tom1986 Skrevet 15. juli 2013 #21 Skrevet 15. juli 2013 i teorien ja, men i realiteten er det så lite sannsynlig at det er et meningsløst emne å diskuere.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #22 Skrevet 15. juli 2013 i teorien ja, men i realiteten er det så lite sannsynlig at det er et meningsløst emne å diskuere. Hvorfor er det meningsløst når folk er så uvitende rundt det? Folk vet jo ikke at en ereksjon ikke alltid er frivillig engang! Anonymous poster hash: 3ec67...b69 8
Medlem Skrevet 15. juli 2013 #23 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor er det meningsløst når folk er så uvitende rundt det? Folk vet jo ikke at en ereksjon ikke alltid er frivillig engang! Anonymous poster hash: 3ec67...b69 I tillegg kan en mann voldtas uten at penis er involvert i det hele tatt. Eksempel ved å få en dildo kjørt opp i analen, eller at ei dame brer "dåsa" si over ansiktet hans. Han kan også være ute av stand til å motsette seg, eksempel ved at han sover, er beruset eller rett og slett være bundet fast. 3
tom1986 Skrevet 15. juli 2013 #24 Skrevet 15. juli 2013 Hvorfor er det meningsløst når folk er så uvitende rundt det? Folk vet jo ikke at en ereksjon ikke alltid er frivillig engang! Anonymous poster hash: 3ec67...b69 Hvor ofte skjer dette i norge hvert år? 0-2 ganger? Det er sikkert uheldig når det skjer, men det er en ikke-sak.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #25 Skrevet 15. juli 2013 An 18-year-old woman has been accused of raping a 13-year-old boy inside a church. Hannah Steiner is alleged to have forced the teen to have sex when he asked her to stop after they began touching each other. Police said the alleged rape took place after a Sunday school meeting and before the worship service at the Skyline Church of Christ in Jackson, Tennessee. Steiner and the teen are alleged to have been touching each other when the boy said things had gone far enough and he wanted to stop. According to an arrest report the teen tried to stop, but Steiner forced him to have sex. The alleged rape took place in a room at the church. After being arrested Steiner, a high school student, allegedly told police she had consensual sex with the boy. Steiner, from Jackson, was charged with rape and two counts of statutory rape. http://www.gadailynews.com/news/crime/151418-tennessee-woman-hannah-steiner-18-raped-13-year-old-boy-in-church-after-sunday-school-service.html Dette får en jo til å lure. Kan en kvinne faktisk voldta? Kan man virkelig si at en gutt ble voldtatt i en slik situasjon? Eller var han bare heldig som fikk seg noe? Anonymous poster hash: 0e084...f66 klart det er mulig at jenter kan voldta
Gjest Hyssingen Skrevet 15. juli 2013 #26 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Var det ikke nettopp en sak i avisen der kvinnelige soldater reiste rundt og voldtok menn? Edit: fant ikke noen kilde på det, men jeg er nesten sikker på at det var det det stod. Uansett, det er masse avisartikler og saker om kvinner som voldtar menn, så det er ikke en uvanlig greie. Og ihvertfall ikke så uvanlig at det ikke behøver å bli satt lys på. Men det er nok mere vanlig at menn voldtar menn. Endret 15. juli 2013 av gulmelon
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #27 Skrevet 15. juli 2013 Mulig jeg høres dum ut nå altså, men er det ikke slik at en mann må være stiv for å kunne bruke den? Og blir den stiv hvis man ikke ønsker det? Jeg spørr fordi jeg ikke er mann selv, og kjenner bare til kvinnekropper den kan bli stiv selv om han ikke ønsker det ja
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #28 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg tenker en mann kan bli voldtatt på den måten at han blir ydmyket. Men personlig, så hadde jeg aldri blitt stiv for en jente jeg ikke hadde synes var verdt å knulle. Så det er en gråsone kan du nå vite det om du aldri har vært i en situasjon hvor du har blitt utsatt for eller nesten blitt utsatt for en voldtekt? Dessuten så kan hun trappe ting oppi rumpa di selv om pikken ikke blir stiv Endret 15. juli 2013 av BettyBoop 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #29 Skrevet 15. juli 2013 klart det er mulig at jenter kan voldta Det må skje dersom mannen sover eller "knocked out"(etter piller i drinken f.eks). Har vanskeligheter med å forestille meg en dame som holder fast mannen og gyver på. Anonymous poster hash: 52366...b38
Medlem Skrevet 15. juli 2013 #30 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Hvor ofte skjer dette i norge hvert år? 0-2 ganger? Det er sikkert uheldig når det skjer, men det er en ikke-sak. Mange! Med den stigmatiseringen og uvitenheten som finnes i samfunnet, som du selv er et eksempel på, er det virkelig ikke noe rart at menn som blir voldtatt av kvinner sjelden anmelder eller snakker høyt om dette. De som er tøffe nok blir visst nærmest avblåst med latter, selv hos politiet. Altså er mørketallene uvisse, og trolig høye. Endret 15. juli 2013 av Medlem 7
