Gå til innhold

Rannveig Heitmann hva syns dere?


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Hvorfor trenger barna en egen puttekasse? Hun yngste kunne fint ha arvet brorens. Å så måtte hun svi av flere tusen på ny vognpose, bare fordi hun var lei av den gamle. Å når hun legger ut priser på ting, så skriver hun at de kun koster f.eks 249 osv. Å bursdagsantrekket hennes var skikkelig trailer trash.

Syns hele stilen hennes ligner på stilen til ei 14år gammel jente som nettopp har fått frie tøyler til å kle seg, innrede, lage og gjøre som hun vil. Ikke mye classy der i huset.

Og ja, når jenta hennes er gammel nok for puttekasse syns nok gutten at det er litt kjedelig så hun hadde jo ikke trengt å kjøpe to. Tror hun liker å svi av penger og vise frem for at hun skal fremstå som rik og vellykket.

Anonymous poster hash: dfa7b...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns hele stilen hennes ligner på stilen til ei 14år gammel jente som nettopp har fått frie tøyler til å kle seg, innrede, lage og gjøre som hun vil. Ikke mye classy der i huset.

Og ja, når jenta hennes er gammel nok for puttekasse syns nok gutten at det er litt kjedelig så hun hadde jo ikke trengt å kjøpe to. Tror hun liker å svi av penger og vise frem for at hun skal fremstå som rik og vellykket.

Anonymous poster hash: dfa7b...76f

Ikke ofte jeg er skikkelig enig med AB, men nå er jeg det. Leiligheta ser ut som hovedkarteret til Trailer Trash Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, enn å stille opp i det antrekket når svigers er på besøk!



Anonymous poster hash: e4a71...b89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hele stilen hennes ligner på stilen til ei 14år gammel jente som nettopp har fått frie tøyler til å kle seg, innrede, lage og gjøre som hun vil. Ikke mye classy der i huset.

Og ja, når jenta hennes er gammel nok for puttekasse syns nok gutten at det er litt kjedelig så hun hadde jo ikke trengt å kjøpe to. Tror hun liker å svi av penger og vise frem for at hun skal fremstå som rik og vellykket.

Anonymous poster hash: dfa7b...76f

Hey!! Ikke fornærm 14-åringer!!!!

Anonymous poster hash: b86a8...60f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper gaver til barna for tusenvis av kroner, mottar fra W gaver til flere tusen (kamera, diamantring) og kjøper en genser til han som koster noen hundrelapper!



Anonymous poster hash: e1715...783
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvorfor hun ikke sparer pengen til egen bolig, eller tror hun at hun får hus sponset?



Anonymous poster hash: ef2ec...f46
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor hun ikke sparer pengen til egen bolig, eller tror hun at hun får hus sponset?

Anonymous poster hash: ef2ec...f46

barbie.09.jpg

Anonymous poster hash: e1715...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kan nesten ikke annet enn å le. Under innlegget "Ikke så rask med å dømme" prøver hun å forsvare sitt vanvittige forbruk av klær, utstyr til barna da mange kritiserer henne for ikke å spare dem til l fremtidig bolig og barnas fremtid

I følge henne selv har hun rikelig med penger som hun bruker og setter av til dette.

Haha. Kan aldri tenke meg at hun tjener så godt til å dekke alle disse behovene. Ja TCMN, Sophie E og FF tjener nå rått, men Rannveig stiller vel i en litt annen klasse? Og om hun har vil den med all sannsynlighet bære rett i luksusfellen

Og ja hun har 3 biler! ( i følge seg selv)

For meg virker hun utrolig usikker person, som pakker seg inn i et ytre og som gjentar og hevder seg hvert 5 min.



Anonymous poster hash: 31ebb...b36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere aldri lei av å snakke stygt om andre folk? Nettmobbing kalles det, som dere sikkert vet. Det er sikkert like gøy for henne og alle andre rosabloggere som blir hengt ut på dette forumet, som det hadde vært for Kari og Ola Normann.



Anonymous poster hash: ca77e...85e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten ikke annet enn å le. Under innlegget "Ikke så rask med å dømme" prøver hun å forsvare sitt vanvittige forbruk av klær, utstyr til barna da mange kritiserer henne for ikke å spare dem til l fremtidig bolig og barnas fremtid

I følge henne selv har hun rikelig med penger som hun bruker og setter av til dette.

Haha. Kan aldri tenke meg at hun tjener så godt til å dekke alle disse behovene. Ja TCMN, Sophie E og FF tjener nå rått, men Rannveig stiller vel i en litt annen klasse? Og om hun har vil den med all sannsynlighet bære rett i luksusfellen

Og ja hun har 3 biler! ( i følge seg selv)

For meg virker hun utrolig usikker person, som pakker seg inn i et ytre og som gjentar og hevder seg hvert 5 min.

Anonymous poster hash: 31ebb...b36

TCMN fikk ihvertfall en overraskelse når skatteetaten vill ha bokettersyn..

http://tcmn.blogg.no/1385221949_skikkelig_dritt.html

Anonymous poster hash: e1715...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg stusser på én ting...

Hun skriver at hun kun bruker merkeklær på barna sine. Og at H&M er dårlig kvalitet osv.

Men jeg har sett H&M klærne jentungen hennes!!! ;) born 2013 sokker eller noe ;) og sikkert noe annet.

Anonymous poster hash: cd06b...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TCMN fikk ihvertfall en overraskelse når skatteetaten vill ha bokettersyn..

http://tcmn.blogg.no/1385221949_skikkelig_dritt.html

Anonymous poster hash: e1715...783

Hehe, hun skriver et langt innlegg hvor hun klager over at det er umulig for henne å bla opp pengene hun skylder på så kort tid, og så avslutter hun med å skrive at hun skal til Brun og Blid.

Kunne vært smartere å spare de kronene kanskje?

Anonymous poster hash: 34246...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun seriøst tatovert en playboybunny på rumpa? Folk skal få gjøre som de vil, men det er kanskje ikke så kult etter man fyller 15 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hun skriver et langt innlegg hvor hun klager over at det er umulig for henne å bla opp pengene hun skylder på så kort tid, og så avslutter hun med å skrive at hun skal til Brun og Blid.

Kunne vært smartere å spare de kronene kanskje?

Anonymous poster hash: 34246...a89

Dette er off-topic og jeg skjønner at det er flere ting ved bloggen til TCMN som kan tyde på at hun ikke sparer så voldsomt som hun burde gjort - men brun og blid er vel en av sponsorene hennes, og jeg tror hun har solkort med nok verdi til å holde seg tan ganske lenge uten å måtte betale for det med egne penger.

On-topic derimot. Rannveig Heitmann er for meg ei pinlig ung frøken som lever i ei boble. Hun er blind for hvordan hun ser ut for andre, hun er blind for hvordan utsagnene hennes blir tolket, etc. Hun hopper rett på merkeklær-debatten og snakker nedlatende om mødre som bruker pengene sine fornuftig, og sier indirekte at kjøper du ikke merkeklær til barna dine så unner du dem heller ikke det beste, ergo er du ikke den beste mammaen barna dine kunne hatt. Det er pinlig, spesielt ettersom de mange outfit-bildene av sønnen hennes ikke akkurat gjenspeiler dette voldsomme merkeklær-hysteriet.

Når det gjelder stil og utseende, vil jeg påstå at hun egentlig er vakker. Hun har en fin kropp selv etter to svangerskap, og ansiktet hennes er rent og fint. Men så bleiker hun håret sitt, bruker lyserosa leppestift som ikke passer hudtonen hennes, bruker alt for store utringninger for de massive brystene sine i kombinasjon med alt for korte skjørt/kjoler/shortser. Når strømpebuksefortykningen din vises under kanten på skjørtet ditt burde det ringe en liten bjelle. Alt i alt kler hun seg og sminker hun seg som en fjortenåring, og jeg mener hun setter seg selv i et fryktelig dårlig lys hvis hun ønsker å bli tatt seriøst. Stilen hun velger å satse på ser billig og tacky ut i mine øyne, og stil og klær reflekterer personen inni dem for verden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Mange har reagert på at den 3 mnd gamle babyen ikke får pakkekalender" Yea right! Isåfall sier det litt om hva slags lesere hun har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ;)

3 mnd gamle babyer skjønner jo ikke bæret. De vil bare ha teppe og pupp.

Anonymous poster hash: cd06b...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...