Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul (2013 versjon)

Gjest Wei Wei

Anbefalte innlegg

Dei fleste av mine klær har også passa heile tida, er snakk om meir eller mindre komfortabelt å ha dei på. Er ok no, satser på dei blir litt store etterkvart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fyyy meg! Jeg skulle liksom være en del av denne tråden! Istedenfor må jeg faktisk med stor skam innrømme at jeg ikke har vært særlig sunn den siste måneden :fnise: Jeg har faktisk gått opp 0,7 kg. Jaja. Det kan også ha med at mensen er rett rundt hjørnet, så jeg tar det ikke for tungt.
Jeg prøver igjen!! Onsdag er veiedag, ikke sant?

Vekt 23/10: 67 kg

Jeg loooover at jeg ikke skal gi opp denne gangen, haha. Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyyy meg! Jeg skulle liksom være en del av denne tråden! Istedenfor må jeg faktisk med stor skam innrømme at jeg ikke har vært særlig sunn den siste måneden :fnise: Jeg har faktisk gått opp 0,7 kg. Jaja. Det kan også ha med at mensen er rett rundt hjørnet, så jeg tar det ikke for tungt.

Jeg prøver igjen!! Onsdag er veiedag, ikke sant?

Vekt 23/10: 67 kg

Jeg loooover at jeg ikke skal gi opp denne gangen, haha. Hvordan går det med dere andre?

Vi har veiedag på fredager. Du kan jo veie deg da.

Og 0,7 kg på EN MÅNED er jo ingenting. Vi alle går jo opp og ned i løpet av uka/måneden. Det er jo en del av det å være en kvinne))

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)
Jeg har siden Juni ligget på 60kg! Har gått ned 18kg siden januar.

Har spist mellom 1200-1500 hele tiden.
Er 161cm høy, men er det noen av dere som vet hvorfor vekten har stoppet her, og hvorfor jeg ikke går mer ned? vil så gjerne ned på 50!!
Må jeg kutte enda mer kalorier?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har veiedag på fredager. Du kan jo veie deg da.

Og 0,7 kg på EN MÅNED er jo ingenting. Vi alle går jo opp og ned i løpet av uka/måneden. Det er jo en del av det å være en kvinne))

Anonymous poster hash: 76fb2...c84

Fredager, ja! Sorry, haha.

Nei, jeg vet jo det. Har ikke noe særlig lyst å fokusere så veldig mye på vekta, derfor tar jeg mål av de forskjellige stedene på kroppen der jeg har lyst til å miste noen cm.

Noen her som ikke teller kalorier, men som fortsatt har gått ned i cm/vekt? Jeg telte kalorier før da jeg gikk ned betydelig i vekt, men jeg kjenner at jeg vet ikke om jeg orker å stresse med det. Tenkte å forsøke å bare spise sunt, i normale mengder, og så se om vekten går nedover da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har siden Juni ligget på 60kg! Har gått ned 18kg siden januar.

Har spist mellom 1200-1500 hele tiden.

Er 161cm høy, men er det noen av dere som vet hvorfor vekten har stoppet her, og hvorfor jeg ikke går mer ned? vil så gjerne ned på 50!!

Må jeg kutte enda mer kalorier?

Trener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, går endel turer

Du har ikke tenkt på å trappe opp treningsmengden litt? Hva er målet ditt med vektnedgangen?

Det jeg har lært meg er at vekt har utrolig lite å si. Er det en stram og fin kropp du vil ha, da er det rett og slett styrketrening og nok (og ikke minst riktig) mat som er veien videre for deg. Da kan du virkelig ikke se på vekta, for som du sikkert vet så veier muskler mer enn fett.

Sjekk ut dette bildet:

http://tinypic.com/r/a1k2lk/5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på å trappe opp treningsmengden litt? Hva er målet ditt med vektnedgangen?

Det jeg har lært meg er at vekt har utrolig lite å si. Er det en stram og fin kropp du vil ha, da er det rett og slett styrketrening og nok (og ikke minst riktig) mat som er veien videre for deg. Da kan du virkelig ikke se på vekta, for som du sikkert vet så veier muskler mer enn fett.

Sjekk ut dette bildet:

http://tinypic.com/r/a1k2lk/5

Jeg tror jeg spiser nokså ok.

Tror nok jeg må jobbe mer med styrken ja, er det mulig å få sånne resultater hjemme?

Har 15kg i manualer, er det nok? 7,5 på hver hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Uff, vekta står bomstille på meg denne uken, det er nok pga "kjære" tante Rød det... Håper på at vekta går nedover igjen neste uke! Ganske lite motiverende å være flink og røre på seg når vekta ikke går ned ett gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Uff, vekta står bomstille på meg denne uken, det er nok pga "kjære" tante Rød det... Håper på at vekta går nedover igjen neste uke! Ganske lite motiverende å være flink og røre på seg når vekta ikke går ned ett gram.

Det blir bedre :)

Mensen er alltid så demotiverende når det gjelder vektnedgang. Jeg går alltid opp et par kilo da.

Men så går jeg gjerne ned ekstra mye etter mensen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som ikke teller kalorier, men som fortsatt har gått ned i cm/vekt? Jeg telte kalorier før da jeg gikk ned betydelig i vekt, men jeg kjenner at jeg vet ikke om jeg orker å stresse med det. Tenkte å forsøke å bare spise sunt, i normale mengder, og så se om vekten går nedover da :-)

Eter lavkarbo/paleo, går nedover uten å telle kalorier. Men har tru på at bare å kutte snop/sukker ville hatt nesten samme effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG har jeg begynt å gå ned til, til tross for at jeg ikke har spist bare sunt. Har nok noe med at jeg har begynt å jobbe igjen! Jeg håper virkelig jeg fortsatt har gått ned til fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Funky Punk

Det er jo kjempebra, Sissa.

Det er klart at om du har vært borte fra jobb en stund så blit man gjerne litt inaktiv på en annen måte, mens når man jobber så blir man mer aktiv igjen. Og om man trives godt på jobb så tror jeg det kan ha stor innvirkning også :)

Selv er jeg nå 600 gram fra neste delmål, som er å bikke under 90 kilo.

Mannen min er ikke like fornøyd da, så han vil gjerne ha meg på den vekten jeg er nå. Skal nok ned minst 5-6 kilo til før jeg er fornøyd, så får han bare surmule :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i morrest da jeg skal på helgeferie og veier nå 102,1, gått ned 1,7 kilo siden sist lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hadde veiedag i morrest da jeg skal på helgeferie og veier nå 102,1, gått ned 1,7 kilo siden sist lørdag. :)

:danse: hurra :)

Endret av Funky Punk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest boblebrus

Så flinke alle sammen er! :danse:

Her går det også nedover for tiden, jeg skal ikke klage! Jeg ryddet i klesskapet her om dagen og prøvde tilfeldigvis en jakke var for trang når jeg kjøpte den (kjøpt på nett og rakk ikke returnere) Nå smatt den på som ingenting! Herlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Har spist deilig tacosalat til middag idag! Utrolig hvor mye mindre kcal det blir hvis man dropper tacotubs eller lefser! I en tacolefse er det 200kcal!!! Det er ganske mye syns jeg, så det er noe å tenke på om dere skal ha taco til middag! :jepp:

Men det ble ikke noe trening på meg idag gitt, dagen har gått i ett, og jeg syns det er så skummelt å skulle gå ut alene nå på kvelden :sjenert: Så imorgen, da er det ikke noe unnasluntring! Imorgen skal det trenes! :trene:

Lite i skjellene da. Mye bedre å spise de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med!

Er 167 veier 58, vil under 55. Fremgangsmåte: løping 3 dager i uken, veksler mellom intervall, langtur med lav intensitet, og kort tur på middels intensitet. Er på uke 2 nå og har ikke gått ned noe ennå.

Kosthold: Spiser normalt og variert. Har tenkt å fortsette med dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...