Gå til innhold

Noen som ser på Keeping up with the Kardashians?


Heddadus

Anbefalte innlegg

Det vi vet 100% er at leppene til Kylie er fake. Samme med rumpene til Kim og Khloe. At Kylie begynte med å fikse på ting (kan se ut som har fillers her og der) er ikke rart når man er i den familien hvor flere (da spesielt store søster og mor) har fikset på det meste. Kylie er var veldig pen og hadde ikke trengt å fikse på noe, men skjønner henne litt å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må først si at jeg synes du har en veldig nedlatende tone i innleggene dine, uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor, og det gjør det vanskelig å ikke svare i samme tone...

Jeg vet ikke hvilken sannhet du tror du eier... Det er helt normalt å utvikle bredere hofter i tilleg til større rompe i slutten av tenårene. Man ser også tydelig at hun har fått med markerte ben, så det er nok mye styrketrening bak kroppen også.

Og ja, Kim hadde stor rompe også før hun ble kjent og før rompestørrelsen skøt i været. Det er det som gjorde henne kjent! Stor rompe og smal midje.

Men jeg skjønner ikke hva du bitcher sånn for, du vet da virkelig ingen ting om Julie har naturlig rompe eller ikke! Den er laaangt fra unaturlig stor!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Ja, blir irritert på at du ikke kan la det ligge. Jeg sa at jeg tror hva jeg vil, så får du tro hva du vil, men du kommer med et kapittel om hva du synes. Du gir deg jo ikke. Jeg tror den er FALSK. sånn. Tro hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir irritert på at du ikke kan la det ligge. Jeg sa at jeg tror hva jeg vil, så får du tro hva du vil, men du kommer med et kapittel om hva du synes. Du gir deg jo ikke. Jeg tror den er FALSK. sånn. Tro hva du vil.

Men hva faen da? Hva skal jeg la ligge? Dette er et DUSKUSJONSFORUM, og jeg sier meningen min!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva faen da? Hva skal jeg la ligge? Dette er et DUSKUSJONSFORUM, og jeg sier meningen min!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Ja, men du godtar ikke meningen min og du klager på det jeg skriver. Hva er vitsen med å skrive side opp og side ned om noe vi tydelig ikke endrer mening på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det ser ut som om Kylie har gjort langt mer med ansiktet sitt enn bare fillers i leppene. Hun har fått mye større øyne enn før i løpet av det siste året, noe som tyder på øye/øyenbrynsløft. Haken har også blitt mer markert(hakeimplantat), kinnbeina er mer fremtredende(fillers der også) og nesen er noe smalere. Men den familien er jo kjent for contouring-sminke så nesa tror jeg er som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er søtt de som forsvarer Kylies rompe til de grader som om det skulle være deres egen venninne :fnise:

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde snart vært på tide å innrømme rumpeinjeksjonene. Man ser jo at Kim, Khloe og Kylie har det. Tror faktisk at Kendall og Kourtney er naturlige. De ser mye bedre ut også. Kourtney har silikon, men det blir liksom en dråpe i havet i forhold til alt det andre de andre har gjort.

Stemmer. Kendall er den eneste som ser naturlig ut, og hun er penest også. Kourtney har ikke gjort noe med ansiktet, og ser mye bedre ut enn Kim og Khloe. At Kylie har endret på utseende (ikke bare leppene), er det ingen tvil om.

Tviler på at kylie har det... Tror ikke dyktige kirurger går med på sånne inngrep på en 17åring som ikke er ferdig utviklet.. Det er jo ingen tvil om at de har gener for store rumper, og kylie sin ser ikke akkurat fake ut.

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Du tviler på det, men hun har forandret seg MYE i ansiktet, det er noe "alle" ser, så at hun har gjort mer enn å forstørre leppene tror jeg alle forstår.

Og ja, det er Hollywood, det er nok flere "dyktige" kirurger som går med på det.

Anonymous poster hash: 157c3...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det eventlig nye episoder av disse Kardashianseriene går? Synes det går "hele tiden"? Av og til Kuwtk og av og til Hamptons....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ompalompa24

Jeg syns det var litt ironisk å se søndagens nye episode hvor Kim spesielt, var veldig opptatt av at Kylie måtte innrømme leppeinjeksjonene sine og stå for det, mens hun selv åpenbart har fikset på litt av hvert og benekter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker så falsk og rart når Kim og Kylie snakker sammen.. De snakker så sykt irriterterende😂 ingen vanlige mennesker snakker sånn

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt ironisk å se søndagens nye episode hvor Kim spesielt, var veldig opptatt av at Kylie måtte innrømme leppeinjeksjonene sine og stå for det, mens hun selv åpenbart har fikset på litt av hvert og benekter det.

Jeg så ikke den episoden, men det blir jo veldig rart siden hun har fikset på alt som er å fikse på. Hun er skikkelig stram i maska.

Anonymous poster hash: 873e6...81e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det var litt ironisk å se søndagens nye episode hvor Kim spesielt, var veldig opptatt av at Kylie måtte innrømme leppeinjeksjonene sine og stå for det, mens hun selv åpenbart har fikset på litt av hvert og benekter det.

Hadde jeg vært kylie hadde jeg sagt at Kim også må innrømme sine inngrep foran kamera. Ta igjen med samme mynt. Ho hadde nok blitt lang i maska da tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kylie hadde jeg sagt at Kim også må innrømme sine inngrep foran kamera. Ta igjen med samme mynt. Ho hadde nok blitt lang i maska da tenker jeg.

Jeg tror mye er manus. Eller at de får stikkord for hva de skal snakke om. Og jeg tipper hele gjengen har fått skrevet ned en kontrakt på hva de IKKE skal snakke om, hva som ikke skal vises osv. De filmer jo ikke en gang utsiden av huset sitt, er et annet som vises.

Anonymous poster hash: f6d4a...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble vel avslørt hvor mye som egentlig er manus når det kom frem at flere av scenene som ble spilt inn i sesongen der Kim var kjæreste med Kris Humphries, egentlig ble spilt inn etter de to ble skilt. Når Kim klaget over han og familien pratet negativt om han i løpet av sesongen, så var de to i virkeligheten skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel avslørt hvor mye som egentlig er manus når det kom frem at flere av scenene som ble spilt inn i sesongen der Kim var kjæreste med Kris Humphries, egentlig ble spilt inn etter de to ble skilt. Når Kim klaget over han og familien pratet negativt om han i løpet av sesongen, så var de to i virkeligheten skilt.

Og dette har du bevis på? Annet en sladreblader med såkalte "kilder"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke å lete frem kildene, men den bilscenen fra når Kim var sammen med moren i Dubai og hun bryter sammen pga Kris ble filmet etter skilsmissen.
I tillegg til dette må jo forholdet mellom Kourtney og Scott være mye manus. Forstår ikke at de to kan ha et så dårlig forhold som de viser i serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli

Kendall Jenner må jo bli Victoria's Secret-angel snart? Om hun ikke allerede er det da?

Hun er både smellvakker og superslank!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall Jenner må jo bli Victoria's Secret-angel snart? Om hun ikke allerede er det da?

Hun er både smellvakker og superslank!!!

Jeg vet! Ble skuffet over at hun ikke var en av de ti nye englene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal visstnok Kim være gravid igjen. Får håpe alt går bra med henne!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da skal visstnok Kim være gravid igjen. Får håpe alt går bra med henne!

Anonymous poster hash: 1a2cf...632

Har hun endelig klart det? Vet jo de har slitt veldig med det.

Anonymous poster hash: 873e6...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...