Gå til innhold

Hva er det mest creepy et barn noen gang har sagt til deg?


fruBeist

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en kunde på jobb i dag som hadde med seg dattera si. Tipper jenta var 11-12 år kanskje..

Jeg hilste på de og hun jenta kom helt opp i ansiktet på meg og hilste tilbake. Hun hadde et helt sykt utrykk i ansiktet sitt. Ikke misforstå, hun så ut som en helt vanlig jente. Men hun stirret på meg på en veldig ubehagelig måte. En blanding mellom fasinasjon og redsel på en måte.

Når moren skulle betale for seg kom dattera og stilte seg opp foran disken og bare nistirret på meg. Jeg møtte blikket hennes, for det så ut som det var noe hun lurte på. Men hun bare stod der og så meg rett inn i øynene med kulerunde øyne. Jeg syns det var ordentlig ubehagelig!

Moren skulle bruke betalingsterminalen, men jenta stod i veien(stod fortsatt å så på meg) og moren måtte fysisk dytte henne vekk for å få betalt. Jeg vet ikke hvorfor men jeg ble helt vanvittig satt ut av hun jenta. Er en bedagelig og trygg person til vanlig men den episoden der gjorde meg nesten redd. Etter de hadde dratt merket jeg at jeg skalv skikkelig på hendene! Det gjør jeg aldri.

Merkelig...

Anonymous poster hash: 0ad07...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var liten, ca 6-7 år og var på stranden med min mor, klatret jeg opp på en fjellside og gikk helt ut til kanten. Min mor hørte meg skrike, og så at jeg skled og falt. Hun løp opp og fant meg liggende nær kanten.

Hun spør meg hva som skjedde, og jeg svarte at noen hadde tatt tak i meg bakfra og dratt meg i trygghet idet jeg falt.

Hadde jeg falt utfor hadde jeg nok dødd.

Vi var helt alene.

Min mor påstår den dag i dag at jeg hadde en skytsengel... Både litt creepy og litt fint syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt vondt av barn i denne tråden som ikke blir fulgt opp når de kommer med utsagn av typen "Hallo, jeg ser ting". 

 

Voksne avfeier det så lett og skyver det under fantasiteppet. 

 

DET ER IKKE ALLTID FANTASI, DERE SKULLE BARE VISST !!! 

 

 



Anonymous poster hash: 71480...a07
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt vondt av barn i denne tråden som ikke blir fulgt opp når de kommer med utsagn av typen "Hallo, jeg ser ting".

Voksne avfeier det så lett og skyver det under fantasiteppet.

DET ER IKKE ALLTID FANTASI, DERE SKULLE BARE VISST !!!

Anonymous poster hash: 71480...a07

Hva er det da? Tidlige sykdomstegn?

Anonymous poster hash: 6243e...216

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg får litt vondt av barn i denne tråden som ikke blir fulgt opp når de kommer med utsagn av typen "Hallo, jeg ser ting". 

 

Voksne avfeier det så lett og skyver det under fantasiteppet. 

 

DET ER IKKE ALLTID FANTASI, DERE SKULLE BARE VISST !!! 

 

 

Anonymous poster hash: 71480...a07

 

Ok, men det er veldig vanlig at barn ser ting tror jeg. Jeg så ganske mye, mest skyer og dyr, men også personer som var døde. Det  nådde ikke så langt at jeg snakket med dem da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta mi hadde vært på overnatting når hun kommer hjem og forteller at når hun skulle sove så ble hun hele tiden vekket av en mørk mann med huggtenner som sa "Sov du jente... Jeg skal TA deg i drømmene dine!!" Og så beroliget hun meg... for mannen med det rare hodet kom og la seg ved siden av henne og da jaget han bort denne skumle figuren. "bare rolig mamma, det ser ikke ut som han har knekt nakke når han ligger ned!"

 

Enda bedre var det når hun kom og lurte på hva tingen på soverommet var dagen før. Jeg spurte om hvilken ting hun mente og da fortalte hun om en liten demon med rødt stritt hår, røde øyne, huggtenner og grå hud.

 

Jenta har lukket seg nå (heldigvis, og av eget ønske) og jeg har kun blitt flinkere på husrens...



Anonymous poster hash: 80fc9...8a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så veldig creepy, men rart:

 

Var på besøk på en barneskole jeg aldri hadde vært på før, og da jeg gikk forbi noen barn i syv-årsalderen, stirret hun ene på meg. "Se! Det er henne!" Den andre jenta stirret også, like skrekkslagen, og de rygget bakover i frykt. Det var vel rett før de skreik, tror jeg. Har aldri sett dem før...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

No fekk eg og ein historie, gitt! På lørdag passa eg ei jente med god fantasi.

Ho:"Skal eg fortelje deg ei historie?"

Eg:"Okei."

Ho:"Det var ein gang ei prinsesse, ei ond heks og eit troll.(Så babla ho vidare om dei, kan innrømme at eg ikkje høyrde heilt etter, hehe)

....Så kom ho inn på rommet det heksa og trollet var, og dei GRIIIIIIILLA HO PÅ GRILLEN! Og etterpå så åt dei ho!"

....

Var ikkje det ein fin historie? 😇

Eh jo...Eh, veldig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...