kisskissbangbang Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter #2481 Del Skrevet 26. oktober 2014 Nei, det er stort sett mannen som går inn så fremt han er hjemme. Dersom jeg går inn begynner han bare å snuse etter pupp Han er ikke sulten, suger bare at par ganger og sovner, så det er bedre om mannen går inn og bysser i tre minutter. Men jeg klarer likevel ikke å slappe av når jeg vet at han kommer til å våkne snart. Merker ikke noe annet på ham, så vet ikke jeg. Kanskje bare dårlig vane? Håper det er tenner eller noe sånn at det går over like fort som det kom, ble jo så vant til en god sover ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. oktober 2014 #2482 Del Skrevet 26. oktober 2014 R driver med samme greia... Det er ikke så fryktelig stas akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2483 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kvelden i går gikk bra, han våkna bare et par ganger. ...men så fant han ut at han skulle våkne kvart over to, og så like gjerne bare fortsette å være våken ... så jeg lå i senga med galebaby ved siden av meg, som turna, beit og sleit i puppen ( ææv ), kleip, klorte, spiste litt, dro meg i nesa, pirket meg i ørene oog gjentok Sånn holdt han på i over en time før jeg fikk mannen til å komme inn og bære ham litt, da ble han heldigvis søvning igjen, og så sovnet han ca halv fire. Mannen sto opp med begge ungene, fiksa L for barnehagen, kledde på J og tok ham med på levering av L, kom hjem med J+bil, og tok bussen på jobb, sånn at jeg skulle få sove litt ekstra og ta en dusj. Mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #2484 Del Skrevet 27. oktober 2014 Kan vi bytte mann? Bare sånn...For en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2485 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vil du høre alle de sjukt irriterende tingene han er og gjør først, eller tar du ham usett? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 27. oktober 2014 #2486 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vil du høre alle de sjukt irriterende tingene han er og gjør først, eller tar du ham usett? Tror jeg bare tar han uansett! Må være friskt å få en mann med litt andre uvaner enn de min har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 27. oktober 2014 Forfatter #2487 Del Skrevet 27. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. oktober 2014 #2488 Del Skrevet 27. oktober 2014 Æh, kjip natt Men seriøst bra mann da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 27. oktober 2014 #2489 Del Skrevet 27. oktober 2014 Miljøvennlig er det også å ta bussen, alle har godt av å ta den iblant Flott mann du har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 27. oktober 2014 #2490 Del Skrevet 27. oktober 2014 Vil også bytte mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 27. oktober 2014 #2491 Del Skrevet 27. oktober 2014 Idag vil jeg faktisk ikke bytte han bort! Han hadde ferdiglaget middag til meg. Men bytter han gjerne bort anyday ellers assa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. oktober 2014 #2492 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg har ingen mann, har bare en kollega som driter seg litt på leggen når han prøver å snakke til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2493 Del Skrevet 28. oktober 2014 Enig i at han er en veldig bra mann! Kunne ikke valgt en bedre fyr å få barn med, selv om jeg synes han er så-som-så som kjæreste av og til. *** Vi skal feire bursdagen til bestis i helga, og jeg har såå lyst til å pynte meg skikkelig. Men jeg har jo ikke en dritt som er fint, og det som kunne vært bra er fra tynningtida mi Nå har jeg bare tre kg ned til pre-preggo-vekt, men enda ti-tolv-ish kilo til der jeg helst vil være, og til der tynningklærne sitter bra Så, jeg må på shopping! Men hva i alle dager skal jeg shoppe? Jeg vet hva jeg synes er fint, men er ikke helt sikker på om jeg synes jeg kler de tingene for tiden. Inspirasjooon, kom til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. oktober 2014 #2494 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg synes A-formede skjørt og en enkel singlet er fint og flatterende til de fleste. Dra skjørtet oppforbi det eventuelle sideflesket og fremhev livet. Såkalte skater dress'er er også flatterende til de fleste fasonger. Nå har jeg riktignok aldri sett et fullfigurbilde av deg, men synes du ser helt smashing ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #2495 Del Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Oh, den siste var fin! Men jeg er 178 høy, så sånne kjoler blir alltid rumpekort på meg. Jeg har kjøpt dette, men om jeg skal bruke det på det i hvert fall pyntes opp litt. Og så er jeg egentlig litt lei av skjørt+bluse, skjørt+t-skjorte, skjørt+skjorte .. Jeg tror det jeg egentlig vil er å ta på meg brudekjolen min eller noe tilsvarende superpynta Hvorfor inviterer ingen på ball lengre? Endret 28. oktober 2014 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. oktober 2014 #2496 Del Skrevet 28. oktober 2014 Oh, den siste var fin! Men jeg er 178 høy, så sånne kjoler blir alltid rumpekort på meg. Jeg har kjøpt dette, men om jeg skal bruke det på det i hvert fall pyntes opp litt. Og så er jeg egentlig litt lei av skjørt+bluse, skjørt+t-skjorte, skjørt+skjorte .. Jeg tror det jeg egentlig vil er å ta på meg brudekjolen min eller noe tilsvarende superpynta Hvorfor inviterer ingen på all lengre? Oi, er du så høy, ja! Da kan jeg tenke meg de blir rumpekorte. Åååå, superfint skjørt! For meg er høye hæler, smykke og sminke mer enn pyntet nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. oktober 2014 #2497 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg prøvde kjolen jeg hadde på juleballet da jeg var 14 for to dager siden.. Stod og så meg i speilet, og konkluderte med at jeg kler den bedre nå når jeg er voksen, selv med gravidmage, enn da jeg var 14 Såe ja..Jeg vil også på ball! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. oktober 2014 #2498 Del Skrevet 28. oktober 2014 Jeg lånte mammas lille sorte kjole til juleballet, å satt hele kvelden alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2014 #2499 Del Skrevet 28. oktober 2014 Ooh, vi er jevnhøye! Nå ble jeg litt nysgjerrig på trivselsvekta di, kjenner jeg... Lykke til med pyntinga! Jeg er litt der for tida at bare det å ha på seg noe ikke-ammevennlig føles fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. oktober 2014 #2500 Del Skrevet 28. oktober 2014 Du behøver ikke oute vekta di altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå