Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Oi, er du så høy, ja! Da kan jeg tenke meg de blir rumpekorte. :ler:

Åååå, superfint skjørt! :hjerte: For meg er høye hæler, smykke og sminke mer enn pyntet nok. :fnise:

Ja, er høy og har lav midje, så typiske Nelly/BikBok/HM-kjoler sitter ikke alltid så bra. Og ingen andre enn mannen hadde sytes det var så kult med tobarnsmor med rumpekjole, det er jeg rimelig sikker på :ler:

Jeg prøvde kjolen jeg hadde på juleballet da jeg var 14 for to dager siden.. :ler: Stod og så meg i speilet, og konkluderte med at jeg kler den bedre nå når jeg er voksen, selv med gravidmage, enn da jeg var 14 :ler:

Såe ja..Jeg vil også på ball! :fnise:

:ler: Greit, du i ballkjolen fra ungomsskola, jeg i brudekjolen ... blir bra :nigo:

Jeg lånte mammas lille sorte kjole til juleballet, å satt hele kvelden alene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooh, vi er jevnhøye! :5:

Nå ble jeg litt nysgjerrig på trivselsvekta di, kjenner jeg... :sjenert:

Lykke til med pyntinga! Jeg er litt der for tida at bare det å ha på seg noe ikke-ammevennlig føles fantastisk! :ler:

:ler: Jeg har slutta å ha på meg ammevennlig tøy, fytti så lei jeg ble!!

Du behøver ikke oute vekta di altså! :fnise:

:fnise: Jeg veier 71 nå, og liker meg best rundt 62-63. Da er jeg veldig tynn, da, men jeg liker kroppen min best sånn. Synes fort jeg ser så stor ut når jeg er så høy, særlig siden jeg har brede hofter og sånn. :)

Hvor trives dua sånn ca? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, snakk om å føle seg liten og tett bare av å lese her inne :rulle:

Jeg brukte hele ungdommen min på å være dødsdeppa for at jeg ikke var lita og søt sånn som alle venninnene mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis vil vi alltid ha det vi ikke kan få - jeg drømmer enda om å bli høy og tynn, og helst ha rett hår....og er per dags dato liten, rund og har masse krøller :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Greit, du i ballkjolen fra ungomsskola, jeg i brudekjolen ... blir bra :nigo:

:klemmer:

Its a deal!

__

Jeg er 174 og trives best på 67-68 kg inkludert litt muskler. :) Jeg hadde blitt for tynn om jeg skulle veid 62 tror jeg. :jepp:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Jeg har slutta å ha på meg ammevennlig tøy, fytti så lei jeg ble!!

:fnise: Jeg veier 71 nå, og liker meg best rundt 62-63. Da er jeg veldig tynn, da, men jeg liker kroppen min best sånn. Synes fort jeg ser så stor ut når jeg er så høy, særlig siden jeg har brede hofter og sånn. :)

Hvor trives dua sånn ca? :sjenert:

Hva gjør du da når du skal amme? :klo: Hun ene på barselgruppa mi dro opp en maxikjole for å amme en gang vi var på helsestasjonen. Hun hadde glemt at hun kanskje måtte amme.. :hoho:

Jeg trives vanligvis best rundt 65-66. Er 66,5 nå, men kommer sikkert til å gå opp når jeg slutter å amme.. :roll: Og merker at kroppen har forandra seg, for jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid med R, men passer fortsatt bare én av de gamle buksene mine! Trengte ikke akkurat mer hofter! :snurt:

Apropos det... Potetgulltid... :sjenert: Er man alenemor, så er man alenemor! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis vil vi alltid ha det vi ikke kan få - jeg drømmer enda om å bli høy og tynn, og helst ha rett hår....og er per dags dato liten, rund og har masse krøller :hoho:

Jeg ville ha brune øyne, krøller og fregner :ler: Er blond, har ekstremt glatt hår, og fregner kan jeg se langt etter. ;)

Its a deal!

__

Jeg er 174 og trives best på 67-68 kg inkludert litt muskler. :) Jeg hadde blitt for tynn om jeg skulle veid 62 tror jeg. :jepp:

Jeg synes jeg er finest på 62-63, men sist jeg veide det fikk jeg veldig mange spørsmål om jeg var sjuk, så jeg tror ikke alle andre liker meg best der :ler:

Mannen synes jeg er på grensa til ekkel med den vekta, så skal vurdere å ta hensyn til ham og holde meg på et par kilo over :fnise:

Hva gjør du da når du skal amme? :klo: Hun ene på barselgruppa mi dro opp en maxikjole for å amme en gang vi var på helsestasjonen. Hun hadde glemt at hun kanskje måtte amme.. :hoho:

Jeg trives vanligvis best rundt 65-66. Er 66,5 nå, men kommer sikkert til å gå opp når jeg slutter å amme.. :roll: Og merker at kroppen har forandra seg, for jeg veier mindre nå enn da jeg ble gravid med R, men passer fortsatt bare én av de gamle buksene mine! Trengte ikke akkurat mer hofter! :snurt:

Apropos det... Potetgulltid... :sjenert: Er man alenemor, så er man alenemor! :rolleyes:

Den lille fyren min spiser ikke pupp i offentligheta lengre, han blir alt for distrahert av alt rundt seg. Så jeg går på et annet rom/do når jeg skal gi ham mat, og da bare flekker jeg av meg alt på overkroppen :ler:

Kroppen har definitivt forandra seg her og, merker veldig godt at svangerskapet tok på musklene mine denne gangen, feks. Er mjukere nå enn da jeg veide det samme sist, for å si det sånn :fnise:

Gah, potetgull .. jeg prøver å døyve godislysta med Lakerol ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diddles har drømmehåret mitt! :hjerter:

Jeg er 167, 62 kg og har ikke hatt denne vekta lenge nok til å vite om jeg trives med den. :fnise: Før A lå jeg nok på rundt 70 og var helt normalvektig, men ingen muskler. Nå har jeg mye muskler og kan for første gang siden jeg var 18 kalles slank. Jeg vil gjerne ned litt til jeg da. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og håret er ditt om du vil ha det :hoho: Spørs om du hadde sagt det samme om du hadde sett morgenhåresveisen min..for å ikke snakke om pulesveisen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

På grensa til ekkel :ler:

Er du høyere enn meg altså?!? Jeg har allltid sett for meg deg som lav, aner ikke hvorfor.....

Jeg har per dags dato trivselsvekta, men VIRKELIG ikke trivselsmusklene og sprettræva :P

Sånne kjoler ser seriøst jævlig ut på meg, heldigvis er jeg for gammal. Dog skulle jeg gjerne hatt en pencilskjørt i skinn, om jeg passet det altså.

Og rød leppestift, hvilket jeg heller ikke passer.

Gæd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diddles har drømmehåret mitt! :hjerter:

Jeg er 167, 62 kg og har ikke hatt denne vekta lenge nok til å vite om jeg trives med den. :fnise: Før A lå jeg nok på rundt 70 og var helt normalvektig, men ingen muskler. Nå har jeg mye muskler og kan for første gang siden jeg var 18 kalles slank. Jeg vil gjerne ned litt til jeg da. :sjenert:

Det er rart hvordan en alltid skal jage etter bare litt mer. Hva hadde gjort deg fornøyd? I mitt tilfelle er svaret "ingenting". Irriterende!

...og håret er ditt om du vil ha det :hoho: Spørs om du hadde sagt det samme om du hadde sett morgenhåresveisen min..for å ikke snakke om pulesveisen :skratte:

:ler:

På grensa til ekkel :ler:

Er du høyere enn meg altså?!? Jeg har allltid sett for meg deg som lav, aner ikke hvorfor.....

Jeg har per dags dato trivselsvekta, men VIRKELIG ikke trivselsmusklene og sprettræva :P

Sånne kjoler ser seriøst jævlig ut på meg, heldigvis er jeg for gammal. Dog skulle jeg gjerne hatt en pencilskjørt i skinn, om jeg passet det altså.

Og rød leppestift, hvilket jeg heller ikke passer.

Gæd!!

Ja, han liker det dårlig når det vises masse hoftebein og sånn, jeg synes det er pent. Det høres litt fælt ut, men jeg har kraftig ramme, så for at beina mine ikke skal vises må jeg ha litt for mye lår. Herregud, teit. :fnise:

Jess, høy som bare det ... ser jeg litt stutt ut på bilder? :ler:

Jeg var på shopping med bestis i går, tenkte jeg skulle kjøpe et sånt pencil-skjørt i skinn, det er jo så mange fine nå. Men jeg har ingen rumpe, seriøst den er så trasig, så det var en heller kjip opplevelse. :ler: En annen gang, når jeg har fått trent litt. :sjenert:

Hvorfor kler du ikke røde lepper? Det nekter jeg å tro, du har jo absolutt fargene til det ellers? Aah, fine brunetter med røde lepper, altså! :nigo:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare ikke se for meg at man noen gang blir fornøyd.. Er alltid et eller annet man higer etter å forbedre tror jeg. Slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AllisHagtorn

Jeg har heller ikke ræv, bare mage :ler:

Jeg ser ut som jeg er en ganske slank person som elsker desserter :nigo:

(det var en fin måte å si usannsynlig dvask på).

Men jeg tar opp sexynessen ved å ha begynt å gro ut 1/3 av håret mitt igjen som jeg mista i permisjon, blåser skikkelig fint i vinden disse hårstrpene på ca 3 cm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller meg selv at jeg hadde blitt fornøyd om magen hadde blitt helt stram (har litt løs hud som heldigvis ser fin og u-hengete ut når jeg står, men når jeg bøyer meg fremover er det :spy: ), men jeg vet jo innerst inne at magen hadde blitt erstattet med noe annet. :sjenert: Alt i alt er jeg fornøyd altså. Har aldri hatt så god selvtillit som det jeg har nå, og det prøver jeg å holde fast ved. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som jeg er en ganske slank person som elsker desserter :nigo:

(det var en fin måte å si usannsynlig dvask på).

Men jeg tar opp sexynessen ved å ha begynt å gro ut 1/3 av håret mitt igjen som jeg mista i permisjon, blåser skikkelig fint i vinden disse hårstrpene på ca 3 cm! :)

Høres ut som meg dette her! :5:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Høres ut som meg dette her! :5:

:ler:

:ler:

Mannen min sa her forleden etter å ha vært på tur ei helg at han "savnet den deilige kroppen min"(i ludoforstand), og jeg tenker oppriktig at han sikkert mener det symbolsk som kun ludo, det kan jo liksom umulig være bokstavelig talt at det er mulig for et menneske å mene at jeg har "deilig" kropp.

Ikke at det er viktig, men det er litt tragisk også at jeg regner det som ren automatikk og selvsagt at det ikke kan menes bokstavelig.

Jeg blir ikke sur eller sånn "næhei, det synes du hvertfall ikke jeg er fææææl", men det sklir av som teflon fordi jeg antar meningen er en annen :roll:

Hilsen Åffårno 14 år, nei- jeg mener 33.

Målet mitt er ikke å bli fornøyd(har gitt opp det målet), men iallefall akseptere at det er helt greit&nøytralt og ikke sånn at man direkte skjemmes av å se i speilet liksom. Djeez.

Var helt greit fornøyd når jeg var gravid da, i motsetning til alle andre kvinner på kloden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...