Gå til innhold

Hva er det mest creepy et barn noen gang har sagt til deg?


fruBeist

Anbefalte innlegg

Dette er jo en kjent vandrehistorie.

Anonymous poster hash: 594cf...eb9

Du vet hva vandrerhistorier er?

Anonymous poster hash: 825c2...2dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren min bruker å lage sylte til jul, så hun kjøper et grisehode for å bruke kjøttet i hodet til sylte.

Kom inn på kjøkkenet, og da satt lillesøsteren min som da var 5 år på kjøkkenbenken med begge hendene i det åpne grisehodet.

Lillesøster; Jeg tror jeg kjenner hjernen!!

Meg; Æsj!! Kvalmt! (jeg var 16)

Lillesøster; Det er så godt å kjenne inni et hode.

Hahah! Akkurat som om det er noe heelt normalt hun pleier å gjøre til vanlig :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sassa

Var på vei hjem fra barnehagen med datra mi på 2,5 år. Vi bor så nære, så vi bruker å gå hjem. Mot oss kommer en dame med en hund. Datra mi sier med livredd stemme; "hunden hoppe på meg, hunden hoppe på meg". Hvorpå jeg svarer; "Neida, dama holder den godt fast i båndet". Vel, det ender med at hunden hopper på jenta så hun faller i bakken. Da var det min tur til å bli redd (og kjempesint på dama).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker jeg snakket om og så farfar da jeg var liten, jeg snakket til mamma om at hun måtte fjerne stokken hans, ellers kom han alltid til å være der. Husker også at jeg snakket i detaljer om hva han gjorde og at han slo på klokka inne på rommet mitt. Da tok moren min ut batteriene, men jeg sa at han stilte på klokka, noe jeg trodde han gjorde. Tror moren min fikk nok til slutt :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min historie ble plutselig ikke så creepy etter å ha lest gjennom tråden, men:

Vi var på besøk hos min onkel, min søster satt i barnestol på kjøkkenet mens han satte inn varer fra butikken. Hun fikk øye på en iskartong og ga uttrykk for at hun ville ha is. Da han sa at det måtte vente til etter middag, stirret hun morskt på ham og sa: "Skal jeg knive deg, eller!?" :fnise: Hun var 2 år, ikke gammel nok til å vite at det ikke heter "å knive", men tydeligvis gammel nok til å skjønne betydningen av trusselen!

Jeg var for øvrig et ganske creepy barn selv. Hadde en fast runde som jeg tok i søvne hver eneste kveld. En del av runden besto av å stå stille og stirre på foreldrene mine ute i stuen... Jeg adlød når de ba meg gå og legge meg igjen, men ikke før jeg hadde stått og stirret litt. Usj, hadde hatet å ha meg selv som barn, haha.

Endret av Honeydew
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe jeg har hørt, men noe jeg husker godt jeg sa selv da jeg var liten. (Husker det så godt fordi jeg fikk kjeft av å si det, og lærte at sånt faktisk er ganske slemt å si.)

Mormora mi var jo en gammel dame. Jeg visste jo at gamle mennesker dør "snart".

Jeg var med henne og tanta mi en gang, og mormor sa at hun var trøtt.

"Det går bra. Du kan sove når du dør." sa jeg.

Huff! Men jeg forsto jo ikke alvoret i det.



Anonymous poster hash: 6bdd0...53d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På foreldresamtalen i min sønns bhg fikk vi høre at guttungen min hadde sagt til et annet barn at han skulle partere og koke henne under lek (jeez hvor har han det fra)?! Har aldri vist han noen form for voldsfilm eller voldsspill!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Min eks' nevø kunne ha vært rollemodellen for Damien. Det var flere ganger han bare satt og stirret deg inn i øynene, helt alvorlig og sa: "Jeg skal drepe deg." Den guttungen var født ond - det er jeg helt sikker på.

Anonymous poster hash: 9020d...2e7

Jeg skjønte ikke helt det der, jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daydream

den derre med hun jenta som var 6 år som hadde kvalt kattungen sin, og som spurte om det gikk an å kvele valper også....jeg blir helt uvel. hvilke foreldre har denne jenta? og ble det satt inn noe form for ressurser her? Jeg er enig med en annen i denne tråden, at jo, små barn kan fint ha dyr. og det er en god måte å lære barna empati på, ved å ha dyr. selvfølgelig må en ta forhåndsregler å lære alle barn enten de har dyr eller ikke, at vi ikke mishandler eller dreper dyr. det at jenta spurte om valpene, vitner ikke om at hun angret. jeg blir nesten på gråten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummel tråd... spesielt at mange av dere har opplevd drapstrusler o.l. fra små barn. 7 sider fulle med historier bare på et par dager? Visste ikke at det var SÅ vanlig :sjokkert: . Har heldigvis ikke opplevd sånt selv, men så prøver jeg også å unngå barn. Noe kanskje flere burde gjort sett ut fra denne tråden. :jolie:



Anonymous poster hash: a02e9...056
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på stedets lekeplass med mine to barn (4 og 12 år) i nydelig sommervær. Etter en stund med mye lek og latter kom yngste plutselig bort til meg. "Mamma, føler du det? Kan du føle dødens vind?"

Like etter kom det første kraftige vindkastet og 1 sekund etter det kom regnet. Det høljet ned.

Det var creepy både for eldste og meg oo helt tause pakket vi raskt sammen og dro hjem.



Anonymous poster hash: b4591...6e2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Jeg var på stedets lekeplass med mine to barn (4 og 12 år) i nydelig sommervær. Etter en stund med mye lek og latter kom yngste plutselig bort til meg. "Mamma, føler du det? Kan du føle dødens vind?"

Like etter kom det første kraftige vindkastet og 1 sekund etter det kom regnet. Det høljet ned.

Det var creepy både for eldste og meg oo helt tause pakket vi raskt sammen og dro hjem.

Anonymous poster hash: b4591...6e2

Ææææææsj!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min sa en gang til meg: "Når solen går ned i blod, blir dagen god." Altså, det er jo et nokså vanlig ordtak, men måten hun sa det på fikk det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Gravalvorlige øyne, et lite, nesten ondskapsfullt smil i munnviken, og hendene på ryggen. Hun bare kom inn på rommet mitt og sa det, så på meg på samme måten som om hun pønsket på noe, og gikk ut igjen. Creepy faen!

Og en gang kunne jeg sverge på at ungen sa "Lucifer"... Det var før han begynte å snakke, så når han plutselig ser hardt på meg og sier "Lujifehr," freaket det meg ganske heftig ut. Var aleine hjemme med ham og det var mørkt ute. Og så stirret han intenst på meg resten av kvelden.

Jeg syntes visst det var gøy å si "Nu skal jag döda deg" når jeg var liten. Tror dog jeg hadde fått det fra en film, men jeg var en skummelt utseende unge. :laugh:



Anonymous poster hash: 3ace3...9fe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den derre med hun jenta som var 6 år som hadde kvalt kattungen sin, og som spurte om det gikk an å kvele valper også....jeg blir helt uvel. hvilke foreldre har denne jenta? og ble det satt inn noe form for ressurser her? Jeg er enig med en annen i denne tråden, at jo, små barn kan fint ha dyr. og det er en god måte å lære barna empati på, ved å ha dyr. selvfølgelig må en ta forhåndsregler å lære alle barn enten de har dyr eller ikke, at vi ikke mishandler eller dreper dyr. det at jenta spurte om valpene, vitner ikke om at hun angret. jeg blir nesten på gråten her.

Tenkte samme jeg og.....leste en plass at de som endte opp som psykopater og seriemordere startet sin bane med å drepe små dyr som barn.....virkelig creepy!

Har selv kattunger og småunger, og aldri om det ville falt inn barna å drepe de små nøstene!

Anonymous poster hash: db031...d4d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I'm gonna smother you in your sleep and laugh as you turn blue and die and then I'm gonna dance at your grave."



Anonymous poster hash: 3ace3...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnebarnet mitt på vel 2 år sier til moren sin når han skal sove: Ta vekk mannen, med redsel i stemmen. Guttungen hadde våknet og skreket mye og ofte om natta siden han ble født. Da de flyttet han til et annet rom, sov han natta igjennom.

Så kom lillesøster og ble plassert på samme rom som gutten hadde hatt. Det var skrik og hyl fra hun ble lagt i engen seng og hun stirret på samme sted hver kveld med redsel i blikket. Da tenkte de over hva storebror hadde sagt om mannen han hadde sett og lurte på om jenta også så han. Jentungen ble plassert på rommet til storebror og begynte å sove om natta. Hva det var/er vet de ikke, men ingen vil sove der nå heller.



Anonymous poster hash: f2413...93b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillesøstra mi som er 16 år yngre enn meg pleier å vekke meg ganske ekkelt når jeg er barnevakt.

(hun er 7 år)hun pleier å stå på enden av sengen å bare stirre på meg. helt stille til jeg våkner. jeg våkner alltid å skvetter til at hun står å stirrer på meg.



Anonymous poster hash: b7d19...7dd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookay, ifølge denne tråden skal jeg ALDRI ha barn!

Jeg har aldri opplevd skumle ting med barn. Bare en ting som skremte meg litt en gang jeg satt barnevakt for en amerikansk familie var når ene jenta plutselig stog i dørkarmen til døra i sin hvite nattkjole og stirret på meg med rare øyne, som om hun gikk i søvne. så spør jeg hva hun gjør, og prøver å få kontakt med henne men hun svarer ikke. Så går hun sakte mot trappa og står å ser ned trappen mens hun sier " mommy" i en tynn sytete stemme.. Så snur hun og går sakte inn på soverommet sitt igjen og sovner. Jeg syns hvertfall det var creepy :sjenert:

Hvor får disse ungene slike tanker fra? at de sier at de skal drepe noen, eller ser folk eller vet hva som kommer til å skje? Fysj så skummelt!

Godt mulig hun gikk i søvne. Jentungen min var sånn i flere år fra hun var ganske lita til 6-7 år kanskje.. Da kom hun ned til meg og var helt fjern, jeg snakket til henne og hun svarte helt fjernt tilbake og gikk til slutt å la seg. Da gikk hun i søvne. Men det ser helt rart ut, for øynene er åpne og du får svar når du snakker til henne. Men du ser hun er i en annen verden og ikke våken :) Helt merkelig. Prater ofte i søvne, og det gjør hun enda, men det er lenge siden hun har gått i søvne nå. Nå er hun 11 år. Men dette gjorde hun ofte.

Anonymous poster hash: b3b96...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min engelske venninne fortalte dette:

Sønnen (6): Mommy, where's the knife?

Moren: Which knife?

Sønnen: The butcher knife!

Moren: ...what do you need the butcher knife for?

Sønnen: I'm going to carve Nicky's throat out, so that he can't talk shit to me anymore.

Moral of story: Don't talk shit to me, yo!



Anonymous poster hash: 3ace3...9fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...