Gå til innhold

Argh...barnas far ødelegger planene mine

Fremhevede innlegg

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg støtter TS her. Kvinner har også rett til å bruke litt tid på karriere! Og selvsagt kan man gjøre plass til å oppfylle egne drømmer selv om man har barn! (ref en bruker som skrev at man måtte gjøre sånt før man fikk barn eller etter at barna ble voksne). Barn har godt av foreldre som faktisk har et liv, ikke bare lever og ånder for barna og "har vondt i mammahjertet" bare ungene er 10 meter unna.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg tror TS er en fin mor som klarer å balansere det her fint. ;)

Du kjenner da ikke TS. Hun har ikke skrevet noe personlig her om seg selv annet enn problemstillingen sin. Men det var vel det eneste motargumentet du klarte komme med.

Anonymous poster hash: 4cab1...bf9

• Liker 2
Skrevet

Du kjenner da ikke TS. Hun har ikke skrevet noe personlig her om seg selv annet enn problemstillingen sin. Men det var vel det eneste motargumentet du klarte komme med.

Anonymous poster hash: 4cab1...bf9

Som om det trengtes motargumenter...

Skrevet

Er neimen ikke lett å bli klok på KG leserene.. Dett ille at mødre bare sitter hjemme ,tar seg av barn og ikke tenker på arbeids karrieren sin , og når noe faktisk gjøre det..ja da er det ikke måte på hvor dårlig mor med mangel ett hjertet og morsfølelse denne damen har... djeezes!

TS.. om du ikke får far med på laget, bruk hele ditt nettverk av familie, venner etc.. helt sikker på at du klarer å få dette til slik at dere alle får det bra!

Lykke lykke til:-)

• Liker 2
Skrevet

Synes din eks er heldig jeg. Det er bare snakk om et år. Min eks dro til utlandet for å jobbe og er enda ikke kommet tilbake til Norge 7 etter. Ett usselt år med unger 100% er piece of cake i forhold til 7 år mener nå jeg. For en pingle av en mann! Jeg jobber 100%, har bare avlastning i skoleferiene, trener 3 ganger i uka, følger opp med kjøring till/fra aktiviteter 2-3 ganger i uka. Hva er han redd for? Slite seg ut?

Anonymous poster hash: a5548...caf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...