Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Min ville også opp kl fem, jeg klarte å lure han til å sove litt lenger ved å legge han i vår seng. Men 6:10 var han klar for action :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner masse fine klær uten stygge mønstre både på H&M og Lindex jeg. Har ikke en eneste genser med slike prints på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som fortviler over at det er så dårlig utvalg av jenteklær. :fnise: Alt er bare sukkersøtt og med hello kitty. Men er enig i at gutteklærne er for "tøffe" også. Kan ikke barneklær bare være klær?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig ang gutteklær. Dvs syns det var greit å finne fine klær fram til str 92, mye verre etter det. Men eldstemann her har fortsatt ingen klær med angry birds e.l, så det er mulig, bare vanskeligere. Litt avhengig av hvor man bor sikkert. Syns Polarn O Pyret, Lindex og til dels Kapp Ahl har en del uten stygge trykk. Men utvalget kunne gjerne vært større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste storgutten her har med trykk er noe med Lynet McQueen på, men det er fordi han har valgt det selv,ikke fordi mora synes det er så lekkert. :fnise:

Det er ikke kjønnsnøytralt som er vanskelig å finne, for så vidt, men problemet er at alt kjønnsnøytalt jeg finner er gørrkjedelig hvitt/beige. Og er plagget i fine fasonger og farger så er det tydelig rettet mot jentene. Jeg vil ha noe søtt til minstegutten min, søte rompere og drakter, men enten er disse lyseblå, eller så har de en påsydd rosa sløyfe eller et annet "jentemerke".

Det irriterer meg at søtt=jente, tøft=gutt, kjedelig=begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom Lindex i dag, der var det en del fint uten trykk, synes jeg. :) Det er forresten gøy å se hvor glad jenta mi er i å velge klær i kule farger, så lenge det IKKE er noe rosa i samme reol. Barnehagen har en ekstrem rosakultur, akkurat det skal du være glad du slipper med gutter...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal stikke innom! :)

Kvapp litt da jeg i halvsøvne fikk høre fra L at han hadde penissmør på brødskiva. Peanøttsmør trenger et nytt navn her i heimen for en stund ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tremånederskontroll i dag. Han er 63 cm og 6140g. Lang og slank gutt, og har falt litt ned på kurven. 25-percentilen nå, mens storebror alltid var på 97-percentilen. Rart hvor ulike brødre kan være.

Jeg har nok ikke akkurat fløtepupper, så spørs om han må begynne å få en flaske på kvelden etterhvert. Føles litt som en nedtur,men. Vi får se, foreløpig er han tilfreda med skummamelkpupp, i hvert fall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sa helsesøster noe om at du burde begynne med tillegg snart? Så lenge han er fornøyd med skummamelkpupp gårder vel kanskje greit? Jeg har null peiling, jeg fikk jo beskjed om at jeg hvertfall ikke trengte å begynne med tillegg eller smaksprøver på en stund :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er kvikk, glad og i følge hs "helt perfekt og der han skal være!", så hun mente jeg skulle se det an. Han har vært lang og slank hele tiden (bortsett fra ved fødsel), så hun mente det er bare sånn han er. Så jeg gir ham kveldsflaske om han blir misfornøyd med bare pupp, tenker jeg, og begynner ellers med mat om en måned.

Kjenner det bare bittelitt i selvfølelsen (jeg veit det er teit!), skulle gjerne hatt fløte og baby med trivselsruller, så jeg slapp å tenke noe på det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildene ser han ihvertfall veldig "riktig" ut :jepp: Og det er ikke bare gøy at alle reagerer med "oi, bare tre måneder, da er hun stooor!" heller... :sukk: Vi skulle slått sammen din skummamelk og min h-melk og endt med en veldig passelig lettmelk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, nei, jeg fikk den kommentaren hele tiden med L. Men jeg synes bollebabyer er ekstremt deilige, da, og det er så godt å ikke trenge å bekymre seg for om de får nok mat. Og som sagt sammenligner jeg J og L, og det går jo ikke an når de er så ulike. Da er man jo dømt til å bli bekymra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenligner også, og synes derfor R er i overkant bollete, i og med at S alltid var som en stor gutt, og R er mye større enn hun var ;)

Arh, alle disse bekymringene man skal ha som mor :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe galt med puppene dine! Her var storesøster veldig slank selv om jeg hadde altfor mye melk. Og lillebroren legger på seg mye mer selv om jeg nå har mer normal produksjon. Så lenge de legger på seg nok og er friske så er det jo greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse babyene gjør at man konstant har dårlig samvittighet for et eller annet :fnise: Men noen er vel lange og slanke mens andre er mer bollete uten at det er noe å gjøre med det. Ene på barselgruppa er bare litt tyngre enn din (like lang) men har ikke trenkt noe over at han er tynn/slank. Men skjønner at det er vanskelig å ikkesammenlikne med storebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...