Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gøy at han er så glad i puppen da. :laugh: Min...not so much! Rart at man kan lage så ulike unger. Det er samme foreldrene og samme puppene - likevel totalt forskjellig respons. Blir nesten litt fornærma jeg som har fått dem i motsatt rekkefølge. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg GAL av å ha en treåring. Helt gal, klin gæren. SÅ JÆVLIG MYE TØYS OG TULL OG FJAS OG STYR FØR HAN GJØR DET HAN SKAL, JEG KLIKKER!!

Vondt i tålmodigheta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til blir jeg GAL av å ha en treåring. Helt gal, klin gæren. SÅ JÆVLIG MYE TØYS OG TULL OG FJAS OG STYR FØR HAN GJØR DET HAN SKAL, JEG KLIKKER!!

Vondt i tålmodigheta!

Vet så alt for godt hvordan det er!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Heldigvis er det stort sett veldig morsomt,og L er veldig flink, hjelpsom og god, men av og til holder jeg bare på å gå fullstendig fra vettet. :ler:

Når han først går inn i treårsmodus så blir han liksom der et par hakk for lenge. ;)

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd telling? Funker av og til her. "Ta på deg genseren! 1, 2, 3... Fort deg, fort deg! 4, 5, 6" osv. :P I det siste har hun krevd å få telle selv, men det går jo for det samme. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ja,det er ett av triksene som av og til funker! :)

***

Det jeg håpte på, at J skulle bli mindre sutrete når han begynte å komme seg rundt, det slo heldigvis til! Nå er blidfisen min tilbake igjen :hjerte:

L har vært mye småsjuk i det siste,og vært hjemme med oss stort sett hver dag i to uker. Jeg trodde det skulle bli veldig stress, men det er faktisk stort sett veldig koselig. L er definitivt over den verste "trassen", og overrasker meg ofte med hvor tålmodig og forståelsesfull han er. Kombinert med en J som er tilbake til seg sjøl igjen så er det veldig godt å ha gutta mine rundt meg hele tiden, og dagene går veldig fint.

L og J har stor glede av hverandre nå. L eeelsker lillebror, og passer på, setter grenser, deler på leker, og forklarer J alt mulig, mens J henger etter storebroren sin som en hale og synes han er supermorsom spennende.

Jeg ELSKER å se dem sammen, det er det aller beste i verden, og hjertet mitt holder på å vokse ut av brystet mitt flere ganger om dagen fordi L er så god og fin mot lillebroren sin og fordi den voksende søskenkjærligheten er så nydelig. :hjerte:

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i denne boka jeg skrev om den barneboka om hvordan barn blir til for en stund siden? :klo: Den heter ihvertfall Da Emma ble Emma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, de høres så skjønne ut. Jeg ser jo hvor glad lillemann blir hver gang han ser et barn, så kan lett se for meg at J synes det er superstas med storebror :) Og så deilig at han er blid igjen. Det gir meg litt håp om at lillemann også blir en skikkelig blid kar bare han finner ut av ålingen. Ikke at han er konstant sur altså, men han skal helst være på meg eller ha meg på gulvet for å underholde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: Søskenkjærlighet er det vakreste! Og ingen kan underholde en utålmodig lillebror så godt som en treåring. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det i denne boka jeg skrev om den barneboka om hvordan barn blir til for en stund siden? :klo: Den heter ihvertfall Da Emma ble Emma :)

Skriver det opp! Takk :nigo:

Ååå, de høres så skjønne ut. Jeg ser jo hvor glad lillemann blir hver gang han ser et barn, så kan lett se for meg at J synes det er superstas med storebror :) Og så deilig at han er blid igjen. Det gir meg litt håp om at lillemann også blir en skikkelig blid kar bare han finner ut av ålingen. Ikke at han er konstant sur altså, men han skal helst være på meg eller ha meg på gulvet for å underholde han.

Ja, sånn var det her og. Blid så lenge han ble underholdt, men fort survete om han ble liggende alene. Survete babyer er så sliitsoomt :ler:

:hjerte: Søskenkjærlighet er det vakreste! Og ingen kan underholde en utålmodig lillebror så godt som en treåring. :)

:hjerte:

***

Jeg var redd det bare var en periode, men ser ikke sånn ut. For J er skikkelig, skikkelig, skikkelig enkelt å legge, og sover skikkelig, skikkelig, skikkelig godt :ler:

Han sovner ca klokka sju, samtidig som L, og trenger bare et par minutter i armene før han sovner og vi kan legge ham i senga si. Våkner én gang for pupp i løpet av kvelden, og legges rett over i senga igjen når jeg er ferdig. Så herlig!

Vi har gode rutiner nå, og jeg elsker det. Rutiner i mitt :hjerte: ! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rutiner er helt fantastisk når man har småbarn ja!! :)

Det er så rart i starten når man har fått inn rutinene. Man legger baby, går i stua og bare...Hva nå? Blir fort vant til det da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, jeg satt mange kvelder rett opp og ned i sofaen og bare venta på at han skulle våkne igjen.

***

Herregud, jeg klikker snart av Dora the explorer! Bare jeg som får lyst til å skjære av meg ørene av det? "Lille bunny, skal vi gå til the doctor?". :bond:

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det litt krise for tida, for Dora er fjerna fra netflix. Krise for S, krise for han godeste som pleier å bruke Dora som barnevakt, og himmelen for meg, som blir sprøøøøø av det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett det der dora, men er no greier på Disney jr hvor de snakker en salig mix av norsk og engelsk. Jeg får sponk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...