Gå til innhold

Rannveig Heitmann hva syns dere?


#Sunrise

Anbefalte innlegg

For noen fordommer da?!

Hva vet du om hun har det på stell eller ikke?? Fy søren. Skam deg.

Anonymous poster hash: edd14...c13

Jeg vet det ikke, jeg bare tviler på at hun har det. Fordi det er det måten hun fremstiller seg selv (og sitt forbruk) i bloggen fremstiller.

Anonymous poster hash: 6325e...774

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det ikke, jeg bare tviler på at hun har det. Fordi det er det måten hun fremstiller seg selv (og sitt forbruk) i bloggen fremstiller. Anonymous poster hash: 6325e...774

Nei, det er du som dømmer på den måten. Huff..

Anonymous poster hash: edd14...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men sønnen min fikk nesten aldri leker utenom julaften og bursdag....

Husker ennå kriblingen i magen før slike dager, få ønske seg ting å håpe på å finne noe av det i pakkene ;)

Anonymous poster hash: e1715...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan barn glede seg over noe? Når det får alt det peker på året rundt. Godt nav pengene blir brukt til leker da, og ikke mengder av merkeklær og dagens oout fit som Anna gjør med sin datter Michelle.



Anonymous poster hash: ef2ec...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan barn glede seg over noe? Når det får alt det peker på året rundt. Godt nav pengene blir brukt til leker da, og ikke mengder av merkeklær og dagens oout fit som Anna gjør med sin datter Michelle.

Anonymous poster hash: ef2ec...f46

Hvorfor er det bedre at de blir brukt til leker enn til klær??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter Willem og Nathaniel kom hjem fra barnehage og jobb bar det rett til legevakta med lillemor. Hun har nemlig fått seg feber, og med så små barn skal det alltid sjekkes av lege når de får feber"

Hvor uopplyst er det mulig å være med nr. 2???? Hadde hun kommet til meg som lege, tror jeg at jeg hadde satt spørsmålstegn ved evnen til å være mor.

Feber er ikke farlig i seg selv. Det er kroppens måte å bekjempe infeksjoner. Vet mange putter i små barn febernedsettende, men da har de ikke skjønt noe. Det som da skjer, er at feberen går ned og infeksjonen får fritt spillerom til å formere seg...

(Og trekker noen frem feberkramper, så kan jeg opplyse om at det er veldig sjeldent, og ikke farlig hvis du kjøler rolig ned barnet.)



Anonymous poster hash: fd57e...2bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter Willem og Nathaniel kom hjem fra barnehage og jobb bar det rett til legevakta med lillemor. Hun har nemlig fått seg feber, og med så små barn skal det alltid sjekkes av lege når de får feber" Hvor uopplyst er det mulig å være med nr. 2???? Hadde hun kommet til meg som lege, tror jeg at jeg hadde satt spørsmålstegn ved evnen til å være mor. Feber er ikke farlig i seg selv. Det er kroppens måte å bekjempe infeksjoner. Vet mange putter i små barn febernedsettende, men da har de ikke skjønt noe. Det som da skjer, er at feberen går ned og infeksjonen får fritt spillerom til å formere seg... (Og trekker noen frem feberkramper, så kan jeg opplyse om at det er veldig sjeldent, og ikke farlig hvis du kjøler rolig ned barnet.) Anonymous poster hash: fd57e...2bc

Ut i fra innlegget ditt så skjønner jeg ikke helt om du syntes det var unødvendig å ta med babyen til legen eller ikke. Men iallefall anbefales det at man kontakter lege om babyen er under 3 mnd og får feber. Så jeg synes det er ansvarlig gjort. Man er ikke hysterisk når man prøver å finne ut av hvorfor et så lite barn får feber.

