Rumle Skrevet 13. august 2016 #761 Del Skrevet 13. august 2016 Ja, de er flotte! Spesielt siden de blomstrer så sent De kan fås i hvitt også, men jeg har den rosa på bildet der Ellers tåler jo geranium ganske mye, og en god del av de blomstrer helt til frosten, og får lekre høstfarger på bladene. Og en sentblomstrende sedum kan være flott også, men litt usikker på hvor mye vann de tåler da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #762 Del Skrevet 13. august 2016 Se her da! Sånt liker jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #763 Del Skrevet 13. august 2016 Jeg venter og venter på georginene mine, de tar alltid så utrolig lang tid! Gaaah! Har du georginer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #764 Del Skrevet 13. august 2016 2 timer siden, Rumle skrev: Jeg venter og venter på georginene mine, de tar alltid så utrolig lang tid! Gaaah! Har du georginer? Vakkert bilde!! -Haha, kjenner igjen den ventingen! - Har ikke georginer, og heller ikke gladioluser. Tenkte at til neste år må jeg få meg noen. Men gladiolus krever jo oppbinding og jeg har faktisk ikke en ledig vegg nå.- Hm, kanskje kjøpe meg en sånn lettvegg av tre? Hm, enda flere prosjekt, hehe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #765 Del Skrevet 13. august 2016 Her holder jeg på nå: Hostaen skal flyttes slik at den står mer i flukt med "hjertet". Det samler seg en del vann i tuppen der, men det er jo mest fordi det har regnet ekstremt i det siste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #766 Del Skrevet 13. august 2016 4 timer siden, hjertesukka skrev: Vakkert bilde!! -Haha, kjenner igjen den ventingen! - Har ikke georginer, og heller ikke gladioluser. Tenkte at til neste år må jeg få meg noen. Men gladiolus krever jo oppbinding og jeg har faktisk ikke en ledig vegg nå.- Hm, kanskje kjøpe meg en sånn lettvegg av tre? Hm, enda flere prosjekt, hehe. Du kan bare bruke bambusstokker da :jepp: Eller pinner fra skogen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #767 Del Skrevet 13. august 2016 8 minutter siden, Rumle skrev: Du kan bare bruke bambusstokker da Eller pinner fra skogen Takk, du er et geni! Men kanskje jeg skal demme litt opp for vinden et sted, så jeg får vurdere det. Aner ikke hvor jeg skal ha dem foreløpig. Har du gladioluser nå? Og georginer; finnes det lave og høye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #768 Del Skrevet 13. august 2016 3 minutter siden, hjertesukka skrev: Takk, du er et geni! Men kanskje jeg skal demme litt opp for vinden et sted, så jeg får vurdere det. Aner ikke hvor jeg skal ha dem foreløpig. Har du gladioluser nå? Og georginer; finnes det lave og høye? Jeg har et par, men de har ikke blomstret enda Georiner finnes i alle størrelser Jeg elsker de høye, så har mest av de selv Denne er ny i år - gleder meg veeeeeeeeeeldig til den slår ut! En blomst kan være like stor som en middagstallerken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #769 Del Skrevet 13. august 2016 Oh, my God! Sånne må jeg få meg! Ja, hvis jeg først skal ha georginer, så skal de jammen være på denne størrelsen! Og så var det nydelig farge også. Men det er knoller, ikke sant? Som man tar inn om vinteren, eller..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #770 Del Skrevet 13. august 2016 ja, jeg kan love deg at når du først har hatt de en sesong så blir du bitt av basillen Ja, knoller som skal opp ca. rundt første frostnatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #771 Del Skrevet 13. august 2016 Hvis du ikke kjenner denne bloggen må du kikke på georginer (dahlia) her Forøvrig alt annet hun dyrker og lager .. hun er helt fantastisk http://www.floretflowers.com/?s=dahlia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #772 Del Skrevet 13. august 2016 Cafe au lait er navnet på den jeg viste deg i sted forresten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #773 Del Skrevet 13. august 2016 Thanks! For et nydelig sted og så flotte georginer. Leste fort igjennom (senga kaller)- og fikk med meg at de skal ha det relativt fuktig, og da fikk jeg ideen om at jeg kanskje kan ha noen rundt hjertebedet mitt......#drømme# ...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #774 Del Skrevet 13. august 2016 Du kan jo prøve! Min erfaring er at de råtner hvis de konstant er fuktig, men jeg har de i krukker, så det blir muligens litt annerledes. God natt til deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. august 2016 Forfatter #775 Del Skrevet 13. august 2016 Takk for inspirerende aften! Sov godt du også- uten mareritt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. august 2016 #776 Del Skrevet 13. august 2016 Takk for det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 16. august 2016 Forfatter #777 Del Skrevet 16. august 2016 Så kjempedeilig med litt sol og varme! Har bare gått rundt og puslet, solt meg litt og ordnet med blomstene. Er så glad at jeg satte petuniane under tak! Nå får jeg lønn for det, har en blå og en hvit. Den blåe har vokst veldig; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. august 2016 #778 Del Skrevet 17. august 2016 Så fine Jeg har en lik som er litt mer lilla Disse her har virkelig vært årets vinner av de sådde plantene mine i år, de eksploderer overalt akkurat nå, lurer på hvor mange jeg egentlig har plantet Ellers har årets to aller første, modne tomater blitt plukket - og spist med andakt! De var supergode! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 17. august 2016 Forfatter #779 Del Skrevet 17. august 2016 Sååå skjønne!! Må jo spørre hva de heter, du har sikkert sagt det en gang, men.... Har også et par-tre tomater som er røde, så de skal jeg nyte imorgen og ja spises med andakt. Det er noe helt spesielt med det man får fram sjøl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. august 2016 #780 Del Skrevet 17. august 2016 (endret) Jaaa, det smaker liksom alltid litt bedre enn de som er kjøpt Linnetagetes heter de, de ble overraskende høye, men det var bare fint, synes jeg, veldig fine i buketter, står lenge Endret 17. august 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå