Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herlighet jeg skjønner ikke hvorfor dere går i totalt forsvar for FF når noen hinter frempå at 9 kg er lite vektoppgang med tanke på hvor mye hun veier fra før. Dette er jo en jente som er opptatt av trening og kosthold utover det vanlige. Det er klart at hun syns det er en fordel å ikke legge på seg mye.

De fleste gravide ønsker ikke å legge på seg altfor mye, hvis man da ikke er undervektig og dermed vil opp i vekt. Fedme er et økende problem i samfunnet ja og mange gravide legger på seg altfor mye. Noen ganger er det vanskelig å styre da det er vanlig å få en del ødemer i svangerskapet. Væskeoverskudd er det lite å gjøre med.

Jeg tror FF er glad for at hun ikke har lagt på seg mye og er stolt av at hun ikke har gått opp 20 kg. Hun er superavhengig av å få positiv feedback. Tror det er største motivasjon for at hun i det hele tatt driver bloggen sin. Å bli hyllet for sin perfeksjonisme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

er absolutt HELE svangerskapet hennes kjøpt og betalt? noe så kjedelig! hun har jo null troverdighet igjen snart.

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

Bloggen er levebrødet hennes så hun er jo avhengig av reklameinnteker for å leve av den. Men enig med deg, alle innleggene har liten eller stor grad av produktplassering. Ingen klarer å gå god for så mange produkter. Syns det er spesielt at så mange vil ha alt FF viser uten å vise noen som helt kritisk tankegang om at det ligger inntjening og penger bak alle rabattkodene osv.

Ja og det er bare å gå inn på siste bilstolinnlegg for å se at folk går rett på med engang. En skriver at at de vil ha alt det utstyret FF har.

Endret av Atheena
Gjest Conradine
Skrevet

Bloggen er levebrødet hennes så hun er jo avhengig av reklameinnteker for å leve av den. Men enig med deg, alle innleggene har liten eller stor grad av produktplassering. Ingen klarer å gå god for så mange produkter. Syns det er spesielt at så mange vil ha alt FF viser uten å vise noen som helt kritisk tankegang om at det ligger inntjening og penger bak alle rabattkodene osv.

Ja og det er bare å gå inn på siste bilstolinnlegg for å se at folk går rett på med engang. En skriver at at de vil ha alt det utstyret FF har.

Jeg synes mange stiller kritiske spørsmål om produktene - når jeg leser innleggene deres her så skulle jeg mange ganger tro at vi leste to forskjellige blogger.

Og jeg finner ingen som sier at de vil ha alt det utstyret FF har - hvor finner du det?

Det jeg finner som kan ligne er dette:

Miriam says:

Absolutt elsker alt utstyret du har til den lille :)) merker at jeg gleder meg litt til jeg selv får barn hehe

men lurte bare på eeen ting: kunne du laga en egen kategori med “baby”? samme som du har med “bryllupet” liksom :)

K says:

Så fin stol! Jeg fant ut jeg er gravid for ca 1 uke siden, så er helt i ekstase :-) gjett om jeg kommer til å finne inspirasjon i disse innleggene dine når tiden for å kjøpe utstyr kommer (selv om det er lege til, tiden kommer sikkert til å gå kjempesakte!)

Lykke til med de siste få ukene du har igjen, skjønne deg <3

Snakk om å snu kappen etter vinden ...

• Liker 1
Skrevet

Tenk om babyen er en gutt ;)

Anonymous poster hash: 68911...128

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor i huleste skal hoftene krympes? Og kan de krympes med et korsett? Kan man virkelig krympe skjelett??? Stakkars dette barnet som skal lese om sin mor om en 10-15 års tid, at hun faktisk skaffet mage og hofte krymper etter fødselen. Hva viser ikke det da? Hadde blitt så skuffet om dette var min mor og gjorde slikt når jeg skulle komme til verden. Synes ikke hun er moden til å bli mor enda, hun er altfor fokusert og opptatt av vekt og utseende. Megafiksert vil jeg påstå.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 12
Gjest Magdalene
Skrevet

Hvorfor i huleste skal hoftene krympes? Og kan de krympes med et korsett? Kan man virkelig krympe skjelett??? Stakkars dette barnet som skal lese om sin mor om en 10-15 års tid, at hun faktisk skaffet mage og hofte krymper etter fødselen. Hva viser ikke det da? Hadde blitt så skuffet om dette var min mor og gjorde slikt når jeg skulle komme til verden. Synes ikke hun er moden til å bli mor enda, hun er altfor fokusert og opptatt av vekt og utseende. Megafiksert vil jeg påstå.

Mens jeg hadde ikke brydd meg om min mor gjorde det samme..

Hvem vil ikke slippe unna hengemage etter fødsel, om det er mulig?

Det er mange av som som faktisk er interessert i å se bra ut selv etter vi har fått barn.

• Liker 4
Gjest Conradine
Skrevet

Jeg hadde ledd av det om min mor hadde prøvd hoftekrymper etter svangerskapet - på samme måte som jeg lo da mor sa at hun gledet seg sånn til å bli mor at hun strikket babyteppe til fremtidig baby da hun var 16 år.

Men jeg hadde garantert blitt lei meg og utrolig skuffet om jeg hadde funnet ut at mor hadde brukt masse fritid på å sitte på nettet og slenge dritt og antagelser om mennesker hun ikke kjente.

• Liker 6
Skrevet

Hoftekrymper? Fins det? Haha man lærer noe nytt hver dag

• Liker 2
Skrevet

Poenget her var jo hva Kate gjorde dagen etter fødselen, ikke at hun var sla n noen uker etterpå. Dagen etter stilte hun med stor mage, akkurat slik den ser ut når man har født. FF skal kjøre på med hofte- og magekrympebelte dagen etter. Det er et helt sykt fokus å ha.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

Det syke er jo at samme gjengen som kritiserer Frua for å ha med seg magekrymer gosset seg i Kates digre mage etter fødselen og beskrev den i ordelag kun anonyme brukere verdig. Kate fikk så ørene flagret, og det var ikke grenser for hva folk lirte ut av seg. Og nå skal Frua kritiserer for å faktisk bry seg om magen etter fødselen.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Conradine: får ikke quotet, men de innleggene du har klipt inn fra bloggen viser at 2 personer vil ha produkter som hun fronter. Ta deg en titt i kommentarfeltet og se hvor mange som spør hvor hun kjøper alt fra tøfler til hvilken farge de har på veggen. Hvor mange som bruker rabattkodene hennes og som klikker hjem produkter fra adlinks. Det er mange slike kommentarer. Så hva mener du med å vende kappa etter vinden?

Endret av Atheena
Skrevet

Tenk om babyen er en gutt ;)

Anonymous poster hash: 68911...128

Hun har jo sagt i en kommentar til ett innlegg at de har zooma det inn på ultralyd /sikkert privat, 3d). Så jeg tror nok de er ganske så sikre.

Anonymous poster hash: 3b3a2...481

Gjest Conradine
Skrevet

Conradine: får ikke quotet, men de innleggene du har klipt inn fra bloggen viser at 2 personer vil ha produkter som hun fronter. Ta deg en titt i kommentarfeltet og se hvor mange som spør hvor hun kjøper alt fra tøfler til hvilken farge de har på veggen. Hvor mange som bruker rabattkodene hennes og som klikker hjem produkter fra adlinks. Det er mange slike kommentarer. Så hva mener du med å vende kappa etter vinden?

Å vende kappen etter vinden betyr at du vrir på kommentarene på bloggen bare for å få flest mulig med deg i hetsen mot Caroline - men det er faktisk en del av oss som sjekker sannhetsgehalten i det dere skriver.

Og nei - de to skriver ikke at de vil ha alt det utstyret som Caroline har ... hvilket du skrev i ditt innlegg.

Skrevet

Så du mener at det ikke er mange som ønsker å kjøpe det hun reklamerer for? Hvis du ser en gang til så ser du vitterlig akkurat det. Dette er kommentarer som går igjen under alle innlegg. Tror du ikke annonsørene vet at hun har påvirkningskraft og at det er derfor de inngår samarbeid med henne? Hvis hun fronter diverse produkter er det temmelig mange som går rett på og kjøper det samme.

Jeg vender ikke kappa etter vinden, jeg har vær helt tro mot det jeg mener i denne saken. Derimot har jeg lagt merke til at du diskuterer person og ikke sak til stadighet i denne tråden.

Får å få frem poengene dine går du hele tiden på personer og anklager de for hets istedenfor å diskutere det de kommer med.

Skrevet

Hvorfor er hun sent ute med å blogge innimellom, for å gjøre leserene sprekkferdig av nyskjerrighet tro.. :wow:

Anonymous poster hash: c8511...d39
  • Liker 4
Skrevet

Det syke er jo at samme gjengen som kritiserer Frua for å ha med seg magekrymer gosset seg i Kates digre mage etter fødselen og beskrev den i ordelag kun anonyme brukere verdig. Kate fikk så ørene flagret, og det var ikke grenser for hva folk lirte ut av seg. Og nå skal Frua kritiserer for å faktisk bry seg om magen etter fødselen.

Kate fikk skryt både i pressen og her inne.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 8
Skrevet

Hun er jo s

Hvorfor er hun sent ute med å blogge innimellom, for å gjøre leserene sprekkferdig av nyskjerrighet tro.. :wow:

Anonymous poster hash: c8511...d39

hun er jo så opptatt må vite- travel business woman

Anonymous poster hash: 6eea1...3cd
Skrevet

Så du mener at det ikke er mange som ønsker å kjøpe det hun reklamerer for? Hvis du ser en gang til så ser du vitterlig akkurat det. Dette er kommentarer som går igjen under alle innlegg. Tror du ikke annonsørene vet at hun har påvirkningskraft og at det er derfor de inngår samarbeid med henne? Hvis hun fronter diverse produkter er det temmelig mange som går rett på og kjøper det samme.

Enig.

Selvfølgelig kjøper flere det hun reklamerer for, hun tjente jo akkurat ikke 2 millioner på bare klikk i fjor :)

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...