Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Oi, dere prøver ihvertfall å småprate! Han godeste har nettbrett og et headset som stenger ute all lyd... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes syvårskrise, men når jeg tenker meg om så hadde vi vår syvårskrise etter 5,5 år. :P

Men det er ganske så normalt. Vi har det også ofte sånn. Men vi er flinke til å lage noe god mat på søndagskvelden, også ser vi tv eller film i lag. Det kan dere jo gjøre hvis det har gått litt i glemmeboken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter ofte i forskjellige etasjer... :sjenert: Det er unntakstilstand! Det blir jo bedre når ungen blir et år eller noe? Mener det var da vi fikk tilbake overskuddet og livslysten sist i alle fall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Lurt å huske på at baby er unntakstilstand!

Vi har laget Taco, biff, Burger etc. På kvelden en gang i uka siden O var to mnd gammel, men det var ikke for at vi var så flinke til å pleie kjærligheten altså. Vi er bare jævlig glad i usunn mat og cola :ler:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiste hele posen, så idag skal jeg prøve den blå posen pops m havsalt.

Let me know om det er godt :) Tror jeg må kjøpe en pose pops i dag, mais er vel sunt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuud. Tok en spontantur ut på byen med bestis i går, drakk til sammen tre glass vin og en drink, og ble DRITFULL. Sånn spy-full, og så sovna jeg på stuegulvet da jeg kom hjem ... Jeg har aldri vært full på den måten før, med sovning og spying, og den mengden alkohol pleier ikke å få meg annet enn glad og pratsom.

Veldig tydelig at jeg er trøtt og sliten for tida, og at toleransen synker endel når en drikker alkohol såpass sjelden.

Skjønner seriøst ikke hva som skjedde, og jeg er SÅ elendig i dag. Dette kvalifiserer i hvert fall ikke til noen mamma-award,det er helt sikkert. :ler:

Hilsen Kisskiss, 16 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Au da.... Hva sier mannen til det? :sjenert:

Du ga meg en god latter da, om ikke annet.. :fnise: Og jeg kjenner at lysten til å ut, som jeg har kjent på en stund, fikk seg en demper. Så takk for det! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Min snille mann ler medfølende av meg, tar ungene, har fiksa meg brus, og overraska meg med cheeseburger og sjokkis da han var i byen og henta bilen som jeg satte igjen der i går. Han er verdens snilleste :hjerte:

Og jeg er kurert for by-lyst for ei stund jeg og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, for en drømmemann! :nigo: Jeg tipper min hadde latt meg stå opp med begge og bestemt seg for å sove ekstra lenge selv... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Uff, ikke noe særlig å bli så dårlig da, selv om det sikkert egentlig var gøy å komme seg litt ut? Minus bivirkningene. Og flinkis av en mann da, imponert :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hahaha :fnise: Kan ikke annet enn å le litt på din bekostning! Kjedelig å bli så dårlig da, men er vel ganske lenge siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

:fnise:

Ser for meg KissKiss midt på stuegulvet i maks usexy posisjon med skjørtet oppå magen, strømpebuksa sånn halvveis dratt av og sminke på kinnet :ler:

Lykke til med resten av dagen :sprettoy::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en drømmemann! :nigo: Jeg tipper min hadde latt meg stå opp med begge og bestemt seg for å sove ekstra lenge selv... :ler:

:ler:

Jeg tror goodwillen kommer av at det ikke akkurat er sånn jeg pleier å holde på :ler: Men han er enormt snill og flink til å ta vare på meg, da. Heldig sånn :)

:fnise:

Uff, ikke noe særlig å bli så dårlig da, selv om det sikkert egentlig var gøy å komme seg litt ut? Minus bivirkningene. Og flinkis av en mann da, imponert :tommel:

Det var veldig koselig! Og deilig å pynte seg og ha håret nede. ;)

Jeg var i bursdag igår, endte opp som kombinert DJ og bartender

Så artig. :)

Hahaha :fnise: Kan ikke annet enn å le litt på din bekostning! Kjedelig å bli så dårlig da, men er vel ganske lenge siden sist ;)

Vær så god, jeg ler sjøl og så :ler:

Ja, sist jeg var ute en tur var for et par måneder siden, men da var det bare snakk om et par glass vin fordelt på endel timer. Jeg kortslutta og tenkte at toleransen er den samme som den var før jeg ble gravid, det er den jo tydeligvis ikke :ler:

Snill mann du har, god bedring med tømmermennene

Enig, og tusen takk. :)

:fnise:

Ser for meg KissKiss midt på stuegulvet i maks usexy posisjon med skjørtet oppå magen, strømpebuksa sånn halvveis dratt av og sminke på kinnet :ler:

Lykke til med resten av dagen :sprettoy::troest:

Det var visst litt sånn, mannen tok bilde og sendte til noen få heldige utvalgte :ler:

Og takk, jeg trenger det! Blir akutt kvalm med en gang jeg reiser meg fra sofaen. Nå har mannen tatt med begge ungene ut så jeg får intensiv-hvile meg litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...