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #31 Skrevet 15. juli 2013 Jeg mener at en kvinne kan voldta,på lik linje som at kvinne ham misbruke noen seksuelt. Men det er dessverre samfunnets generelle oppfatning at kvinner ikke gjør sånn. men må si menn er menn verst her ofte. Om en mann forteller en annen fyr at en dame har voldtatt han så blir han jo omtrent latterliggjort og får høre: hva klager du på? Du fikk deg jo noe. 3
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #32 Skrevet 15. juli 2013 Det må skje dersom mannen sover eller "knocked out"(etter piller i drinken f.eks). Har vanskeligheter med å forestille meg en dame som holder fast mannen og gyver på. Anonymous poster hash: 52366...b38 om det er snakk om en 13 årig gutt og en 15 årig jente så er vel ikke alltid 13 åringer så store og klarer å forsvare seg alltid.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #33 Skrevet 15. juli 2013 Altså er mørketallene uvisse, og trolig høye. Tror du det? ALtså jeg aner ikke, men har store problemer med å tro at mørketallene er høye.. Tviler vel egentlig litt på at kvinner som voldtar menn er noe utbredt problem.. Anonymous poster hash: c62f8...187 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #34 Skrevet 15. juli 2013 Det samme funderte jeg litt på. Trolig vil ikke en 13-åring kunne styre om han blir stiv eller ikke. Da jeg var på den alderen og frem til 17-18 år kunne iallefall ikke jeg styre det så mye Det jeg undrer meg mest over, er hva slags jente dette er, som har behov for å voldta en 13-årig gutt for å få seg noe.. Åå, jeg blir så provosert når folk skal snakke om voldtekt som en handling for "å få seg noe"! Voldtekt er IKKE sex, skremmende at noen i det heletatt tenker sånn. Anonymous poster hash: f2e88...cb5 2
fuksia Skrevet 15. juli 2013 #35 Skrevet 15. juli 2013 Hvor ofte skjer dette i norge hvert år? 0-2 ganger? Det er sikkert uheldig når det skjer, men det er en ikke-sak. Det er da virkelig ikke en ikke sak. Det er vannskelig nok for kvinner å bli trodd og få støtte etter en voldtekt, tenk da hvor jævlig det må være for en mann når han møter folk som mener at han bare burde være glad for å ha fått seg noe. 6
Medlem Skrevet 15. juli 2013 #36 Skrevet 15. juli 2013 Tror du det? ALtså jeg aner ikke, men har store problemer med å tro at mørketallene er høye.. Tviler vel egentlig litt på at kvinner som voldtar menn er noe utbredt problem.. Anonymous poster hash: c62f8...187 Jeg vet heller ikke, men ser ingen grunn til at mørketallene skal være lavere enn der kjønnsrollene er motsatt - der færre enn 1 av 10 anmelder. Stigmatiseringen står dessverre svært sterkt. 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #37 Skrevet 15. juli 2013 Jeg vet heller ikke, men ser ingen grunn til at mørketallene skal være lavere enn der kjønnsrollene er motsatt - der færre enn 1 av 10 anmelder. Stigmatiseringen står dessverre svært sterkt. Meget mulig.. Men personlig tror jeg vel heller at kvinner voldtar barna sine, ikke voksne menn..? Anonymous poster hash: c62f8...187
codeman Skrevet 15. juli 2013 #38 Skrevet 15. juli 2013 Jeg har ihvertfall lest at det er fullt mulig å få en mann til å bli stiv ved berøring selv om han ikke er tent eller har lyst. Dette kan sikkert variere mye fra person til person - jeg har ingen erfaring på dette selv... Det er helt riktig, trenger ikke nødvendigvis berøring engang. Nikker annerkjennende til det øvrige du har kommet med i tråden forresten. Kudos. Mann.
Gjest BettyBoop Skrevet 15. juli 2013 #39 Skrevet 15. juli 2013 Meget mulig.. Men personlig tror jeg vel heller at kvinner voldtar barna sine, ikke voksne menn..? Anonymous poster hash: c62f8...187 har du sett hvordan kvinner kan oppføre seg ovenfor mannlige strippere? På strippeklubber for menn er mennene flinkere til å se men ikke røre, mens kvinner på strippeklubb med mannlige strippere blir som hyener. De hyler, klyper, krafser og klår på mennene som bare juling. Når jeg ser sånt så er jeg ikke i et øyeblikks tvil om at kvinner kan være istand til å voldta en voksen mann 4
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #40 Skrevet 15. juli 2013 har du sett hvordan kvinner kan oppføre seg ovenfor mannlige strippere? På strippeklubber for menn er mennene flinkere til å se men ikke røre, mens kvinner på strippeklubb med mannlige strippere blir som hyener. De hyler, klyper, krafser og klår på mennene som bare juling. Når jeg ser sånt så er jeg ikke i et øyeblikks tvil om at kvinner kan være istand til å voldta en voksen mann Da er de jo i flokk og hauser hverandre opp, litt annen situasjon. Blir noe annet med en mann og en kvinne alene i et rom, jeg sier ikke at det er umulig, og det har helt sikkert skjedd. Jeg tror bare at i voldtektsstatesikken "kvinner som voldtar menn" så er de fleste barn.. Anonymous poster hash: c62f8...187
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå