Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Han sov halvannen time, så jeg fikk sovet et times tid. Deilig. :)

Ikke så deilig at jeg drømte at L forsvant. Drømte at mannen hadde vært borte en stund først, så var plutselig L også borte. Jeg løp rundt i nabolaget og ropte etter ham, mer og mer redd etterhvert som det gikk opp for meg at det ikke bare var han som hadde gjemt seg og fjasa med meg. Hadde liksom en sånn veldig sterk følelse av at det hadde skjedd noe forferdelig.

Så jeg våknet opp med skikkelig panikk, og så ble jeg SÅ letta da jeg skjønte det var en drøm.

Jeg har begynt å være så redd for ungene mine, mer enn jeg har lyst til å være. Det er bare så utrolig skummelt å ha så vanvittig mye å miste, og jeg kan bli tullete av tanken på alle de forferdelige måtene jeg faktisk kan miste dem på.

Synes det er så skummelt å elske noen så høyt som jeg elsker dem.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike drømmer er grusomme! Hadde en selv i natt, og selv om man har våknet, så tar det en stund før panikkfølelsen gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Må virkelig ta meg sammen for å unngå å være livredd og tenke på alt som kan skje. Håper virkelig det blir litt bedre etterhvert. Det ble i alle fall mye verre etter vi fikk to barn. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike drømmer er grusomme! Hadde en selv i natt, og selv om man har våknet, så tar det en stund før panikkfølelsen gir seg.

Huff, ja. Det satt igjen lenge i dag, den desperate følelsen av at han var borte og at det hadde skjedd noe fælt kjentes veldig virkelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen. Må virkelig ta meg sammen for å unngå å være livredd og tenke på alt som kan skje. Håper virkelig det blir litt bedre etterhvert. Det ble i alle fall mye verre etter vi fikk to barn. :overrasket:

Helt enig, mye verre! Håper også det roer seg etterhvert, det kan være ganske slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, jeg hadde også en sånn drøm her for noen uker siden. Drømte at lillemann falt ned trappa, våkna i det jeg hadde løpt ned til han og så at han lå helt stille med åpne øyne. Verste drømmen jeg har hatt tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skikkelig slitsomt med slike drømmer. De føles så alt for virkelige og den følelsen sitter i en stund :(

Æsj, ja, og i natt hadde jeg en til,men med J denne gangen.

Uff, jeg hadde også en sånn drøm her for noen uker siden. Drømte at lillemann falt ned trappa, våkna i det jeg hadde løpt ned til han og så at han lå helt stille med åpne øyne. Verste drømmen jeg har hatt tror jeg

Så fælt! Da L var baby drømte jeg at jeg var i byen og plutselig kom på at jeg hadde glemt å ta opp L fra badekaret da jeg dro. Den drømmen var så virkelig, og den følelsen av at jeg visste at jeg kom til å finne babyen min død når jeg kom hjem var så jævlig at jeg kan kjenne den enda. :(

***

I natt drømte jeg at J ble borte ... lurer på om noen prøver å fortelle meg noe? Paranoida mode on! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges var jeg nøyaktig ett kilo unna pre-preggo-vekt, endelig! Selv om jeg er litt (MYE!) slappere i fisken nå enn da er det i hvert fall greit å se det tallet. :)

J våknet med feber og snottnese i dag. Tydelig at den minste fyren min ikke har arva mitt super-immunforsvar, sånn som størstemann har. En uting det der, at far sine gener må blandes inn i disse ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er det ikke heller at stakkaren blir utsatt for alle barnehagebakteriene med et litt for ungt immunforsvar? Jeg trøster meg i alle fall med at lillebror umulig kan bli mye syk første året i barnehage I TILLEGG. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...Hvorfor kan vi ikke få barn med hundre % av våre gener? Burde være mer sånn 70/30 i det minste! :jepp:

Ja, det er jo tross alt vi som bærer dem frem.

Hehe, er det ikke heller at stakkaren blir utsatt for alle barnehagebakteriene med et litt for ungt immunforsvar? Jeg trøster meg i alle fall med at lillebror umulig kan bli mye syk første året i barnehage I TILLEGG. :lete:

Jeg håper det er det! Hvis ikke blir det ikke mye jobbing på meg og pappaen på høsten neste år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer forresten på når jeg skal få igjen mensen ... jeg ammer jo ikke like mye lengre, og med L fikk jeg den igjen etter seks mnd mener jeg.

Hvor mye ammer dere babyene deres nå, og er mensen tilbake?

Tenker den kommer til å dukke opp på mest upassende tidspunkt, og stresser litt med det hver dag nå. :P

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm jeg er nok lite til hjelp der altså. Jeg begynte på Cerazette 6 uker etter fødsel, så da fikk jeg aldri mensen i det hele tatt. Fikk den først da jeg gikk fra den minipillen til Loette da jeg sluttet helt å amme, 13 mnd etter fødsel.

Denne gangen kommer jeg ikke til å begynne på noe etter fødsel, så blir jo spennende å se når jævelskapen dukker opp igjen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg fikk den tilbake da jeg slutta å nattamme sist gang. Håper den holder seg borte leeenge! Men dere skal kanskje begynne å prøve på nummer tre? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm jeg er nok lite til hjelp der altså. Jeg begynte på Cerazette 6 uker etter fødsel, så da fikk jeg aldri mensen i det hele tatt. Fikk den først da jeg gikk fra den minipillen til Loette da jeg sluttet helt å amme, 13 mnd etter fødsel.

Denne gangen kommer jeg ikke til å begynne på noe etter fødsel, så blir jo spennende å se når jævelskapen dukker opp igjen. ;)

Jeg begynte ikke på noe etter L, og tenker ikke å gjøre det nå heller. Aldri brukt hormonprevensjon, jeg. Gidder ikke begynne nå! :P

Men synes det er enormt behagelig å ikke ha mensen, da ...

Mener jeg fikk den tilbake da jeg slutta å nattamme sist gang. Håper den holder seg borte leeenge! Men dere skal kanskje begynne å prøve på nummer tre? :laugh:

Hmm, jeg ammer fortsatt mye på natta, men slutta ved 6 mnd med L. Kanskje det er det! Veldig fornøyd med at den er borte, da. Husker det gjorde så VONDT å få den tilbake sist.

Hehe, nånei, ingen nr tre her! Først skal jeg nyte (og slite med :fnise: ) de to jeg har noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

....og så kommer nummer tre når de to andre er litt større :danse:

Endret av Millimani
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tørr ikke å ikke gå på noe. Eller jeg turte ikke. Nå skal jo R sterilisere seg, så derfor jeg slipper å tenke på prevensjon etter fødsel. :) Jeg har bare litt "dårlig" erfaring med å bli gravid ganske lett, så her hadde jeg ikke turt å satse på hoppe av i svingen + såkalte sikre perioder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det sikkert det. :) Noen fordeler må det jo være med å måtte slenge ut den der puppen halve natta! Men hva bruker dere da? Såkalte sikre perioder, svinghopping eller god, gammaldags gummi? For å grave veldig i privatlivet her! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hoppa av i svingen både før L og mellom ham og J. Og ble gravide på hhv første og tredje forsøk, så vi var tydeligvis god på det og :ler:

Men tør nok ikke satse helt på det nå. Så jeg lurer på kobberspiral, selv om jeg egentlig bare har hørt drit om den.. eller ... vet ikke? Fortsetter det som nå kommer jeg aldri til å trenge noe, foråsidetsånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...