Gå til innhold

Hun vil vente med sex fordi "det kan bli noe mer"?


Gjest Sindre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Så lenge han venter med å ha sex med deg så er det jo søtt og sjarmerende.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri hørt om noen som har dumpet ei dame bare fordi hun spredde beina sine tidlig. Jo, forresten. Det var vel en gutt på videregående som gjorde noe slik. Jeg tror dette er en greie kvinnfolk ofte misforstår rett og slett. Blir de dumpet etter sex, er det ofte fordi mannfolket var kun ute etter sex, og ikke fordi hun hadde sex for tidlig. Jeg har aldri sett på det som noe negativt om dama har sex med meg på første daten, tvert i mot. Da føler jeg at hun er såpass tent på meg at hun ikke klarer å holde fingrene fra fatet. Utelukkende positivt.

Bra for deg, men du serverte jo mitt poeng: "Blir de dumpet etter sex, er det ofte fordi mannfolket var kun ute etter sex".

Mange jenter blir mer følelsesmessig involvert etter sex, og da er det sårt å oppdage at mannen bare er ute etter det. Men om man venter litt, vil man som regel legge merke til hvilken vei "forholdet" går.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

At du jo synes det er mer kjærlighet jo lenger dere venter med å ha sex sammen.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Haha.........jeg har ligget med særdeles få, og går aldri selv inn under "tøs/løs" merkelappen her inne og andre steder. Men for noe tull det er..........KG og andre steder overfylles jo til randen av hatefulle og nedlatende innlegg mot kvinner og jenter som enten a) Ikke "gir" sex, eller b) har sex etter egen lyst. Man må jo være blind og dum for ikke å¨ha fått det med seg. Anonymous poster hash: 9e65c...246

Dette er folk som ikke har sex selv, hvem bryr seg.

Om ei jente har sex med oss på første date så er ikke det negativt overhodet. Hvis hun vil vente litt er ikke nødvendigvis det heller negativt (men ikke noe særlig mer positivt heller).

Hvis hun derimot sier at hun pleier å ha sex på første date og ha mye ONS, men ikke vil ha sex med oss - da er det VELDIG negativt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du jo synes det er mer kjærlighet jo lenger dere venter med å ha sex sammen.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Ikke sant, med det resonnementet burde man vente så lenge som mulig - eller helst aldri ha sex.

Anonymous poster hash: 9ba72...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

At du jo synes det er mer kjærlighet jo lenger dere venter med å ha sex sammen.

Anonymous poster hash: 264cf...5d4

Ja, jeg synes det er meget sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Bra for deg, men du serverte jo mitt poeng: "Blir de dumpet etter sex, er det ofte fordi mannfolket var kun ute etter sex".

Mange jenter blir mer følelsesmessig involvert etter sex, og da er det sårt å oppdage at mannen bare er ute etter det. Men om man venter litt, vil man som regel legge merke til hvilken vei "forholdet" går.

Nei, det du sier nå er at det allikevel ikke har noe med at vi er spesielle. Hun vil bare unngå å bli lurt? Som om DET skal gjøre det noe bedre. Hun stoler rett og slett ikke på oss. For disse gutta som bare vil ha sex, forsvinner jo uansett om dere venter eller ikke. Det er jo ikke slik at de plutselig tenker "Herregud, hun er så ærbar at jeg plutselig ble interessert". Målet vil jo uansett være sex for disse gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Vel, de man har mer interesse for enn sex, er gjerne de man venter med å ha det med ;)

Spenningen og begjæret bygger seg opp. man vil bevise at man har ønsker for noe mer og ikke bare er ute etter sex. Å vente er positivt for din del. Men nå har du jo bevist at du bare ville knulle henne, så da var det jo rett av henne og teste deg og sjekke det ut. Du er ikke rette mannen for henne om du ikke skjønner dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sindre

Vel, de man har mer interesse for enn sex, er gjerne de man venter med å ha det med ;)

Spenningen og begjæret bygger seg opp. man vil bevise at man har ønsker for noe mer og ikke bare er ute etter sex. Å vente er positivt for din del. Men nå har du jo bevist at du bare ville knulle henne, så da var det jo rett av henne og teste deg og sjekke det ut. Du er ikke rette mannen for henne om du ikke skjønner dette.

Jeg var interessert i mer, inntil jeg fant ut at hun hadde hatt sex første kvelden med andre gutter. Det får meg til å føle meg mindre begjært, at hun ikke er så fryktelig interessert i meg rent fysisk.

At hun heller ikke forstår mitt ståsted her og hvordan jeg oppfatter det hele, viser at hun er egoistisk og selvsentrert. Overhodet ikke noen bra dame. Så sånn sett er jeg glad jeg fant ut hvordan hun egentlig er som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg var interessert i mer, inntil jeg fant ut at hun hadde hatt sex første kvelden med andre gutter. Det får meg til å føle meg mindre begjært, at hun ikke er så fryktelig interessert i meg rent fysisk.

At hun heller ikke forstår mitt ståsted her og hvordan jeg oppfatter det hele, viser at hun er egoistisk og selvsentrert. Overhodet ikke noen bra dame. Så sånn sett er jeg glad jeg fant ut hvordan hun egentlig er som person.

Du blir for dum. Like greit at du holder deg unna henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg var interessert i mer, inntil jeg fant ut at hun hadde hatt sex første kvelden med andre gutter. Det får meg til å føle meg mindre begjært, at hun ikke er så fryktelig interessert i meg rent fysisk.

At hun heller ikke forstår mitt ståsted her og hvordan jeg oppfatter det hele, viser at hun er egoistisk og selvsentrert. Overhodet ikke noen bra dame. Så sånn sett er jeg glad jeg fant ut hvordan hun egentlig er som person.

Spiller du dum nå eller ? :skratte::skratte:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var interessert i mer, inntil jeg fant ut at hun hadde hatt sex første kvelden med andre gutter. Det får meg til å føle meg mindre begjært, at hun ikke er så fryktelig interessert i meg rent fysisk.

At hun heller ikke forstår mitt ståsted her og hvordan jeg oppfatter det hele, viser at hun er egoistisk og selvsentrert. Overhodet ikke noen bra dame. Så sånn sett er jeg glad jeg fant ut hvordan hun egentlig er som person.

For det første var hun veldig interessert i deg fysisk, ,men hun var OGSÅ og enda mer i tillegg til det fysiske interessert i deg emosjonelt.

Så dine følelser om å føle deg mindre begjært kan jeg garantere at er helt misforstått, uavhengig av hennes seksualmoral.

Men du må også ta på din kappe at du kritiserer henne for ONS/liggevenner mens du samtidig maser selv om sex fort.

Du dømmer henne for noe du selv krever av henne.

Når det er sagt har du selvsagt lov til å dømme henne og andre som du vil - men da må du slutte å kreve akkurat dette av dem.

Og jeg gjentar igjen at din følelser av "er ikke jeg attraktiv nok/begjært nok eller mer" var helt misforstått - og det kan du ikke tillegge henne. Hun mente det aldri slik, og opplever det ikke slik selv.

Hva som er egoistisk forstår jeg ikke; du dømmer henne jo nettopp for å være seksuelt frigjort, egoismen her ligger i at hun ikke tilbyr deg sex - samtidig som du dømmer henne for å ikke være konservativ på akkurat dette.

Du må bare ha litt selvinnsikt her - selv om du selvsagt står fritt til å droppe henne.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører gjerne av andre venninner ikke hopp til sengs med engang. For da funker det sjeldent og blir ikke et forhold ut av det. Så jeg forstår hvordan hun tenker. Hun vil ikke ødelegge med å hoppe til sengs med engang. Hun har lyst å satse på deg!! Burde styrket selvtilliten enn at den får seg en knekk!! Håper du føler det samme som henne og ikke bare har lyst å få henne i seng. For hun er tydelig interessert i deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

/ts

Jeg blir ikke å ta kontakt eller si unnskyld. Jeg blir ikke å treffe henne igjen, så dere trenger ikke komme med noen anbefalinger videre for hvordan jeg skal forholde meg til henne. Det toget har reist.

Det jeg lurer på er hvor er logikken bak dette og er dette noe mange kvinner gjør?

