Yesterday Skrevet 20. august 2013 #141 Del Skrevet 20. august 2013 På vår Emmaljunga kan både bagen og sportsdelen snues begge veier. Bagen vår kan gynge når den står på gulvet men er kanskje ikke det Belle mente. Vogna deres ser veldig lett ut Sikkert lettere enn vår. Hvor langt på vei er du nå? Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2013 #142 Del Skrevet 20. august 2013 Nei, ikke sånn jeg mente. Sportsdelen er helt fast, dvs at ryggen ikke kan reguleres uavhengig av setet. Du vipper hele sportsdelen ned og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2013 Forfatter #143 Del Skrevet 26. august 2013 Rekker nesten ikke å tenke over at jeg er gravid for tida, så jeg glemmer visst denne boka litt.. Men det er jo bare en fordel, for da flyr jo dagene uten at jeg til enhver tid vet hvor mange uker og dager jeg er på vei. Sist hadde jeg full oversikt til enhver tid.... Gleder meg til magen blir ordentlig gravidmage, og ikke bare småfeit og rar. Og ikke minst gleder jeg meg til å kjenne liv inni der igjen! Har nesten glemt hvordan det føles, husker bare at det var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 26. august 2013 #144 Del Skrevet 26. august 2013 Du må jo lage ticker!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. august 2013 #145 Del Skrevet 27. august 2013 Du må jo lage ticker!!! Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. august 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 27. august 2013 Jada jada, har bare ikke kommet så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. august 2013 #147 Del Skrevet 28. august 2013 Man er litt mer avslappet med nr 2 i magen skjønner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2013 Forfatter #148 Del Skrevet 28. august 2013 Tydeligvis! Ihvertfall foreløpig, siden jeg ikke merker det konstant på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 28. august 2013 #149 Del Skrevet 28. august 2013 Du svarte ikke på hvor langt du er på vei Hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2013 Forfatter #150 Del Skrevet 28. august 2013 Oisann! Jeg er 12 uker til fredag etter mine beregninger, i morgen i følge legen. Med andre ord ca 12! Formen er såpass god at jeg nesten blir nervøs.. Kvalmen og trøttheten er så godt som borte. Det eneste som plager meg nå, er div matvarer jeg ikke takler. Blir nesten redd for at hele svangerskapet bare er noe jeg innbiller meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 28. august 2013 #151 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg kjenner følelsen. Har bare ømme pupper, that's it. Kan det ikke skje et eller annet som gjør at jeg skjønner at jeg er gravid da? Skulle nesten ønske alle gravide fikk UL en dag i uka de første 14 ukene eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2013 #152 Del Skrevet 29. august 2013 Så godt å høre at formen er så mye bedre, til tross for at det skaper bekymringer om innbildt svangerskap! Så lenge du ikke begynner å bli overbeskyttende overfor bamser (eller fiskekaker som en hund hjemme passet på) så tror jeg det går fint! Ha en strålende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. august 2013 #153 Del Skrevet 29. august 2013 Så bra godformen er tilbake! Hadde ikke du begynt å få en liten mage du også? Og med de hormonsvingningene som har vært, så kan jo ikke det her være innbilte greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2013 Forfatter #154 Del Skrevet 29. august 2013 Du sier noe! Jo, har vel blitt litt lubben.. men det kan jo like gjerne skyldes potetstappekaker! Humørsvingningene er kanskje vanskeligere å bortforklare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. august 2013 #155 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg var faktisk littegrann redd for at jeg bare innbilte meg at jeg var gravid hele svangerskapet. Selv etter diverse ul-er og med masse bevegelse og svær mage. Koko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. august 2013 #156 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg var faktisk littegrann redd for at jeg bare innbilte meg at jeg var gravid hele svangerskapet. Selv etter diverse ul-er og med masse bevegelse og svær mage. Koko... Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. august 2013 #157 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg og frem til ordinær UL i uke 19, siden jeg ikke hadde UL tidligere. Hadde jo symptomer før da, men det kunne jo være innbilning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. august 2013 Forfatter #158 Del Skrevet 31. august 2013 I dag morges kjente jeg et mykt lite dult i magen som minnet om et bittelite spark. Trodde det var altfor tidlig, selv om andregangsfødende vet hvordan det føles. Etter å ha googla litt ser jeg at det ikke er helt uvanlig å kjenne noe så tidlig, så det er en ørliten sjanse for at det faktisk var det jeg kjente! 12+1 i dag forresten. Glemte visst å feire i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 31. august 2013 #159 Del Skrevet 31. august 2013 12 uker og spark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 31. august 2013 #160 Del Skrevet 31. august 2013 Ååååå, så koselig at du (kanskje) kjenner minien Da er det hvertfall ikke noe du innbiller deg Når kjente du liv første gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå