Gjest Nesevisa Skrevet 29. oktober 2014 #2521 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er 180 høy og veier akkurat passe til den høyden Har gått ned til før-gravidvekt, men fått rar fasong jeg også. Ingen bukser passer og jeg har fått muffinmage mens puppene er vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 29. oktober 2014 #2522 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg har nettopp gått ned 3 kg med kaste-opp-hele-natta-dietten. Også en måte å komme under pre-preggo vekt på. Anbefales ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter #2523 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg trøster meg med at dere også har litt issues, og når jeg ser dere tenker jeg at dere alle ser dødsfine ut, så jeg konkluderer med at vi er for sjølkritiske og lar det være med det! *** Nå sover begge gutta, og jeg føler meg som supermom. Mannen er ute på jobb, jeg og gutta hadde en superkoselig kveld, L tok kveldsstellet helt aleine uten protester, vi leste en kort bok, herja litt i storsenga, sang noen sanger, så la L seg til å sove mens jeg la J. Null problem (bortsett fra at jeg hører lyder fra babycallen, så blir vel inn og ut noen ganger der ... ). Elsker sånne ettermiddager, når jeg slipper å være suremamma og det bare er topp stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 29. oktober 2014 #2524 Del Skrevet 29. oktober 2014 Deilig! Elsker også sånne ettermiddager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. oktober 2014 #2525 Del Skrevet 29. oktober 2014 Høres ut som en herlig ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. oktober 2014 #2526 Del Skrevet 29. oktober 2014 Så deilig med en sånn ettermiddag og kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2527 Del Skrevet 2. november 2014 Jeg er hjemme fra byen - og er ikke i nærheten av å sovne på gulvet! Føler meg gæren som har vært ute to helger i det siste. Må begynne å strikke for å kompansere! God natt, fine damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. november 2014 #2528 Del Skrevet 2. november 2014 Heldige fyllesvin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2014 #2529 Del Skrevet 2. november 2014 Ooh, you crazy woman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 2. november 2014 #2530 Del Skrevet 2. november 2014 Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2531 Del Skrevet 2. november 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. november 2014 #2532 Del Skrevet 2. november 2014 Så herlig! fikk ikke mindre lyst til å dra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2533 Del Skrevet 2. november 2014 Do it! Mentalhygiene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. november 2014 #2534 Del Skrevet 2. november 2014 Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 2. november 2014 Forfatter #2535 Del Skrevet 2. november 2014 L begynte å gråte i bilen i dag, og sa "Mamma, æ vil ikkje bli pappa. " (han er opptatt av at gutter blir fedre og jenter blir mødre for tiden). Jeg spurte hvorfor, og han svarte "Fordi æ vil vær en liten storgutt. Æ vil vær L. Æ vil vær mæ sjøl!". Så søtt, og litt trist. Tenk at han trodde han må bli en helt annen gutt for å kunne bli voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. november 2014 #2536 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Hehe, samme greia her. Søtt og trist, ja! "Æ vil ikke bli stor! " Litt sånn pippi-fakter her i huset. Endret 2. november 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. november 2014 #2537 Del Skrevet 2. november 2014 Hehe, skjønnas! Ikke greit å være liten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. november 2014 #2538 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Mens S vil ikke være barn, hun vil være voksen og bli mamma, så jeg kan bli mormor... Det er visstnok kjedelig å være barn. Endret 2. november 2014 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. november 2014 Forfatter #2539 Del Skrevet 3. november 2014 Sier det igjen; elsker treåringer! ××× Jeg eer såå trøøøtt. Ligger på sofaen og tvinger meg selv til å holde øynene åpne mens J suller rundt på gulvet. Skal definitivt sove når han sover, selv om han sikkert typisk nok sover bare 20 min når jeg og vil slappe av, mot et par timer når vi har planer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 3. november 2014 #2540 Del Skrevet 3. november 2014 Det der står nok i instruksjonsboka for babyer - sammen med 'bæsj alltid skikkelig i bleia rett før dere skal ut av huset' Håper du får slappet av i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå