Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Gjest Nesevisa

Jeg er 180 høy og veier akkurat passe til den høyden ;)

Har gått ned til før-gravidvekt, men fått rar fasong jeg også. Ingen bukser passer og jeg har fått muffinmage mens puppene er vekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp gått ned 3 kg med kaste-opp-hele-natta-dietten. Også en måte å komme under pre-preggo vekt på. Anbefales ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trøster meg med at dere også har litt issues, og når jeg ser dere tenker jeg at dere alle ser dødsfine ut, så jeg konkluderer med at vi er for sjølkritiske og lar det være med det! :nigo:

Nå sover begge gutta, og jeg føler meg som supermom. :ler:

Mannen er ute på jobb, jeg og gutta hadde en superkoselig kveld, L tok kveldsstellet helt aleine uten protester, vi leste en kort bok, herja litt i storsenga, sang noen sanger, så la L seg til å sove mens jeg la J. Null problem (bortsett fra at jeg hører lyder fra babycallen, så blir vel inn og ut noen ganger der ... :roll: ). :nigo:

Elsker sånne ettermiddager, når jeg slipper å være suremamma og det bare er topp stemning :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er hjemme fra byen - og er ikke i nærheten av å sovne på gulvet! :ler:

Føler meg gæren som har vært ute to helger i det siste. Må begynne å strikke for å kompansere!

God natt, fine damer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

L begynte å gråte i bilen i dag, og sa "Mamma, æ vil ikkje bli pappa. " (han er opptatt av at gutter blir fedre og jenter blir mødre for tiden). Jeg spurte hvorfor, og han svarte "Fordi æ vil vær en liten storgutt. Æ vil vær L. Æ vil vær mæ sjøl!".

:fnise:

Så søtt, og litt trist. Tenk at han trodde han må bli en helt annen gutt for å kunne bli voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, samme greia her. Søtt og trist, ja! "Æ vil ikke bli stor! :( " Litt sånn pippi-fakter her i huset.

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens S vil ikke være barn, hun vil være voksen og bli mamma, så jeg kan bli mormor... Det er visstnok kjedelig å være barn. :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sier det igjen; elsker treåringer!

×××

Jeg eer såå trøøøtt. Ligger på sofaen og tvinger meg selv til å holde øynene åpne mens J suller rundt på gulvet. Skal definitivt sove når han sover, selv om han sikkert typisk nok sover bare 20 min når jeg og vil slappe av, mot et par timer når vi har planer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der står nok i instruksjonsboka for babyer - sammen med 'bæsj alltid skikkelig i bleia rett før dere skal ut av huset' :ler:

Håper du får slappet av i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...