jo mindre da. Jeg har også fått tilbake mensen igjen, for første gang etter fødsel, har ikke savnet det. Jeg føler meg så oppblåst og ekkel, har ikke lyst til å gjøre annet enn å ligge på sofaen og slappe av! Blææ Lite klageinnlegg fra meg idag. Håper jeg har gått ned litt til fredag! Ikke gi opp Plutselig så detter det av en kilo eller to til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 16. oktober 2013 #233 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som vet hvor mange kalorier det er i snitter? I en med skinke og en med reker? Skal i selskap på søndag og lurer på hvor mange jeg kan kose meg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 16. oktober 2013 #234 Del Skrevet 16. oktober 2013 Noen som vet hvor mange kalorier det er i snitter? I en med skinke og en med reker? Skal i selskap på søndag og lurer på hvor mange jeg kan kose meg med. Jeg vil tro de ligger på rundt 200-350 kcal i snitter (kommer an på størelsen og mengde pålegg). Skal det være i stedefor lunch eller middag, så ville jeg spist 2-3 stykker uten å tenke på kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 16. oktober 2013 #235 Del Skrevet 16. oktober 2013 Jeg vil tro de ligger på rundt 200-350 kcal i snitter (kommer an på størelsen og mengde pålegg). Skal det være i stedefor lunch eller middag, så ville jeg spist 2-3 stykker uten å tenke på kalorier. Tusen takk for svar, da unner jeg meg hvertfall to, minst! Har dere jenter sett reklamen på TvShop for det apparatetet som "fryser bort fett"? Hva mener dere om dette? Bare tull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 16. oktober 2013 #236 Del Skrevet 16. oktober 2013 Egentlig, så mener jeg at det meste man betaler penger for for å bli tynere/sterkere osv, altså duppeditter, tabletter eller slike ting, er bare tull. De bare tjener penger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 16. oktober 2013 #237 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kryper sakte men sikkert ned i vekt tross null trening og mye mat... Vet ikke hvorfor, jeg, men jeg kan ikke si at jeg har noe imot det. Kanskje jeg bare spiser mindre enn jeg tror? Har stadig dårlig matlyst, så blir mest småspising på drops eller mild mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 17. oktober 2013 #238 Del Skrevet 17. oktober 2013 La på meg hele 3 kg etter bursdagen DET er mye kake det. Og magen min er i alle fall ikke glad og har gått i dvale -.- Ligger stabilt på 68,0kg nåda Så regner med at jeg la på meg en kg ca, men det går fort ned! Nå er full gang med trening og ny jobb, så nå skal flesket få kjørt seg De hadde forresten kjeeempegode elgkarbonader på tilbud på meny, så kjøpte en liten haug og frøs ned Ellers har det gått i litt burritos og kyllingsalat til lunsj. Og frokostblanding da Typisk jobbedag for meg uten trening er: 1 bolle frokostblanding med skummet melk, av typen weetos/coco pops eller noe sånt. Ca to håndfuller og 2 dl melk. Salat med kylling, paprika, rømmedressing, agurk og en skive med brød. Middag varierer fra kylling/karbonadedeig osv med tacokrydder og grønnsaker og en tacolefse. Bruker speltlomper også, men hadde sååå lyst på ordentlige tacolefser Eller kyllingwok med kyllingfilet og en halv pose wokgrønnsaker og litt sursøt saus/hvitløk og chilisaus. Kylling med ris og grønnsaker Hjemmelaget pitapizza (Deler et pitabrød i to og har på creme fraiche pizzasaus, kylling, paprika, mozzarella og litt vanlig revet ost på. Hiver egentlig på det jeg har i kjøleskapet Små baguetter (fulllkorn) stekt i ovnen med ost og kylling..skinke? Med litt dressing og piffikrydder og kinakål. (Kosemat altså ) Speltlompepizza Speltlomper med grønnsaker og kylling osv. Kyllingsandwich osvosv.. Har mye å velge imellom Om jeg spiser noe på kvelden så er det som oftest nøtter eller noe frukt / bær med evt mager vaniljekesam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 17. oktober 2013 #239 Del Skrevet 17. oktober 2013 Big surprise når jeg veide meg i dag!!!! 91,6 kg!!! Så bra! :D Du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 17. oktober 2013 #240 Del Skrevet 17. oktober 2013 Takk gor tipset om elgkarbonader! Da skal jeg innom Meny på veien hjem Og du skal absolutt ikke ha dårlig samvittighet for å ha kost deg ekstra på bursdagen din. Er sikker på at kiloene detter av deg fort som fy igjen. Kaker og slikt blir det jo litt vannvekt av og sånn. Jeg koser meg noen ganger med mat jeg egentlig ikke burde spise, og da går vekten fort opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå