Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Har hun endelig klart det? Vet jo de har slitt veldig med det.

Anonymous poster hash: 873e6...81e

I følge seher.no, men de har ikke bekreftet det da.. får håpe det stemmer for hennes del :)

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette har du bevis på? Annet en sladreblader med såkalte "kilder"?

Her er det bilder som viser at en scene har blitt spilt inn etter skilsmissen, men som vises på tv som før skilsmissen. http://www.realitytea.com/2012/01/14/photos-proof-that-kim-kardashians-reality-show-is-fake-scene-with-kris-jenner-was-staged/

I bilen gråter kim over at hun ikke vil være gift lenger, at det er tøft osv. Men scenen ble visst spilt inn i desember, og hun ba om skilsmisse i november. Men scenen forestiller oktober.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Khloe er Robert Kardashian sin datter? Jeg tror ikke hun er det utifrå hvordan hun ser ut, men det kan jo hende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bilder som viser at en scene har blitt spilt inn etter skilsmissen, men som vises på tv som før skilsmissen. http://www.realitytea.com/2012/01/14/photos-proof-that-kim-kardashians-reality-show-is-fake-scene-with-kris-jenner-was-staged/

I bilen gråter kim over at hun ikke vil være gift lenger, at det er tøft osv. Men scenen ble visst spilt inn i desember, og hun ba om skilsmisse i november. Men scenen forestiller oktober.

Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere Khloe er Robert Kardashian sin datter? Jeg tror ikke hun er det utifrå hvordan hun ser ut, men det kan jo hende?

Jeg tror ikke det. Hun er veldig lik på han som Kris hadde affære med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det. Hun er veldig lik på han som Kris hadde affære med.

Var heter han igjen? Er for lat til å google

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alex Roldan

Tror hvert fall ikke det er OJ Simpson :-P

Haha nei. Men ja!! Hun ligner på han Alex Roldan!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke tro noe annet enn at hun er Roldan's datter. de er jo kjempelike.

Ja! Veldig lik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny spesialepisode om Bruce kom nettopp ut i natt. Episoden virket veldig genuin og mer ekte enn hvordan sesongen hittil har vært i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny spesialepisode om Bruce kom nettopp ut i natt. Episoden virket veldig genuin og mer ekte enn hvordan sesongen hittil har vært i år!

Enig! Når kommer part two? Må vi vente helt til neste søndag (mandag i Norge). Mente de sa at det var en to timers spesial episode denne gangen i forrige episode :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Når kommer part two? Må vi vente helt til neste søndag (mandag i Norge). Mente de sa at det var en to timers spesial episode denne gangen i forrige episode :klo:

På watchseries står det at neste episode kommer 18.5, altså i morgen for oss som bor i Norge :D Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På watchseries står det at neste episode kommer 18.5, altså i morgen for oss som bor i Norge :D Gleder meg

Åja :D Kanskje det var en to dagers spesialepisode de sa da :D gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg se episodene?



Anonymous poster hash: 4e30d...4b9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke tro noe annet enn at hun er Roldan's datter. de er jo kjempelike.

Jeg synes hun er kjempelik Robert Kardashian jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er kjempelik Robert Kardashian jeg!

Hvor ser du likheten hen? Jeg kan ikke se at de ligner? Hverken i trekkene eller fargene..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et så godt inntrykk av Kendall i denne sesongen (spesielt disse to episodene om Bruce). Smellvakker er hun også :jepp:.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de to siste episodene om Bruce har vært utrolig bra. Spesielt det at de også viser at dette er vanskelig for mange i familien gjør at det virker veldig ekte. Bare tenk deg selv i den situasjonen. Tror det hadde tatt lang tid for veldig mange å godta den forandringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...