Gå til innhold

Rannveig Heitmann hva syns dere?


#Sunrise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun har vel bloggen som levebrød?

Nei, hun har visst skrevet at hun mottar diverse stønader. Da er det vel ikke barnetrygd og barnebidrag fra far hun mener.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg har rannveig på facebook, og på den profilen er hun ikke venner med ham. Men jeg vet hun har to andre profiler, men tror ikke de blir brukt i like stor grad. Jeg kan bare svare til den profilen som hun bruker mest, og også legger ut statuser og bilder, og har mest venner/følgere på. Og der er ikke hun og Willem fb-venner =)

Den andre profilen er helt klart nyere, og der er alt i sin skjønneste orden med henne og Willem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta virker søt og snill og alt det der. Men totalt blåst i hodet. Som sagt, hvem fae* legger ut bilde når du føder?!!! Jeg synes synd på barna hennes når de blir eldre og de får se slike bilder av moren sin. De blir helt klart mobbeofre, noe som er Rannveig's feil. Jeg hadde blitt dødsflau om jeg fant slike bilder av moren min! Men personlig virker hun som en søt men veldig tafatt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den andre profilen er helt klart nyere, og der er alt i sin skjønneste orden med henne og Willem.

Ja, ikke vet jeg. Vi får bare vente og se om hun skriver noe om brudd eller ei på bloggen :) Håper jo selvsagt på at de er fortsatt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du googler "tacky" så burde det bilde komme opp som nr 1!!

Vet iikke helt, jeg...

Det er et bilde mwd henne i mini-jeans-shorts, topp som rekker henne til BH-spilene og stor gravidmage.

Smekken på shortsen måtte være åpen, pga høygravidmage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet iikke helt, jeg...

Det er et bilde mwd henne i mini-jeans-shorts, topp som rekker henne til BH-spilene og stor gravidmage.

Smekken på shortsen måtte være åpen, pga høygravidmage.

Da er bilde av henne høygravid i den hvilte badedrakta enda verre....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta virker søt og snill og alt det der. Men totalt blåst i hodet. Som sagt, hvem fae* legger ut bilde når du føder?!!! Jeg synes synd på barna hennes når de blir eldre og de får se slike bilder av moren sin. De blir helt klart mobbeofre, noe som er Rannveig's feil. Jeg hadde blitt dødsflau om jeg fant slike bilder av moren min! Men personlig virker hun som en søt men veldig tafatt jente.

Er vel fra når hun fødet på TV i Unge mødre det bildet der :P

Anonymous poster hash: 1b627...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hah! Hr samme babygym som ho så jeg... Synes hun er ok, virker uskyldig nok?

Anonymous poster hash: edd14...c13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er 20 år, synes hjemmet er koselig jeg. Da jeg var 20 så bodde jeg fortsatt hjemme hos foreldrene mine, så at hun får hets for hjemmet sitt er dumt. Husk hun er veldig ung!



Anonymous poster hash: ef2ec...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en oppgave gjennom studiet som omhandler blogging/unge mødre. Titter derfor innom blogger for å få meg hva som foregår - og jeg må si Rannveig sjokkerer meg. Jenta hadde vært søt hun HVIS hun hadde oppført seg utfra alderen sin, og ikke sminket seg som en 7 åring på hode i mammas sminkepung. Måtte jo innom Charterfeber og da ble inntrykket enda værre.

Kjenner jeg får lyst til å "ta skikkelig tak i henne", lære henne å prate (ikke mumle, prate babyprat/snøvle), kle seg normalt (har ingenting imot lite klær - men å se ut som....."sensurert") og forklare henne at det nok ikke er mange som er sjalu på henne. Jeg sier/skriver ikke dette for å trykke jenta ned, men for å få henne vekk fra sirkusmanesjen. Hun har jo blitt en klovn som alle ler av. Det verste er jo at hun absolutt ikke forstår det selv.

Jenta er ung, men sååå ung er hun faktisk ikke lengre. Med to barn burde hun vært mye mer voksen.

Hvordan det ser ut hjemme hos henne gjenspeiler selvsagt denne "barnsligheten", men det skader ingen. Hun må få ha det akkurat som hun vil. Men for barnas skyld og for sitt eget rykte (resten av livet), må noen ta tak og "banke" litt vett inn i henne når det gjelder oppførsel.