Edit: skrivefeil

Endret av Hattifnatten
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter Willem og Nathaniel kom hjem fra barnehage og jobb bar det rett til legevakta med lillemor. Hun har nemlig fått seg feber, og med så små barn skal det alltid sjekkes av lege når de får feber" Hvor uopplyst er det mulig å være med nr. 2???? Hadde hun kommet til meg som lege, tror jeg at jeg hadde satt spørsmålstegn ved evnen til å være mor. Feber er ikke farlig i seg selv. Det er kroppens måte å bekjempe infeksjoner. Vet mange putter i små barn febernedsettende, men da har de ikke skjønt noe. Det som da skjer, er at feberen går ned og infeksjonen får fritt spillerom til å formere seg... (Og trekker noen frem feberkramper, så kan jeg opplyse om at det er veldig sjeldent, og ikke farlig hvis du kjøler rolig ned barnet.) Anonymous poster hash: fd57e...2bc

Slik jeg tolker det så hadde ikke babyen feber, men bare litt høyere temp enn vanlig. Siden hun sier at feberen er borte igjen

Og man skal kontakte lege om baby under 3mnd får feber

Anonymous poster hash: dfa7b...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønte ikke helt det siste innlegget. Skal begge barna ha adventskalender? Er ikke minstejenta bare to - tre måndeder gammel? Skal Rannveig liksom pakke sin gave til babyen, og så må hun åpne en pakke hun har pakket selv? :vetikke:

"Personlig mener jeg man skal gi litt store og fine gaver, barna våre er tross alt det fineste vi har :) "

Med den innstillingen kommer barna til å bli bortskjemte drittonger. Det er generell allmennkunnskap at det er ikke bra å gi barn ubegrenset av materielle ting, ikke engang hvis du er milliardær.

Herre Jesus, er det mulig.. What a waste. Det mest fornuftige ville vel vært å droppe adventskalenderen til Emma og heller opprettet en sparekonto for hun i banken og satt pengene der.

Anonymous poster hash: bab05...caf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre Jesus, er det mulig.. What a waste. Det mest fornuftige ville vel vært å droppe adventskalenderen til Emma og heller opprettet en sparekonto for hun i banken og satt pengene der. Anonymous poster hash: bab05...caf

Sønnen hennes er jo også ganske liten så pakkekalender er ikke noe must hos han heller spør du meg...

Hun må gjerne sløse og skjemme bort ungene sine for min del altså, men å fortelle verden at det er SÅ svindyrt å ha barn er bare tull for hun har virkelig et overforbruk.

Anonymous poster hash: dfa7b...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det. Barn på 3 mnd trenger ikke julekalender nei. Litt julegaver selvsagt, men pakkekalender :noway:

Oppgitt over forbruket til disse bloggerne. De må lide av shoppemani.



Anonymous poster hash: ef2ec...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre eksempel på at dama eier ikke selvinnsikt finnes ikke. "Stop the jealousy". Modenhets nivå hennes er på 13-års nivå og det er en grunn til at 13-åringer bla ikke skal fostre barn.

http://rannveigheitmann.blogg.no/



Anonymous poster hash: 31ebb...b36
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare 25. gang hun har et slikt innlegg...For øvrig rett person til å si dette, da noen av de eldre innleggene hennes strengt tatt kan regnes som å henge ut andre. Men det er vel en annen sak...

Den "ovenpå"-attituden hun viser ganske ofte på bloggen får henne til å virke rimelig uspiselig, og jeg er overrasket over hvor mange som synes hun virker snill og grei.



Anonymous poster hash: 73e62...4b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor trenger barna en egen puttekasse? Hun yngste kunne fint ha arvet brorens. Å så måtte hun svi av flere tusen på ny vognpose, bare fordi hun var lei av den gamle. Å når hun legger ut priser på ting, så skriver hun at de kun koster f.eks 249 osv. Å bursdagsantrekket hennes var skikkelig trailer trash.

Endret av Vex
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen er en bilulykke. Du vil se bort, men klarer ikke.

Hahaha! For en morsom og ganske korrekt beskrivelse :fnise: Klarer heldigvis motstå trangen til å se, da jeg har sett så mye fælt oppgjenna årene :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...