Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

.?? Han er da ikke dømt enda!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Nei, les: "hvis han forårsaket den".

Slapp av litt da, var jo ikke det jeg mente. Hva feiler det deg? Blir han sittende i fengsel så er det ganske mange år han får borte i statene, og mest sannsynlig dø i fengsel. Ta å ro deg ned før du logger deg på KG er du grei. Vil nå si det er størst straff å måtte leve med å ha forårsaket en annens død på den måten. Han er visst helt knust ifølge familien.

Anonymous poster hash: e3e16...10f

Tror det er flere som kunne hatt godt av å slappe av litt i så fall ;) det feiler ikke meg noe som helst. Må det gjøre det bare fordi jeg mener at folk må ta den straffen de fortjener ut fra sine handlinger? Så, så lenge man er knust over å ha forårsaket en annen persons død, så er det straff nok? Godt det ikke er du som styrer landet vårt. Han er 66 år. Dersom han får 6 år, slik det ble skrevet lenger opp her, så skal han dø rimelig ung for å dø i fengsel. Get a grip.

Anonymous poster hash: dad61...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jævlig dumt å si det starter i februar (9.?) også begynner det ikke alikevell. Var akkurat sånn med Kourtney and Khloe take the hamptons også? .. :roll:

Kanskje det er pga ulykken til Bruce?

Men, ja, utrolig dårlig. Det finnes jo ingen informasjon om det heller.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor det har blitt utsatt i over en mnd, uten at det informeres noe som helst...

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Den ligger hvertfall på Piratebay :)

Anonymous poster hash: 4ae37...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner hvorfor det er lett å lage rykter ang Bruce sitt såkalte kjønnsskifte. Han ser helt forferdelig ut... Store lepper og kinn... Uff synes det er utrolig trist. Og er det flere enn meg soms ynes han virket dopa da han pratet med Kris?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvorfor det er lett å lage rykter ang Bruce sitt såkalte kjønnsskifte. Han ser helt forferdelig ut... Store lepper og kinn... Uff synes det er utrolig trist. Og er det flere enn meg soms ynes han virket dopa da han pratet med Kris?

Det er da ikke laget rykter, det er jo bekreftet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke laget rykter, det er jo bekreftet.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Av andre enn kjendisnettsider?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner hvorfor det er lett å lage rykter ang Bruce sitt såkalte kjønnsskifte. Han ser helt forferdelig ut... Store lepper og kinn... Uff synes det er utrolig trist. Og er det flere enn meg soms ynes han virket dopa da han pratet med Kris?

Helt enig! Tenkte veldig over dette i episoden jeg og at han så veldig jentete ut i ansiktet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av andre enn kjendisnettsider?

Hvem andre skal bekrefte dette da? Nå er både kardashian-klanen og Bruce sin mor sitert i disse bladene.

Mulig det er bekreftet av noen nettaviser også, følger ikke så sinnsykt godt med.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Tenkte veldig over dette i episoden jeg og at han så veldig jentete ut i ansiktet osv.

Ja, det er jo helt åpenbart at forandringen er godt i gang allerede.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem andre skal bekrefte dette da? Nå er både kardashian-klanen og Bruce sin mor sitert i disse bladene.

Mulig det er bekreftet av noen nettaviser også, følger ikke så sinnsykt godt med.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Klarer ikke å tro på sitater fra kjendisblader ass. Det er jo som å tro på at påskeharen er gravid med julenissen.

Jeg velger enn så lenge å tro at det kun er rykter. Eller nei, jeg håper det kun er rykter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...