Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stakkars barna hans!

Oi! Jeg har sett mye på kardashians, men aldri fått med meg at han har barn.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har barn ja. Synes det er så synd at han har ødelagt livet sitt de siste årene, heier fremdeles på Khloe og Lamar og håper de blir sammen igjen. De var jo det perfekte par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har barn ja. Synes det er så synd at han har ødelagt livet sitt de siste årene, heier fremdeles på Khloe og Lamar og håper de blir sammen igjen. De var jo det perfekte par.

Hvordan har han ødelagt livet sitt? Jeg likte også Khloe og Lamar sammen. Virker som Khloe genuint innerst inne elsker han og vil ha han tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan har han ødelagt livet sitt? Jeg likte også Khloe og Lamar sammen. Virker som Khloe genuint innerst inne elsker han og vil ha han tilbake.

Han var utro mot Khloe, det var derfor det ble slutt mellom dem. Etter bruddet har basketballkarrieren hans gått nedover, han er stadig i nyhetsbildet grunnet narkotikamisbruk og en heftig livsstil og har selv innrømmet å ha store psykiske problemer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var utro mot Khloe, det var derfor det ble slutt mellom dem. Etter bruddet har basketballkarrieren hans gått nedover, han er stadig i nyhetsbildet grunnet narkotikamisbruk og en heftig livsstil og har selv innrømmet å ha store psykiske problemer.

Narkotikaproblemene var vel en stor del i skilsmissen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt et ganske trøblete familieliv fra før av, en far avhengig av narkotika og en mor som døde da han var ung. Tror han mistet et barn i krybbedød også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette slo meg ganske hardt.

Grunnen til det er at akkurat på samme tid som Khloe var gift med han var min samboer på det samme kjøret. Masse rus og en utrolig destruktiv livsstil. Følte nesten en connection med Khloe, for jeg kjente meg sånn igjen i hennes måte å håndtere det på. Lyvingen til familien for å dekke over, finne på unnskyldninger, alt, hele pakka gikk jeg igjennom samtidig som henne.

Nå gikk det bra med min samboer, etter to innleggelser. Men ja, kjenner jeg får en ordentlig klump i magen av dette.

Håper så inderlig det går bra med han.. Stakkars gutt..

Anonymous poster hash: ce71a...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har hatt et ganske trøblete familieliv fra før av, en far avhengig av narkotika og en mor som døde da han var ung. Tror han mistet et barn i krybbedød også.

Hans beste venn døde vel også nylig pga rus.. Og han hadde noe så utrolig fint med Khloe. Må være hardt å leve med at man har fucket opp noe sånt. Ekteskapet, karrieren, alt.

Anonymous poster hash: ce71a...18c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, han kan ikke ha hatt det lett. Men stakkars Khloe og. Alle mennene i livet hennes forsvinner jo. Faren døde, Bruce ble til en kvinne, og nå dette med Lamar. Får håpe han blir frisk igjen og innser at han må endre livsstil, og at han kommer på det rette kjøret igjen og at det ikke blir samme utfallet som med Kristina Bobbi..

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann, han kan ikke ha hatt det lett. Men stakkars Khloe og. Alle mennene i livet hennes forsvinner jo. Faren døde, Bruce ble til en kvinne, og nå dette med Lamar. Får håpe han blir frisk igjen og innser at han må endre livsstil, og at han kommer på det rette kjøret igjen og at det ikke blir samme utfallet som med Kristina Bobbi..

*Bobbi Kristina.

Anonymous poster hash: e3e16...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest L´issi

Oi! Jeg har sett mye på kardashians, men aldri fått med meg at han har barn.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

De bor med moren i NY.. Khloe hadde visst fløyet dem til LV i går. Synes synd i hans nærmeste -må være forjævlig å se noen du er glad i og bryr deg om falle så til grunne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Hans beste venn døde vel også nylig pga rus.. Og han hadde noe så utrolig fint med Khloe. Må være hardt å leve med at man har fucket opp noe sånt. Ekteskapet, karrieren, alt.

Anonymous poster hash: ce71a...18c

Enig!!

Burde vært mann og FAR nok til å ta tak i problemene for lenge siden!! Og tror ikke det er ressurser det står på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med en far som ikke akkurat hjelper og når man har fucka opp ekteskapet så er det kanskje ikke så enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...