Sushi Skrevet 12. oktober 2014 #2421 Del Skrevet 12. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #2422 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nå begynner jeg å bli passelig driiiitsur av at det er så forbanna vanskelig å kvitte seg med disse kiloene, altså. Jeg har vært tålmodig (ok, kanskje ikke tålmodig, men..) lenge nok nå, synes jeg. Det er nesten, nesten, nesten sånn at jeg gleder meg til å slutte å amme, selv om jeg sånn egentlig gruer meg skikkelig. Liksom ... å være småtjukk - ok. Men å være småtjukk men leve som jeg gjorde da jeg var tynn, omtrent ikke spise en dritt som er godt og telle kalorier i alt og fortsatt bare gå ned i sneglefart - ikke ok! Deerittkropp. (Jaa, jeg kommer med disse innleggene med en mnd mellomrom eller så, men det er bare her jeg kan lufte det, gidder ikke være hu der venninna som sutrer om at hu er tjukk ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2014 #2423 Del Skrevet 14. oktober 2014 JEG synes ikke du er småtjukk i det hele tatt! Samtidig vet jeg at det ikke funker å høre det fra andre, for man har sin egen standard og sine egne ønsker for hvordan man vil være!! Kan skjønne det er frustrerende. Jeg var kanskje heldig sånn sett, at ammingen gjorde slankingen etter O enklere. Kanskje legge slanking på hylla og bare spise så du verken går opp eller ned, også hiver du deg rundt når du er ferdig med ammingen? Tenker kanskje det blir mer slitsomt enn det er verdt når kroppen din uansett tvilholder på kiloene når du ammer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #2424 Del Skrevet 14. oktober 2014 JEG synes ikke du er småtjukk i det hele tatt! Samtidig vet jeg at det ikke funker å høre det fra andre, for man har sin egen standard og sine egne ønsker for hvordan man vil være!! Kan skjønne det er frustrerende. Jeg var kanskje heldig sånn sett, at ammingen gjorde slankingen etter O enklere. Kanskje legge slanking på hylla og bare spise så du verken går opp eller ned, også hiver du deg rundt når du er ferdig med ammingen? Tenker kanskje det blir mer slitsomt enn det er verdt når kroppen din uansett tvilholder på kiloene når du ammer? Ja, jeg har vel egentlig lagt bort slankinga, jeg går ikke ned dersom jeg ikke presser kroppen ned, og går på veldig få kcal. Men da er jeg trøtt, slapp, og melkemengden reduseres etter bare et par dager. Så det gidder jeg bare ikke. Så nå spiser jeg sånn supersunt og ligger på et inntak som burde gjøre at jeg gikk ned, og så står jeg bare på stedet hvil. Når jeg først ikke skal gå ned i vekt så skulle jeg jo kunne spise sjokolade, liksom. Skal jeg leve som en tynning vil jeg være en tynning I dag tegnet jeg i hvert fall nytt medlemsskap med Stamina, jeg sa det opp da jeg ble gravid, så får jeg i det minste (forhåpentligvis ...) fått treninga på plass igjen. Fraværet av trening får en jo ikke akkurat til å føle seg mer snasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. oktober 2014 #2425 Del Skrevet 14. oktober 2014 Blir nok godt med trening igjen ja! Gleder meg allerede til å komme i gang selv. Rart hvordan kropper reagerer ulikt på dette med amming og kcal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. oktober 2014 #2426 Del Skrevet 14. oktober 2014 Det går seg jo sikkert til av seg selv når du er ferdig med ammingen, men det er ikke mye trøst når man ikke føler seg vel :\ Sikkert godt å komme i gang med trening igjen da, det har jo mye å si for velvære selv om kroppen ikke responderer på kalorirestriksjon akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 14. oktober 2014 Forfatter #2427 Del Skrevet 14. oktober 2014 Tenker at uansett så er det greit med litt muskler under spekket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. oktober 2014 #2428 Del Skrevet 14. oktober 2014 Muskler er aldri feil! Økt muskelmengde øker vel fettforbrenningen? Vinn-vinn Må vel få somla meg inn på et treningssenter sjøl, helst for lenge siden. Pluss at mannen må få ordnet meg ei hodelykt som lyser opp HELE fjellet slik at jeg ser elgen før den registrerer at jeg også er tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2429 Del Skrevet 17. oktober 2014 En skikkelig crappy chick flick blir plutselig mye bedre når du kjenner deg igjen i ALT som skjer de første tjue minuttene. Eksteskap og sex og barn og sånn, det er igrunn greit (og morsomt og komisk og litt trist ) å se at de problemene en selv har er sånne klassiske romantisk komedie-issues. For ja, fradagskvelden tilbringes på sofaen. Igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2014 #2430 Del Skrevet 17. oktober 2014 Hvilken film ser du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2431 Del Skrevet 17. oktober 2014 Sex tape. Må presisere at jeg ikke kjenner meg igjen i Sex tape-biten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2014 #2432 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Haha, den er kul! Jeg hadde lyst til å lage sextape da jeg var ung (når ble jeg så "gammel" at jeg tok I bruk den frasen der?)...VELDIG glad jeg aldri gjorde det Sånn ellers, så får du det sagt (ref. Tråden om kartlegging av depresjon)! Min fredagskveld tilbringes også på sofa. Med idol og pops. Endret 17. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2433 Del Skrevet 17. oktober 2014 Haha, den er kul! Jeg hadde lyst til å lage sextape da jeg var ung (når ble jeg så "gammel" at jeg tok I bruk den frasen der?)...VELDIG glad jeg aldri gjorde det Sånn ellers, så får du det sagt (ref. Tråden om kartlegging av depresjon)! Min fredagskveld tilbringes også på sofa. Med idol og pops. Jeg er også SÅ glad for at jeg ikke har noen sånne skjelletter i skapet Ooog, takk det samme. Æ bli matt! Bra du kommer med det saklige når jeg bare blir provosert og slenger med leppa : Gah. Pops ... jeg har spist et eple, en pære og en banan. På ingen måte tilfredsstilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. oktober 2014 #2434 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) Jeg er også SÅ glad for at jeg ikke har noen sånne skjelletter i skapet Ooog, takk det samme. Æ bli matt! Bra du kommer med det saklige når jeg bare blir provosert og slenger med leppa : Gah. Pops ... jeg har spist et eple, en pære og en banan. På ingen måte tilfredsstilt "Sammen e vi stærkere". Eller noe sånt. Greit med blanding av korte harde og og lange foredrag Hva med klementin da? Jeg har kjøpt på Rema, de er ganske gode allerede! Nå fikk jeg heller lyst på klementin. Har heldigvis I kjøleskapet! Endret 17. oktober 2014 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. oktober 2014 #2435 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har spist 2 bananer, å nå vil jeg ha Pops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. oktober 2014 #2436 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg har spist pops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2437 Del Skrevet 17. oktober 2014 Det va da jævlig. Jeg har is, nonstop, peanøtter, banan og sjokoladesaus. Sim sammen faktisk er det beste som finnes. Skal. Ikke. Spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 17. oktober 2014 #2438 Del Skrevet 17. oktober 2014 Jeg måtte kjøpe Pops, nå er jeg helt sprengt i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. oktober 2014 #2439 Del Skrevet 17. oktober 2014 Har smågodt Om du tar bort bananen i den blandinga di har du jo en ekte sykehuslunsj da høres det med en gang bittelitt sunnere ut, stemmer for at du går for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 17. oktober 2014 Forfatter #2440 Del Skrevet 17. oktober 2014 Og folk sier at sykehusmas er kjip! ×××× Husker da vi pleide å bruke fredagskveldene på, eh, Ludo og god mat og gode samtaler og gode filmer og sånn. Nå sitter vi i hver vår sofa og prøver å småprate sammen av rein plikt. Er det noe som heter seksårskrise? Tobarnskrise? Mannenerirriterendeogganskeusexynårhanbaresovnerpåsofaenheletiaogaldrigjørhusarbeidkrise? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå