Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Han er like mye kvinne nå som han har vært tidligere...

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Han føler seg som en kvinne og ønsker å være en kvinne, men han har aldri vært og kommer aldri til å bli en ordentlig kvinne. Jeg har ingenting i mot det han gjør, hvis dette er noe han må gjøre for å kunne være seg selv og noe han vil, helt greit det, men han kommer likevel aldri til å bli en kvinne.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han føler seg som en kvinne og ønsker å være en kvinne, men han har aldri vært og kommer aldri til å bli en ordentlig kvinne. Jeg har ingenting i mot det han gjør, hvis dette er noe han må gjøre for å kunne være seg selv og noe han vil, helt greit det, men han kommer likevel aldri til å bli en kvinne.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Og du kommer likevel aldri til å bli en empatisk, fornuftig person :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå fant jeg paparazzi bilder av Bruce i bikinitopp og shorts. Ble litt ivrig på googlingen mens jeg venter på intervjuet.

Håper pressen (spesielt paparazziene!) lar han være i fred etter intervjuet. Må være vondt å bli fotografert over alt, til og med bilder tatt i ditt private hjem med en gigantisk telelinse rettet mot deg. Er glad vi bor i Norge, ingen her ville ha forfulgt en kjendis slik.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Enig. Må være vanskelig når hele verden vet alt om deg og du blir forfulgt av fotografer overalt. Tviler egentlig på at de lar han være i fred. De vil jo gjerne tjene penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de tre søstrene har jo ganske store bakdeler, spesielt Kim og Khloe. Jeg tror den er ekte!

Seriøst? Har du ikke sett før og etter bilder? Grunnen for at Kourtney ikke har en slik rumpe er fordi hun ikke er så overfladisk som Kim og Khloe. Hun har ikke injisert den, slik som de andre.

kim-kardashian-butt-before-after-gty-ffn

Anonymous poster hash: 147cc...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du kommer likevel aldri til å bli en empatisk, fornuftig person :)

Og hva vet vel du om det? Jeg sier ikke at jeg ikke forstår ham, men selvom han ønsker å være en kvinne, vil han aldri bli det. Så enkelt er det. Det er biologi som avgjør kjønnet ditt, det er ikke noe du kan bestemme selv. Det er fakta.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke tro noen faktisk tror at rumpa til Kim er ekte!! Det lyser jo fake lang vei. Uten tvil brazilian butt lift. Samme Kortney.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "Paris Hilton Kim" da ser dere bilder før Kim ble kjent, da hun bare var venninna til Paris. Der ser dere hvor mye hun har forandret seg, både ansikt og kropp.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google "Paris Hilton Kim" da ser dere bilder før Kim ble kjent, da hun bare var venninna til Paris. Der ser dere hvor mye hun har forandret seg, både ansikt og kropp.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

Var ikke så stor i bakenden da nei :fnise:

paris-hilton-kim-kardashian-5.jpg

0b3d387e34.jpg

Man kan også se at nesen er forminsket: (mye større før på Paris-tiden)

1401256138672.cached.jpg

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om dette bildet. Soleklart bevis på at rumpa er tuklet med i ettertid :)

kim_kardashian_paris_hilton_and_kim_kard



Anonymous poster hash: 147cc...f44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke selv hva jeg tenker om rumpa hennes, om den er ekte eller ikke, men å være gravid gjør jo kroppsdeler større? Og nå finnes det jo alle mulige typer undertøy som løfter osv. Hun går jo med korsett, så undertøy for rumpa er ikke utenkelig. Jeg vet ikke.. Lekker er den ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke så stor i bakenden da nei :fnise:

Man kan også se at nesen er forminsket: (mye større før på Paris-tiden)

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Hun har tatt flere operasjoner, det er ingen tvil når du sammenligner med gamle bilder av henne. Spesielt ansiktet har endret seg en del.

Her kommer det tydelig frem at hun har utført neseplastikk:

post-37809-0-51268900-1430070764_thumb.j

Anonymous poster hash: 31bc6...12d

Anonymous poster hash: 31bc6...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser du den store forskjellen:

post-37809-0-57383800-1430070880_thumb.j

Så besatt som hun er i utseendet, tviler jeg ikke på at hun har forstørret rumpa. Samme med søsteren (Khloe), som også har fått en større bakdel de siste årene.



Anonymous poster hash: 31bc6...12d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke ut som samme dame lenger engang... Synes helt ærlig hun så bedre ut før, men.

Anonymous poster hash: e0afc...085

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun ser bedre ut i ansiktet etter operasjonene sine jeg.

Men ang rumpa: tydeligvis har noe skjedd med den de siste ti årene. Men hva har hun gjort, er spørsmålet. Hva er det sannsynlig at hun har gjort da? Noen som vet?

Hun bruker også korsett veldig ofte og er helt åpen om det på instagram. Det skaper jo en illusjon av smal midje og dermed svært stor rumpe. Men hun har kanskje operert den likevel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva vet vel du om det? Jeg sier ikke at jeg ikke forstår ham, men selvom han ønsker å være en kvinne, vil han aldri bli det. Så enkelt er det. Det er biologi som avgjør kjønnet ditt, det er ikke noe du kan bestemme selv. Det er fakta.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Jeg er uenig i det du sier. Jeg mener man bør skille mellom sosialt kjønn og biologisk kjønn. Biologisk kjønn er rett og slett mann eller kvinne, men jeg mener det sosiale kjønnet spiller en viktigere rolle. Man kan utføre det kjønnet man vil selv om det går i mot det man er født og oppvokst som. Kjønn er utførelse slik jeg ser det ( jf. Judith Butler)

Jeg synes intervjuet var fint i måten det tok opp problemer rundt det å være "født i feil kropp" og trolig lærte mange om dette temaet. Trodde det skulle bli mye mer sjokkerende og utleverende enn det var, men er bra det ble gjort på en fin og ikke-stigmatiserende måte.

Anonymous poster hash: 43426...a13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes hun ser bedre ut i ansiktet etter operasjonene sine jeg.

Men ang rumpa: tydeligvis har noe skjedd med den de siste ti årene. Men hva har hun gjort, er spørsmålet. Hva er det sannsynlig at hun har gjort da? Noen som vet?

Hun bruker også korsett veldig ofte og er helt åpen om det på instagram. Det skaper jo en illusjon av smal midje og dermed svært stor rumpe. Men hun har kanskje operert den likevel?

Du kan søke på brazilian butt lift osv. så står hele prossedyren. Dem suger ut fett fra andre deler på kroppen (f.eks midjen) og injiserer dette i rumpa. Plasserer fettet der man vil ha det rett og slett. Gir ikke arr, og man får ikke den betydelige "fake" looken.

Khloe har også fikset rumpa:

060591259.png

Det er ingen som har en naturlig rumpe som står rett ut som en gravid mage :P

Anonymous poster hash: 147cc...f44

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Kim var penere før. Hun hadde virkelig ikke trengt å operere seg. Det ser ut som hun går med bleie. Rumpa passer ikke sammen med låra og det tydelig hun har gjort noe med den. Hun hadde vel sånn rumpe før hun ble gravid? Jeg tipper en brazilian butt lift

Anonymous poster hash: a23dd...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ok nå ser jeg tydelig at hun har tatt brazilian butt lift ja. Men går fettet bort etter hvert, eller forblir det der for alltid?

Husker episoden hvor hun tok røntgen av rumpa for å overbevise seerne om at hun ikke har implantater...

Synes uansett Kim er utrolig flott og jeg liker henne godt, men den rumpa er bare svær. Skjønner ikke helt poenget med å ha en så utrolig stor rumpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Ok nå ser jeg tydelig at hun har tatt brazilian butt lift ja. Men går fettet bort etter hvert, eller forblir det der for alltid?

Husker episoden hvor hun tok røntgen av rumpa for å overbevise seerne om at hun ikke har implantater...

Synes uansett Kim er utrolig flott og jeg liker henne godt, men den rumpa er bare svær. Skjønner ikke helt poenget med å ha en så utrolig stor rumpe.

Ja. Fett vises ikke på røntgen :) Hun motbeviste kun implantater.

Hun vil ha stor rumpe fordi hun liker mørke menn. Mørke menn liker store bakender :P

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...