Gå til innhold

Hva er det mest creepy et barn noen gang har sagt til deg?


fruBeist

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en lillesøster (skikkelig attpåklatt) da jeg var 18. Hun var så fæl til å si ting rett ut i en periode i 2-3års alderen og spurde "hvorfor det" og "Den mannen har ikke hår" " Hun der ser litt rar ut" osv.. så vi sa til henne at hun ikke trengte å peke og rope ut når hun så noe hun lurte på.. Hun kunne heller spørre når vi kom hjem hvis hun så noe så skulle vi forklare det da.. Så noen dager etter dette hadde jeg hun med meg på butikken, og da sa hun mens vi stod i kassen å skulle betale matvarer i lang kø.. " Den dama der har stooore pupper.. Men det kan vi snakke mer om når vi kommer hjem"

Haha.. Jeg synes det var så flaut husker jeg.. Alle så jo på oss. men de fleste smilte av det heldigvis.

Jeg ler av det enda den dag idag. Nå er hun 11år og syns den historien er morsom selv :-)

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en lillesøster (skikkelig attpåklatt) da jeg var 18. Hun var så fæl til å si ting rett ut i en periode i 2-3års alderen og spurde "hvorfor det" og "Den mannen har ikke hår" " Hun der ser litt rar ut" osv.. så vi sa til henne at hun ikke trengte å peke og rope ut når hun så noe hun lurte på.. Hun kunne heller spørre når vi kom hjem hvis hun så noe så skulle vi forklare det da.. Så noen dager etter dette hadde jeg hun med meg på butikken, og da sa hun mens vi stod i kassen å skulle betale matvarer i lang kø.. " Den dama der har stooore pupper.. Men det kan vi snakke mer om når vi kommer hjem"

Haha.. Jeg synes det var så flaut husker jeg.. Alle så jo på oss. men de fleste smilte av det heldigvis.

Jeg ler av det enda den dag idag. Nå er hun 11år og syns den historien er morsom selv :-)

Morsom historie, men kan vi be om at trådens tema blir fulgt? Dette hadde vært creepy hvis en voksen person hadde sagt det, når det er et barn blir det bare morsomt evt flaut.

Endret av Sulosi
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på rommet til søstra mi, hun var vel 6 år gammel, og fant en dukke som var avkledd, bundet sammen i føtter og armer, hadde hull i magen, øynene var ødelagt, og den var full av "blod" (rød tusj/maling) Skvatt litt når den lå der i mørket og stirret på meg! Ganske creepy!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom historie, men kan vi be om at trådens tema blir fulgt? Dette hadde vært creepy hvis en voksen person hadde sagt det, når det er et barn blir det bare morsomt evt flaut.

Men gjør det virkelig noe?

Jeg tenker creepy ikke nødvendigvis trenger å bety skummelt i denne sammenheng, men galt/rart/overraskende osv. Er jo bare fantastisk morsomt med slike historier :fnise: Liker at det er en blanding av småskummelt og morsomt i denne tråden.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Kanskje ikke creepy, men meget upassende (av foreldrene): Æg såg pappa stekk tissen sin i rompa på mamma i natt".

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke creepy, men meget upassende (av foreldrene): Æg såg pappa stekk tissen sin i rompa på mamma i natt".

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA hvor var dette?!

Anonymous poster hash: 3ace3...9fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke creepy, men meget upassende (av foreldrene): Æg såg pappa stekk tissen sin i rompa på mamma i natt".

:hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA hvor var dette?!

Anonymous poster hash: 3ace3...9fe

Sønnen til noen idiotbekjente av meg, de deler visstnok rom med sin yngste sønn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen hvor jeg jobber spiste jeg og de minste barna på avdelingen lunsj sammen med de minste på en annen avdeling. Vi var bare to voksne og vi alle satt fordelt på to bord. Hun ene jenta fra min avdeling satt på det andre bordet, hun er ca 1,5 år og ikke sjenert. Hun satt under hele måltidet med et veldig strengt blikk og kikket på de andre barna ved bordet sitt, uten å lage en lyd. Et sånt overdrevent strengt blikk. Som dette bare enda mer http://www.skippypodar.net/Pic/Skippy/jim-stern2.JPG Har ikke sett henne gjøre det før eller siden, det var både søtt og litt skummelt syns jeg :P



