Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Noen som har sett de nye bildene av CAITLYN (Bruce) Jenner? Hun er hot!

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har sett de nye bildene av CAITLYN (Bruce) Jenner? Hun er hot! Anonymous poster hash: f6d4a...660

.

Nei, link?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett de nye bildene av CAITLYN (Bruce) Jenner? Hun er hot!

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Fy søren! Dama er rå. Ser helt vanvittig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren! Dama er rå. Ser helt vanvittig bra ut :)

La oss være ærlige, det er en mann, kjole eller ei.

Anonymous poster hash: 63eb1...023

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Kendall hadde operert nesen jeg? Men det er kanskje bare rykter?



Anonymous poster hash: d3aac...9fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det lenge til neste episode nå?:( Siden de sa "soon on keeping up with the kardashians"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss være ærlige, det er en mann, kjole eller ei.

Anonymous poster hash: 63eb1...023

Du forstår åpenbart ikke hva transkjønnet betyr. Hun har alltid vært en kvinne, dessverre var forpakningen feil. Nå har heldigvis medisinsk teknologi kommet så langt at hun endelig kunne få en kvinnelig forpakning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår åpenbart ikke hva transkjønnet betyr. Hun har alltid vært en kvinne, dessverre var forpakningen feil. Nå har heldigvis medisinsk teknologi kommet så langt at hun endelig kunne få en kvinnelig forpakning.

DNA´et er fortsatt mann, selv om han føler seg som en kvinne personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: 147cc...f44

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNA´et er fortsatt mann, selv om han føler seg som en kvinne personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Du får ta de anonyme fordommene dine et annet sted. Et menneske er da definert av uendelig mye mer enn dna.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kan vel bli kalt kverulerende om man sier Bruce Jenner er en mann. Han/henne, samma det vel. Ser vanvittig bra ut! Men stakkars ungene hans, føler sikkert de mister faren sin på et vis.



Anonymous poster hash: abc04...f6a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha nei. Men ja!! Hun ligner på han Alex Roldan!!

Ja de var veldig like!! Har alltid tenkt det bare er tull at ikke hun er en ekte Kardashian, men hun ligner jo noe enormt på denne fyren!

Teit at hun ikke ville DNA teste seg.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det lenge til neste episode nå? :( Siden de sa "soon on keeping up with the kardashians"

Dette var "mid-season finale". Vet ikke når det starter igjen, juli-august eller noe kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Nei, link?:)

Google Caitlyn Jenner Vanity Fair eller sjekke disse hashtaggene på instagram: callmecaitlyn og caitlynjenner :) Er på forsiden og tror det er en serie på 22bilder i bladet.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rose11

DNA´et er fortsatt mann, selv om han føler seg som en kvinne personlighetsmessig.

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Stikk vekk din kverulant! Tør ikke å stå frem med nick en gang. Hadde du sagt det samme om det var faren din det var snakk om her? "Du kommer aldri til å bli kvinne og ditt DNA viser at du er en mann!" Fjols.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår åpenbart ikke hva transkjønnet betyr. Hun har alltid vært en kvinne, dessverre var forpakningen feil. Nå har heldigvis medisinsk teknologi kommet så langt at hun endelig kunne få en kvinnelig forpakning.

 

 

Du får ta de anonyme fordommene dine et annet sted. Et menneske er da definert av uendelig mye mer enn dna.

 

Ærlig talt, det er da ikke fordommer, men fakta. Jeg har forståelse for hvorfor han gjorde det, men han blir likevel aldri en ordentlig kvinne. Han er en mann som ønsker å være en kvinne. En kan ikke bestemme kjønnet sitt. Du kan gjerne også ønske å være en løve, men du blir likevel aldri en, biologien er ikke enig med hvordan du føler deg på innsiden. Blir det samme som den kvinnen som ønsket å være en katt og brukte mye penger på plastiske operasjoner for å ligne på en katt, men hun blir da vel aldri en katt selv om hun føler seg som en på innsiden. 

 

Så slutt å snakke om "fordommer", da jeg (er ikke den samme AB-en) ikke har noen fordommer mot transkjønnede, men jeg mener likevel ikke at en blir en kvinne (eller mann) uansett hvor mye en ønsker det. 

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Ingen kan vel bli kalt kverulerende om man sier Bruce Jenner er en mann. Han/henne, samma det vel. Ser vanvittig bra ut! Men stakkars ungene hans, føler sikkert de mister faren sin på et vis.

Anonymous poster hash: abc04...f6a

 

 

Enig. Jeg forstår også Kris veldig godt, da hun sa til Vanity fair at hun ikke forstår hvorfor han giftet seg og stiftet familie, selv om han visste dette siden han var en liten gutt, og aldri fortalte henne sannheten!

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk vekk din kverulant! Tør ikke å stå frem med nick en gang. Hadde du sagt det samme om det var faren din det var snakk om her? "Du kommer aldri til å bli kvinne og ditt DNA viser at du er en mann!" Fjols.

 

Jeg ville sagt det samme dersom det var faren min. Jeg hadde støttet ham, men jeg mener jo likevel ikke at han hadde blitt en kvinne. Hvorfor har du så vanskeligheter med å akseptere dette? Han er jo en mann, en mann som ønsker å være en kvinne. Det er ikke fordomsfullt å si det, det er fakta.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg trodde Kendall hadde operert nesen jeg? Men det er kanskje bare rykter? 

Anonymous poster hash: d3aac...9fb

 

 

Jeg håper virkelig det, men hvis en googler, så kan en jo faktisk se at nesen har forandret seg en del. Uff.

 

Kendall sin nese for et par år siden:

 

post-37809-0-72988200-1433280563_thumb.j

 

Kendall sin nese nå:

 

post-37809-0-17711400-1433280501_thumb.j

 

Flere bilder av hvordan nesen var før:

 

post-37809-0-40487400-1433280630_thumb.j

 

post-37809-0-09429800-1433280648_thumb.j

 

Hva mener du?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg håper virkelig det, men hvis en googler, så kan en jo faktisk se at nesen har forandret seg en del. Uff.

 

Kendall sin nese for et par år siden:

 

attachicon.gifKendall-Jenner_zpsa5e5dc2b.jpg

 

Kendall sin nese nå:

 

attachicon.gifkendall-jenner.jpg

 

Flere bilder av hvordan nesen var før:

 

attachicon.gif17th+Annual+ESPY+Awards+Arrivals+eBnl2Quir3dm.jpg

 

attachicon.gif37gQucS.jpg

 

Hva mener du?

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

 

Jeg syns det ser mer ut som at ansiktet har forandret seg istede. Newsflash; man ser ikke nødvendigvis helt lik ut voksen som når man var barn..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...