Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nei, det er stort sett mannen som går inn så fremt han er hjemme. Dersom jeg går inn begynner han bare å snuse etter pupp :fnise:

Han er ikke sulten, suger bare at par ganger og sovner, så det er bedre om mannen går inn og bysser i tre minutter. Men jeg klarer likevel ikke å slappe av når jeg vet at han kommer til å våkne snart.

Merker ikke noe annet på ham, så vet ikke jeg. Kanskje bare dårlig vane? Håper det er tenner eller noe sånn at det går over like fort som det kom, ble jo så vant til en god sover ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvelden i går gikk bra, han våkna bare et par ganger. :danse:

...men så fant han ut at han skulle våkne kvart over to, og så like gjerne bare fortsette å være våken ... så jeg lå i senga med galebaby ved siden av meg, som turna, beit og sleit i puppen ( ææv :( ), kleip, klorte, spiste litt, dro meg i nesa, pirket meg i ørene oog gjentok :roll:

Sånn holdt han på i over en time før jeg fikk mannen til å komme inn og bære ham litt, da ble han heldigvis søvning igjen, og så sovnet han ca halv fire.

Mannen sto opp med begge ungene, fiksa L for barnehagen, kledde på J og tok ham med på levering av L, kom hjem med J+bil, og tok bussen på jobb, sånn at jeg skulle få sove litt ekstra og ta en dusj. Mannen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vil du høre alle de sjukt irriterende tingene han er og gjør først, eller tar du ham usett? :ler:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Vil du høre alle de sjukt irriterende tingene han er og gjør først, eller tar du ham usett? :ler:

Tror jeg bare tar han uansett! Må være friskt å få en mann med litt andre uvaner enn de min har! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag vil jeg faktisk ikke bytte han bort! Han hadde ferdiglaget middag til meg. Men bytter han gjerne bort anyday ellers assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen mann, har bare en kollega som driter seg litt på leggen når han prøver å snakke til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at han er en veldig bra mann! Kunne ikke valgt en bedre fyr å få barn med, selv om jeg synes han er så-som-så som kjæreste av og til. ;)

Vi skal feire bursdagen til bestis i helga, og jeg har såå lyst til å pynte meg skikkelig. Men jeg har jo ikke en dritt som er fint, og det som kunne vært bra er fra tynningtida mi :fnise:

Nå har jeg bare tre kg ned til pre-preggo-vekt, men enda ti-tolv-ish kilo til der jeg helst vil være, og til der tynningklærne sitter bra :ler:

Så, jeg må på shopping! Men hva i alle dager skal jeg shoppe? :klo:

Jeg vet hva jeg synes er fint, men er ikke helt sikker på om jeg synes jeg kler de tingene for tiden.

Inspirasjooon, kom til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes A-formede skjørt og en enkel singlet er fint og flatterende til de fleste. :) Dra skjørtet oppforbi det eventuelle sideflesket og fremhev livet. :jepp:

00e6989c6928611552a1fed0af044188.jpg?138

Såkalte skater dress'er er også flatterende til de fleste fasonger. :nigo:

what-is-a-skater-dress.jpg

Nå har jeg riktignok aldri sett et fullfigurbilde av deg, men synes du ser helt smashing ut! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, den siste var fin! Men jeg er 178 høy, så sånne kjoler blir alltid rumpekort på meg. ;)

Jeg har kjøpt dette, men om jeg skal bruke det på det i hvert fall pyntes opp litt. Og så er jeg egentlig litt lei av skjørt+bluse, skjørt+t-skjorte, skjørt+skjorte ..

Jeg tror det jeg egentlig vil er å ta på meg brudekjolen min eller noe tilsvarende superpynta :fnise:

Hvorfor inviterer ingen på ball lengre? :ler:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, den siste var fin! Men jeg er 178 høy, så sånne kjoler blir alltid rumpekort på meg. ;)

Jeg har kjøpt dette, men om jeg skal bruke det på det i hvert fall pyntes opp litt. Og så er jeg egentlig litt lei av skjørt+bluse, skjørt+t-skjorte, skjørt+skjorte ..

Jeg tror det jeg egentlig vil er å ta på meg brudekjolen min eller noe tilsvarende superpynta :fnise:

Hvorfor inviterer ingen på all lengre? :ler:

Oi, er du så høy, ja! Da kan jeg tenke meg de blir rumpekorte. :ler:

Åååå, superfint skjørt! :hjerte: For meg er høye hæler, smykke og sminke mer enn pyntet nok. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde kjolen jeg hadde på juleballet da jeg var 14 for to dager siden.. :ler: Stod og så meg i speilet, og konkluderte med at jeg kler den bedre nå når jeg er voksen, selv med gravidmage, enn da jeg var 14 :ler:

Såe ja..Jeg vil også på ball! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, vi er jevnhøye! :5:

Nå ble jeg litt nysgjerrig på trivselsvekta di, kjenner jeg... :sjenert:

Lykke til med pyntinga! Jeg er litt der for tida at bare det å ha på seg noe ikke-ammevennlig føles fantastisk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...