Anonymous poster hash: 78e9d...ec5
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 åringen til ei veninnde av meg som jeg pleier å passe, er veldig glad i å gjøre observasjoner om folk ute. En gang vi var i butikken så han en gammel dame som var veldig kroket i ryggen også peker han og roper HØYT! "ninne, SE på den damen der, hun er SÅ gammel at hun holder på å klappe sammen!"

haha, huff :P så jeg forklarte han at det var helt normalt at han ble nysjerrig når folk var anderledes, men at folk kan bli triste om man sier sånne ting og at han heller kunne fortelle det til meg etterpå.

neste gang vi var i butikken var det en VELDIG tykk dame der, han er helt sprekkeferdig for å få sagt noe også peker han og sier ganske høyt: "NINNE! se, hun der kan vi snakke om når vi kommer i bilen!!!"

hahahaha.... flaut



Anonymous poster hash: 9bece...5b6
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min på 7 går innimellom i søvne. En natt kom han inn i stua, med store tinntallerken øyne, stiller seg midt på gulvet, står der og sjangler i ett par minutter før han sider "bloood", sjangler tilbake i senga si og sover videre.



Anonymous poster hash: 68020...2d2
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et barn i min omgangskrets har MYE sinne/aggressjon og har sagt mye stygt til sine nærmeste. Den drøyeste episoden er vel når h*n i 6-7 års alderen freste til sin far (og omtrent frådet rundt munnen) at h*n skulle drepe han i skogen og skjære opp i småbiter og spise..

Anonymous poster hash: 11902...733

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gjør det virkelig noe?

Jeg tenker creepy ikke nødvendigvis trenger å bety skummelt i denne sammenheng, men galt/rart/overraskende osv. Er jo bare fantastisk morsomt med slike historier :fnise: Liker at det er en blanding av småskummelt og morsomt i denne tråden.

Tanken bak tråden var skumle og ekle historier. Det finnes allerede en lang tråd om Pinlige ting barn sier og gjør. Denne var ment litt annerledes ;)

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen hvor jeg jobber spiste jeg og de minste barna på avdelingen lunsj sammen med de minste på en annen avdeling. Vi var bare to voksne og vi alle satt fordelt på to bord. Hun ene jenta fra min avdeling satt på det andre bordet, hun er ca 1,5 år og ikke sjenert. Hun satt under hele måltidet med et veldig strengt blikk og kikket på de andre barna ved bordet sitt, uten å lage en lyd. Et sånt overdrevent strengt blikk. Som dette bare enda mer http://www.skippypodar.net/Pic/Skippy/jim-stern2.JPG Har ikke sett henne gjøre det før eller siden, det var både søtt og litt skummelt syns jeg :P

Anonymous poster hash: 78e9d...ec5

Når noen av mine barn har satt opp sånne fjes, setter jeg opp et tilsvarende tilbake. Da begynner de stort sett å flire :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på tur i skogen med minstejenta, og ved en dam tok hun opp en neve med froskeegg.

Minsten: Hva er dette?

Jeg: Froskeegg, putt de i vannet igjen, hvis ikke dør de.

Minsten; Jeg VIL at de skal DØ.........



Anonymous poster hash: db031...d4d
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesøsteren min gikk ofte i søvne da hun var mindre, en natt jeg hadde vært ute og kom hjem lå hun rett innenfor døra i den hvite nattkjolen og det kjempe lange håret. Herregud! Som jeg skvatt!!!

Anonymous poster hash: 3b6fd...57e

Anonymous poster hash: 3b6fd...57e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er Lucifer."

Lillesøstra til venninna mi sa det en gang, hun stod i døra til rommet vårt midt på natten og så skikkelig skummel ut. Så bare snudde hun og gikk sin vei. Hun er 4 år; hvor hun har fått Lucifer fra vet jeg ikke, men jeg mistenker storebroren. :fnise:

Ungen til en bekjent av meg har også kalt sin nye kanin Hitler. Han er 8 år.



Anonymous poster hash: 3ace3...9fe
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Beklager av jeg avbryter med et spørsmål, men jeg ble så utrolig nyskjerrig;

Hvorfor havnet denne tråden i "artikkelrekka" over her!? :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...