Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Ser det nå ja. Dette gir jo ikke mening i det hele tatt:/ jeg som hadde gledet meg til å se begge to idag:P

Edit: googlet litt nå og det ligger ute dash dolls premiere recap på f.eks usmagazine.com.

Dette er veldig rart:P

Hmm, snodig :P Skjønner ingenting jeg  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare meg eller ser Kim veeldig plastikk ut?:/

Hun ser ikke bra ut. Så vidt hun klarer å smile skikkelig lengre, ansiktet ser helt dratt ut. Det er synd, hun var utrolig pen for bare noen år siden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ikke bra ut. Så vidt hun klarer å smile skikkelig lengre, ansiktet ser helt dratt ut. Det er synd, hun var utrolig pen for bare noen år siden.

Jeg vet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, utrolig stor forskjell på Kylie og Kendall. Kendall er naturlig og vakker, mens Kylie ser ut som hun strever veldig mye med utseende. Synes hun også var penere og naturlig før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes synd på Khloe i Armenia. Kim ble jo behandlet som en gud, og Khloe ble behandlet som kusinene de reiste med. Haha!

Ang dash dolls tror jeg det gikk i går. Ser at det står UK på linken til eonline, de har ikke samme datoer som US :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie har alltid vært den "stygge andungen", alle søsknene hennes er kjempepene. Forstår godt at hun ønsker å fikse på seg selv når normalen i familien er at plastisk kirurgi og fillers er normalen. 
Det som er kjipt med plastisk kirurgi/botox/fillers, er at man ser eldre ut enn det man er, så hun har endt opp med å se ut som en stripper i 30-årene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kylie har alltid vært den "stygge andungen", alle søsknene hennes er kjempepene. Forstår godt at hun ønsker å fikse på seg selv når normalen i familien er at plastisk kirurgi og fillers er normalen. 

Det som er kjipt med plastisk kirurgi/botox/fillers, er at man ser eldre ut enn det man er, så hun har endt opp med å se ut som en stripper i 30-årene.

Ja, sprøtt hvor gammel hun ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntes synd på Khloe i Armenia. Kim ble jo behandlet som en gud, og Khloe ble behandlet som kusinene de reiste med. Haha!

Ang dash dolls tror jeg det gikk i går. Ser at det står UK på linken til eonline, de har ikke samme datoer som US :)

Hvilken episode er det?

Anonymous poster hash: abc04...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dash dolls blir sendt like etter keeping up. Det har da kommet ut to episoder foreløpig. Malika og søsteren har sentrale roller. Kourtney/Kim og Khloe er med enkeltvis i episodene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sprøtt hvor gammel hun ser ut!

Enig. Hun ser jo 10 år eldre ut. Sykt at foreldrene lot henne ta fillers i leppene. Hun var jo 17, så da må man ha tillatelse fra foreldrene. Hadde ALDRI godtatt at min 17 år gamle datter skulle ta fillers i leppene.

Nå som det er sagt, så skjønner jeg Kylie. Mora og Kim er jo så operert at det er latterlig.

Anonymous poster hash: 311ae...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Hun ser jo 10 år eldre ut. Sykt at foreldrene lot henne ta fillers i leppene. Hun var jo 17, så da må man ha tillatelse fra foreldrene. Hadde ALDRI godtatt at min 17 år gamle datter skulle ta fillers i leppene.

Nå som det er sagt, så skjønner jeg Kylie. Mora og Kim er jo så operert at det er latterlig.

Anonymous poster hash: 311ae...8db

Ja uff.. Triste saker :( Kim ender nok opp som Kris utseendemessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som vet hvor jeg kan se de nye episodene? Finner bare episoder frem til sesong 10 :(

De nye episodene er i sesong 10 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 jeg fatter rett og slett ikke hvorfor noen gidder å se på dette søppelet der.

 



Anonymous poster hash: 909b0...66c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...