Gå til innhold

Rannveig Heitmann hva syns dere?


#Sunrise

Anbefalte innlegg

De er da venner...?

Anonymous poster hash: 3fd53...453

Ja, det kan godt være :) Men ikke på facebook, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo en blogger som ofte lar "stygge" kommentarer stå.

Jeg skrev en ganske konstruktiv kommentar til dette innlegget:

http://rannveigheitmann.blogg.no/1382128314_drlig_mor_av__ha_barn.html#comment

hvor hun hevder at folk er misunnelig på henne.

Jeg skrev at det nok ikke var noen tvil om at hun er den beste for sine barn, men at faktum var at INGEN traktet etter hennes situasjon.
Det de fleste strebet etter var jo en god utdannelse, fast jobb med stabil inntekt, et eget hus og barn med samme mann.

De som har dette nevnt over har jo ingen grunn til å være misunnelig på Rannveig (bortsett fra at hun tjener sikkert gode penger på å gjøre veldig lite...)

Mange stygge kommentarer fikk stå, men min ble slettet. Å høre sannheten tåler hun tydeligvis ikke.



Anonymous poster hash: 6325e...774
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo en blogger som ofte lar "stygge" kommentarer stå.

Jeg skrev en ganske konstruktiv kommentar til dette innlegget:

http://rannveigheitmann.blogg.no/1382128314_drlig_mor_av__ha_barn.html#comment

hvor hun hevder at folk er misunnelig på henne.

Jeg skrev at det nok ikke var noen tvil om at hun er den beste for sine barn, men at faktum var at INGEN traktet etter hennes situasjon.

Det de fleste strebet etter var jo en god utdannelse, fast jobb med stabil inntekt, et eget hus og barn med samme mann.

De som har dette nevnt over har jo ingen grunn til å være misunnelig på Rannveig (bortsett fra at hun tjener sikkert gode penger på å gjøre veldig lite...)

Mange stygge kommentarer fikk stå, men min ble slettet. Å høre sannheten tåler hun tydeligvis ikke.

Anonymous poster hash: 6325e...774

Sett flere eksempler på det ja. I dag slettet hun en kommentar; spørsmål om Willem hadde flyttet!

Så da har han kanskje det da?

Anonymous poster hash: e1715...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver jo i dag at han er ute og leker med Nathaniel, og at de skal på et eller annet lekeland senere? Virker jo ikke som om han har flyttet?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare nok et "stunt" fra henne.



Anonymous poster hash: 6325e...774
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er stuntet? At hun later som om han er der eller som om de har brutt med hverandre?

At hun vil at folk skal spekulere i om det er slutt.

Anonymous poster hash: 6325e...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har vel ikke skrevet noe på bloggen som skulle tilsi at det er slutt? Eller har jeg gått glipp av noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har ikke blogget om noe. Men hun står plutselig oppført som "singel" på facebook, og er vissnok ikke lenger venner med kjæresten (eller hva han er).

Nå tar jeg ikke alt på facebook for god fisk, men hun legger jo opp til at folk skal begynne å spekulere, da hun sikkert har mange følgere der.



Anonymous poster hash: 6325e...774
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det hun gjør med munnen sin på de to nederste bildene i dagens innlegg? Huff..

Utseendemessig er hun jo kjempepen! Jeg kan se bak sminken og leppene at hun egentlig har et veldig pent annsikt. Et typisk annsikt mange misunner. Det er bare så synd at hun skal ødelegge det slik med all den sminken og selvbruningen, samt leppestiftfargen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en veldig søt jente, synd hun ødelegger det ved å gjemme seg bak trashy og ukledelig sminke.



Anonymous poster hash: dfd8e...6ca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har ikke blogget om noe. Men hun står plutselig oppført som "singel" på facebook, og er vissnok ikke lenger venner med kjæresten (eller hva han er).

Nå tar jeg ikke alt på facebook for god fisk, men hun legger jo opp til at folk skal begynne å spekulere, da hun sikkert har mange følgere der.

Anonymous poster hash: 6325e...774

Nå er det to facebook-profiler da. Der den ene er hennes fulle navn, der hun er venn med han og har langt mer familievennlige bilder. Så sjansen er stor for at den første profilen er faake.

Anonymous poster hash: 56101...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan godt være :) Men ikke på facebook, hehe.

Så vidt jeg ser så er de venner der også jo...

Anonymous poster hash: 3fd53...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg ser så er de venner der også jo...

Anonymous poster hash: 3fd53...453

Hm, jeg har rannveig på facebook, og på den profilen er hun ikke venner med ham. Men jeg vet hun har to andre profiler, men tror ikke de blir brukt i like stor grad. Jeg kan bare svare til den profilen som hun bruker mest, og også legger ut statuser og bilder, og har mest venner/følgere på. Og der er ikke hun og Willem fb-venner =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor leser dere bloggen hennes og oppmuntrer henne til å fortsette? Og ikke minst gir henne inntekter? Hadde i hvert fall vært bedre om noen her kunne lagt ut skjermbilder av bloggen hennes, så ikke alle trengte å gå inn selv.

Vurderer nesten å lage en blogg selv.

"I dag har jeg spilt playstation og nå spiser jeg pita med kjøttdeig. *Legger inn bilder av playstation og pita*".

Ser dere ikke hvor dumt det er? Hun legger jo ikke ut noe interessant, hun bare skriver at hun baker, at hun skal til et lekeland osv.



Anonymous poster hash: 11bd5...73b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en artig tråd! Jeg synes Rannveig er utrolig vakker, men all den Sminken kunne hun spart seg for. Synes hun ble framstilt ganske dum på charter, spesielt når hun fikk Svein og Hilde til å virke normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel for nav her og lese bloggen og se hun har samboer. Er ikke alenemor hun.



Anonymous poster hash: ef2ec...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun formulerer seg bedre skriftlig enn muntlig. Jeg skjønte jo nesten ikke hva hun sa i Charterfeber.

Ellers synes jeg hun er ei vakker jente - naturlig - men jeg dør etter å gi henne en make-over! Altså, ikke nødvendigvis JEG, men noen! Bort med extensions og det ihjelbleika håret. Bort med spraytan/solarium. Bort med leppestiften og alt solpudder. Bort med garderoben! Og ikke minst lære henne at dersom sømmen øverst på låret synes på strømpebuksa, da er skjørtet for kort!

Anonymous poster hash: ccc1b...07a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...