For meg er sex og begjær en viktig del av forhold. Dersom dette var noe hun gjorde hele tiden, hadde jeg respektert det, men når hun puler mer eller mindre randoms samme natten, gidder jeg ikke gå vente på henne. Som at sex skal være noe hun plutselig "gir" meg...

hun gjør jo det i god tro og ikke for å være slem eller respektløs, så hvorfor bli så sinna og sta?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sindre

Men du må også ta på din kappe at du kritiserer henne for ONS/liggevenner mens du samtidig maser selv om sex fort.

Du dømmer henne for noe du selv krever av henne.

Når det er sagt har du selvsagt lov til å dømme henne og andre som du vil - men da må du slutte å kreve akkurat dette av dem.

Og jeg gjentar igjen at din følelser av "er ikke jeg attraktiv nok/begjært nok eller mer" var helt misforstått - og det kan du ikke tillegge henne. Hun mente det aldri slik, og opplever det ikke slik selv.

Hva som er egoistisk forstår jeg ikke; du dømmer henne jo nettopp for å være seksuelt frigjort, egoismen her ligger i at hun ikke tilbyr deg sex - samtidig som du dømmer henne for å ikke være konservativ på akkurat dette.

Du må bare ha litt selvinnsikt her - selv om du selvsagt står fritt til å droppe henne.

Anonymous poster hash: 9e65c...246

Tror du misforstår. Jeg dømmer ikke henne for å ha ons eller noe slikt. Jeg er kun skuffet over at hun vil vente å ha sex med meg, men ikke med guttene som visstnok "ikke betyr noe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en del her ikke helt har fått med seg hovedpoenget her.

Hun har tidligere hatt sex med gutter omtrent med en gang, men med meg vil hun vente. Hun sier at hun ikke brydde seg om tidligere ons og pulekompiser, så da spilte det ingen rolle om hun ventet eller hadde sex med en gang. Hun sier at hun liker meg svært godt og vil at vi skal være mer enn bare sex, derfor vil hun vente med meg.

Spørsmålene mine er om dette er noe kvinner ofte tenker og om de tror menn faktisk vil sette pris på slikt?

For meg er dette en grov fornærmelse. Hun sier rett ut at hun kan pule disse andre guttene med en gang, uten at de trenger bli kjent med henne engang, men jeg må vente i lang tid. Nærmest bevise meg verdig henne. Jeg ser ikke på sex som noe kvinnen gir mannen. Så jeg dumpet henne og er ferdig med henne for godt!

Jeg tror du har misforstått. Det er ikke det at du skal bevise noe eller vise deg verdig. Det er det at hun ikke vil ødelegge noe ved å ha sex for tidlig. Altså din mening eller oppfatning av henne, betyr noe for henne.

Men er litt enig i at da burde hun kanskje ikke fortalt om sine tidligere sexerfaringer. Skjønner meg ikke på folk som bretter ut om sexlivet sitt til folk de nettopp har møtt.

Anonymous poster hash: b4621...e62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var jo sånn selv. De jeg har hatt langvarige forhold med hoppet jeg ikke til sengs med. Og ja jeg har hatt ons også. Og de betydde ingenting. Kunne sikkert vært foruten.,de jeg har hatt best sex med er de jeg har vært i forhold med. Og de jeg var elsket å hatt sex med. Ikke ons. Så du har misforstått totalt, TS!! Men kan være like greit hun fant ut at du kun var interessert å få henne til sengs!! For dette var ei som virkelig håpte på noe mere seriøst!!! Synd for deg.. Håper hun finner en som setter pris på at hun tar han seriøst og virkelig vil satse på et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips til dere jenter: vi gutter setter IKKE pris på å høre at dere vanligvis pleier å ha sex med en gang, men at dere har lyst til å vente i vårt tilfelle.

Det får oss faktisk ikke til å føle oss spesielle. I det hele tatt. I hvert fall ikke på en positiv måte.

Vel, når man ikke vil ha svar, så spør man heller ikke. Noe som ts gjorde.

Forøvrig kan man jo i en slik ventefase prøve seg med litt sexting, saftige sms fram og tilbake :jepp:

Endret av fruBeist
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer forsåvidt litt på hvor gamle dere er.

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at hun vil vente om hun liker gutten godt. Hun vil vel ikke ha sex med noen hun er betatt av for så å finne ut etterpå at det ikke blir noe mer enn det. Det er litt lettere å takle avvisning når man ikke har vært intim med personen først.



Anonymous poster hash: b4621...e62
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...