Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Shit, gode på å treffe (eller bomme på) den der svingen dere da! Jeg tør ikke satse på sånt siden jeg ble så lett gravid begge gangene vi prøvde. Og jeg vet at mannen ikke synes det er KRISE om jeg blir gravid igjen, men det synes jeg! :daane: Kobberspiral høres ikke godt ut hvis man har menssmerter fra før i alle fall... Kan den p-pilla for menn komme snart, eller?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen er visst en one show man, han samler alt til én stor horay fremfor mange smådusjer :ler:

Jeg etterlyser også p-pille for menn. Vi føder og er gravide, de kan få kviser og vektoppgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å snakke om overgangsalderen. Etter å ha sett på mamma de siste par årene, så gruer jeg meg allerede :ler: Hun sier det er mye verre enn både pubertet og pms!

Hva er greia med at vi får ALT? Hva får menn? Joda, de blir kjekkere jo ELDRE de blir inntil i alle fall 45-årsalderen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammer ikke på natta, siden lillebror sover så godt, og ammer på morgenen + 2-3 ganger i løpet av dagen. Og har fått tilbake mensen nå, etter 4 måneder. Men mengdene og smertene er ikke så ille som de pleide å være før jeg ble gravid, heldigvis (var enormt mye plaga med mensen før).

Aner ikke hvordan kobberspiral er, og tåler ikke hormonprevensjon (her i huset er det gummi som gjelder)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: av alt som i diskuteres helt uten skrupler :nigo:

Min kom tilbake nå for noen dager siden. Jeg nattammer fortsatt en del, for å si det mildt! :rolleyes: Men enten så er ikke kroppen helt i gjenge igjen, eller så har den forandra seg, for her var den faktisk mindre grusom og raskere overstått enn tidligere. Håper naturligvis at det er sånn den skal være fra nå av, så jeg slipper å ligge i fosterstilling på badegulvet og hyle etter paracet hver fjerde uke... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Én stor horay! :hoho:

Apropos fosterstilling på gulvet og å kaste opp av smerter og sånn... Tre ibux med én gang man oppdager at mensen er på vei! Funker for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres grusomt ut å slite med såpass ille menssmerter. Jeg har også litt, men laaangt i fra det dere beskriver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang kom mensen to uker etter at jeg sluttet å nattamme da gutten var åtte mnd. Denne gangen kom den jammen tilbake ved sju mnd, og uten at jeg var noe i nærheten av å slutte å nattamme. Ammet i snitt ca annen hver time hele døgnet da (har gjort det lenge, bare de siste dagene det har vært noe sjeldnere), så hadde tenkt jeg kunne fått mensenfri en stund til, men nei. Men, fortsatt lite pms og menssmerter, bare mer ubehag ved eggløsning. Og første runde denne gangen lignet ikke til forveksling en japansk skrekkfilm, så da skal jeg ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helveteee, jeg holder på å bli gæren av ungen som bor over oss. Hva er greia med å hoppe og løpe (og gjerne rope ... ) frem og tilbake på gulvet hver eneste forbanna kveld i åttetida? Han er sju år, burde jo vært i seng. J sover urolig pga ham, og jeg holder på å klikke av lyden. Får lyst til å være hu sure nabokjerringa som dunker i taket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var det like før :ler: Men jeg er litt konfliktsky når det gjelder sånt, så tør ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig bare å dunke i taket de, eller si det til henne. Dere bor flere i huset, hun og gutten hennes bor ikke i huset alene. Man skal vise hensyn overfor naboene sine, det må da være en selvfølge. Bedre å si fra på et vis, istedenfor å la irritasjonen bygge seg opp i det uendelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åååh, jeg er då dårlig på lite søvn. Blir bare en skikkelig sur zombie. Hvor er au pairen, jeg vil sooove (hjelper ikke at J er en trøtt sutreklump heller...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg satt og drømte om å ha både au pair og amme sånn i 4.30-tida... Neste helg sier jeg bare... Neste helg skal jeg sove ei hel natt!!!!!!! (Ja, jeg trenger så mange utropstegn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Kombinasjonen sent i seng og baby med tett nese jeg måtte spraye saltvannspray i var ganske dårlig. Til sammen tre timer søvn, kanskje?

...og da fortsetter jeg med å være sur fordi det er rotete, fordi jeg vil ha nye møbler, fordi det blåser så jævlig ute, fordi jeg fryser litt ... :ler:

Av og til er jeg ei skikkelig drittkjerring, glad jeg er alene hjemme (og heldigvis synes baby er så søt at jeg ikke føler for å være sur mot ham :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen! :nigo:

Du har to alternativer for å komme deg gjennom dagen:

1) Sove når ungen sover.

2) Holde et forrykende tempo hele dagen, så du ikke merker hvor trøtt du er.

Siden punkt 1 forutsetter både at ungen faktisk sover, og at du ikke har inntatt så store mengder koffeinholdig drikke at søvn er uaktuelt, pleier vi stort sett å ende med punkt 2. Iblandet store mengder koffeinholdig drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...