Tror så absolutt hun er glad i barna sine, men barn trenger mye mer enn overflod av nydelige klær og leker. Det er fint å ta med barn i sv. haller og lekehaller, men ikke så ofte. Barn trenger ro og faste rutiner - ikke å vokse opp på kjøpesenter og lekehaller. Barna hennes blir dukker som hun pynter opp og leker med. (Har stått ganske mye om sønnens uro og mangel på oppdragelse. Har i tillegg hørt det av venner som bor i nærheten av der hun ferdes)

Jeg skulle virkelig ønske noen hadde tak og gitt henne god veiledning - hvis ikke er jeg redd hun kan miste barna sine.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en oppgave gjennom studiet som omhandler blogging/unge mødre. Titter derfor innom blogger for å få meg hva som foregår - og jeg må si Rannveig sjokkerer meg. Jenta hadde vært søt hun HVIS hun hadde oppført seg utfra alderen sin, og ikke sminket seg som en 7 åring på hode i mammas sminkepung. Måtte jo innom Charterfeber og da ble inntrykket enda værre.

Kjenner jeg får lyst til å "ta skikkelig tak i henne", lære henne å prate (ikke mumle, prate babyprat/snøvle), kle seg normalt (har ingenting imot lite klær - men å se ut som....."sensurert") og forklare henne at det nok ikke er mange som er sjalu på henne. Jeg sier/skriver ikke dette for å trykke jenta ned, men for å få henne vekk fra sirkusmanesjen. Hun har jo blitt en klovn som alle ler av. Det verste er jo at hun absolutt ikke forstår det selv.

Jenta er ung, men sååå ung er hun faktisk ikke lengre. Med to barn burde hun vært mye mer voksen.

Hvordan det ser ut hjemme hos henne gjenspeiler selvsagt denne "barnsligheten", men det skader ingen. Hun må få ha det akkurat som hun vil. Men for barnas skyld og for sitt eget rykte (resten av livet), må noen ta tak og "banke" litt vett inn i henne når det gjelder oppførsel.

Tror så absolutt hun er glad i barna sine, men barn trenger mye mer enn overflod av nydelige klær og leker. Det er fint å ta med barn i sv. haller og lekehaller, men ikke så ofte. Barn trenger ro og faste rutiner - ikke å vokse opp på kjøpesenter og lekehaller. Barna hennes blir dukker som hun pynter opp og leker med. (Har stått ganske mye om sønnens uro og mangel på oppdragelse. Har i tillegg hørt det av venner som bor i nærheten av der hun ferdes)

Jeg skulle virkelig ønske noen hadde tak og gitt henne god veiledning - hvis ikke er jeg redd hun kan miste barna sine.

Jeg er overhodet ikke fan av Ranveig. Synes det er mye trist som skjer i hennes hjem. Men ditt innlegg... FY F!!! Dette er stygt, Myrthel. Du skriver ofte veldig fornuftig, selv om jeg flere ganger har vært uenig med deg. Men dette her synes jeg du burde holde deg for god for. Hva slags studier er dette? Og hvilke andre mammablogger tar du for deg?

Anonymous poster hash: d4a8f...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en oppgave gjennom studiet som omhandler blogging/unge mødre. Titter derfor innom blogger for å få meg hva som foregår - og jeg må si Rannveig sjokkerer meg. Jenta hadde vært søt hun HVIS hun hadde oppført seg utfra alderen sin, og ikke sminket seg som en 7 åring på hode i mammas sminkepung. Måtte jo innom Charterfeber og da ble inntrykket enda værre.

Kjenner jeg får lyst til å "ta skikkelig tak i henne", lære henne å prate (ikke mumle, prate babyprat/snøvle), kle seg normalt (har ingenting imot lite klær - men å se ut som....."sensurert") og forklare henne at det nok ikke er mange som er sjalu på henne. Jeg sier/skriver ikke dette for å trykke jenta ned, men for å få henne vekk fra sirkusmanesjen. Hun har jo blitt en klovn som alle ler av. Det verste er jo at hun absolutt ikke forstår det selv.

Jenta er ung, men sååå ung er hun faktisk ikke lengre. Med to barn burde hun vært mye mer voksen.

Hvordan det ser ut hjemme hos henne gjenspeiler selvsagt denne "barnsligheten", men det skader ingen. Hun må få ha det akkurat som hun vil. Men for barnas skyld og for sitt eget rykte (resten av livet), må noen ta tak og "banke" litt vett inn i henne når det gjelder oppførsel.

Tror så absolutt hun er glad i barna sine, men barn trenger mye mer enn overflod av nydelige klær og leker. Det er fint å ta med barn i sv. haller og lekehaller, men ikke så ofte. Barn trenger ro og faste rutiner - ikke å vokse opp på kjøpesenter og lekehaller. Barna hennes blir dukker som hun pynter opp og leker med. (Har stått ganske mye om sønnens uro og mangel på oppdragelse. Har i tillegg hørt det av venner som bor i nærheten av der hun ferdes)

Jeg skulle virkelig ønske noen hadde tak og gitt henne god veiledning - hvis ikke er jeg redd hun kan miste barna sine.

og du er en kjerring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...