Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Regner med at det skal være mulig å se intervjuet med Bruce i morgen, så om noen her finner en fungerende link til det så del gjerne :D



Anonymous poster hash: 635f2...749
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følger dere med i amerikansk presse? Bruce ble fotografet i lang maxikjole med høy spilt på verandaen sin for to dager siden. Ser tydelig midje og større frontparti.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå fant jeg paparazzi bilder av Bruce i bikinitopp og shorts. Ble litt ivrig på googlingen mens jeg venter på intervjuet.

Håper pressen (spesielt paparazziene!) lar han være i fred etter intervjuet. Må være vondt å bli fotografert over alt, til og med bilder tatt i ditt private hjem med en gigantisk telelinse rettet mot deg. Er glad vi bor i Norge, ingen her ville ha forfulgt en kjendis slik.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke. Har Bruce følt seg som kvinne hele livet? Det må jo være veldig ubehagelig for Kris å høre at Bruce egentlig liker mannfolk? Jeg har alltid følt at Bruce har vært veldig manndig mtp. golf, hellikopter og idrett interessene hans. :klo:

Ja, for om han vil være en kvinne så betyr det vel at han liker menn? Er jo det transer gjør.



Anonymous poster hash: 147cc...f44
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke. Har Bruce følt seg som kvinne hele livet? Det må jo være veldig ubehagelig for Kris å høre at Bruce egentlig liker mannfolk? Jeg har alltid følt at Bruce har vært veldig manndig mtp. golf, hellikopter og idrett interessene hans. :klo:

Ja, for om han vil være en kvinne så betyr det vel at han liker menn? Er jo det transer gjør.

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Noen liker damer, noen liker menn, noen liker begge deler og noen liker andre transer. Det finnes ingen fasit.

Jeg er født jente og har alltid følt meg jente. Og jeg liker også "mandige" interesser som du kaller det. Som idrett, båter, biler, høy fart og spenning. Er ingen fasit der heller. Dine interesser forteller ingenting om hvilket kjønn du er.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta er ute av sekken. Bruce sier han er og alltid har vært en kvinne, og han Er ikke homo(tror han). Han har fått hormonbehandling siden 80-tallet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke. Har Bruce følt seg som kvinne hele livet? Det må jo være veldig ubehagelig for Kris å høre at Bruce egentlig liker mannfolk? Jeg har alltid følt at Bruce har vært veldig manndig mtp. golf, hellikopter og idrett interessene hans. :klo:

Ja, for om han vil være en kvinne så betyr det vel at han liker menn? Er jo det transer gjør.

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Han sa i intervjuet at han er tiltrukket av damer, ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner dere intervjuet? Finner det ikke på piratebay



Anonymous poster hash: 147cc...f44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta er ute av sekken. Bruce sier han er og alltid har vært en kvinne, og han Er ikke homo(tror han). Han har fått hormonbehandling siden 80-tallet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Ikke helt korrekt. Han tok hormoner i 5 år på 80tallet, rett etter det ble slutt med sin 2. kone. Men han sluttet pga familien sin og pga Gud. Han hadde fire små barn og foreldre han tenkte på. Så møtte han Kris, ble pappa igjen og han har ventet helt til nylig med å ta hormoner igjen. Han har nå gått på de 1,5 år.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett hele intervjuet ?

Jeg har. De startet rett på sak sa han var transgender i løpet av de første minuttene. Selv om det ikke var noe sjokk, var det veldig ulikt amerikansk tv da de liker å bygge opp stemningen, hinte og få oss til å lure og tvile en stund før de endelig slipper sannheten.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt korrekt. Han tok hormoner i 5 år på 80tallet, rett etter det ble slutt med sin 2. kone. Men han sluttet pga familien sin og pga Gud. Han hadde fire små barn og foreldre han tenkte på. Så møtte han Kris, ble pappa igjen og han har ventet helt til nylig med å ta hormoner igjen. Han har nå gått på de 1,5 år. Anonymous poster hash: f6d4a...660

Jaja, slurvete formulert, men Poenget var at dette er en prosess han startet allerede på 80-tallet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, slurvete formulert, men Poenget var at dette er en prosess han startet allerede på 80-tallet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Jeg skjønner hva du mener, men han hadde et 23års langt opphold i hormonbehandlingen så det blir ikke helt riktig å si.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er flinke til å nekte for inngrep i den familien. Rumpa til Kim er visst å helt ekte :fnise:

Alle de tre søstrene har jo ganske store bakdeler, spesielt Kim og Khloe. Jeg tror den er ekte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er sterkt og modig gjort av han jeg (han har visst sagt man skal bruke mannlige pronomen så jeg gjør det). Dette er en komplisert nok prosess, både fysisk og mentalt, for noen som ikke er kjent over (nesten) hele verden, så jeg synes han er kjempesterk som står fram om det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor finner dere intervjuet? Finner det ikke på piratebay

Anonymous poster hash: 147cc...f44

Fant det på denne bloggen: http://www.vildesaid.no/?p=1559 ganske bra kvalitet. Blir sikkert tatt bort fort etter dom det er ulovlig å legge ut på YouTube.

Anonymous poster hash: db637...a57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta er ute av sekken. Bruce sier han er og alltid har vært en kvinne, og han Er ikke homo(tror han). Han har fått hormonbehandling siden 80-tallet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Han har ikke fått hormonbehandling siden 80-tallet, men han tok hormonbehandlingen en periode på 80-tallet. Stor forskjell.

Ellers har han ikke alltid vært en kvinne. Han er en mann som alltid har ønsket å være en kvinne, han blir jo aldri en ordentlig kvinne, men sikkert tungt for ham, som har skjult dette så lenge.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke fått hormonbehandling siden 80-tallet, men han tok hormonbehandlingen en periode på 80-tallet. Stor forskjell.

Ellers har han ikke alltid vært en kvinne. Han er en mann som alltid har ønsket å være en kvinne, han blir jo aldri en ordentlig kvinne, men sikkert tungt for ham, som har skjult dette så lenge.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Han er like mye kvinne nå som han har vært tidligere...

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de tre søstrene har jo ganske store bakdeler, spesielt Kim og Khloe. Jeg tror den er ekte!

For ikke å snakke om mamman.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...