Gå til innhold

Hva er det mest creepy et barn noen gang har sagt til deg?


fruBeist

Anbefalte innlegg

Inspirert av denne posten, så lurer jeg på hva KGfolket har fått høre av creepy tanker fra barn.

Endret av fruBeist
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker du bare appelerer til folk med barn, og da er alle uten egene barn ekskludert fra samtalen.

Tenker det ikke er av særlig stor betydning så jeg svarer jeg :vetikke:

Datteren til noen venner av oss...

Hun lèner seg mot meg sakte. Jeg gjør det samme, forventningsfull og venter på hva hun skal si.

3 åringen ser rett på meg helt alvorlig... og hvisker ; " Hekssss", jeg skvetter unna, hun holder posisjonen.

Åssen visste hun at jeg ... Hæææ går i loop gjennom hue mitt... så blir hun vanlig å går å leker igjen med de andre barna.

Jeg vil ikke si mere om dette tema, men åssen kan barn plutselig bare.... Creepy.

Endret av Wonders
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mitt barn, men et barn som var i en barnehage jeg jobbet i.

Barn - Du har pupper

Jeg - Ja, jeg har det

Barn - Det er fordi du er dame

Jeg - Ja, det stemmer det

Barn - Skulle bare fortelle deg det

Samtale over. Jeg bare... ... :fnise:

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Mest creepy er ene nevøen min.

Jeg, niese og nevø satt i sofaen og så film. Mannen min var ikke hjemme før seint på natt den kvelden og jeg var barnevakt. Nevøen min skulle på do, og var akkurat stor nok gutt til å klare selv. Men denne gangen ropte han på tante.

Jeg kom ut på badet og han stod på krakken med våte hender og så på med med tinntallerkenøyne.

"Jeg så en gammel mann med kappe på" sa han.

"Hvor da?" spurte jeg.

"Der inne..." sa han, pekte i speilet og stirret som hypnotisert inn i egne øyne.

...de sov i dobbeltsenga sammen med meg den natta. Jeg trengte trøst og selskap. :P

Endret av Tirkes
  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du bare appelerer til folk med barn, og da er alle uten egene barn ekskludert fra samtalen.

Tenker det ikke er av særlig stor betydning så jeg svarer jeg :vetikke:

Datteren til noen venner av oss...

Hun lèner seg mot meg sakte. Jeg gjør det samme, forventningsfull og venter på hva hun skal si.

3 åringen ser rett på meg helt alvorlig... og hvisker ; " Hekssss", jeg skvetter unna, hun holder posisjonen.

Åssen visste hun at jeg ... Hæææ går i loop gjennom hue mitt... så blir hun vanlig å går å leker igjen med de andre barna.

Jeg vil ikke si mere om dette tema, men åssen kan barn plutselig bare.... Creepy.

Er du en heks?

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest creepy er ene nevøen min.

Jeg, niese og nevø satt i sofaen og så film. Mannen min var ikke hjemme før seint på natt den kvelden og jeg var barnevakt. Nevøen min skulle på do, og var akkurat stor nok gutt til å klare selv. Men denne gangen ropte han på tante.

Jeg kom ut på badet og han stod på krakken med våte hender og så på med med tinntallerkenøyne.

"Jeg så en gammel mann med kappe på" sa han.

"Hvor da?" spurte jeg.

"Der inne..." sa han, pekte i speilet og stirret som hypnotisert inn i egne øyne.

...de sov i dobbeltsenga sammen med meg den natta. Jeg trengte trøst og selskap. :P

Dette har jeg og opplevd, passa niesen min som den gangen var 4år. Hun satt i sofaen og så plutselig vort fra tvn og mot gangen. Av gammel vane sa jeg "hva ser du på vennen?" Og hun sa, mens hun så mot gangen "der står en dame i prinsessekjole der!" Og pekte. Den natta måtte niesen sove i min seng, og jeg hat alltid vært litt stressa av å være hjemme alene her, det verste er at det har skjedd of skjer en del litt merkelige ting her.

Anonymous poster hash: c5fc2...228

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du en heks?

på en måte, er bare født sånn og jeg vil på ingen måte skremme noen med noe, så jeg holder kjeft om det. SÅ når ungen plutselig var så rar - så var det det siste jeg forventet å høre fra henne.... Kanskje hun ikke visste noe, men allikevel da!

Endret av Wonders
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks' nevø kunne ha vært rollemodellen for Damien. Det var flere ganger han bare satt og stirret deg inn i øynene, helt alvorlig og sa: "Jeg skal drepe deg." Den guttungen var født ond - det er jeg helt sikker på.



Anonymous poster hash: 9020d...2e7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oookay, ifølge denne tråden skal jeg ALDRI ha barn!

Jeg har aldri opplevd skumle ting med barn. Bare en ting som skremte meg litt en gang jeg satt barnevakt for en amerikansk familie var når ene jenta plutselig stog i dørkarmen til døra i sin hvite nattkjole og stirret på meg med rare øyne, som om hun gikk i søvne. så spør jeg hva hun gjør, og prøver å få kontakt med henne men hun svarer ikke. Så går hun sakte mot trappa og står å ser ned trappen mens hun sier " mommy" i en tynn sytete stemme.. Så snur hun og går sakte inn på soverommet sitt igjen og sovner. Jeg syns hvertfall det var creepy :sjenert:

Hvor får disse ungene slike tanker fra? at de sier at de skal drepe noen, eller ser folk eller vet hva som kommer til å skje? Fysj så skummelt!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du bare appelerer til folk med barn, og da er alle uten egene barn ekskludert fra samtalen.

Da var overskriften forandret litt på. Tanken var ikke bare foreldre, men creepy historier fra barn generelt ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var overskriften forandret litt på. Tanken var ikke bare foreldre, men creepy historier fra barn generelt ;)

:fnise::fnise: tenkte det. Genialt tema egentlig. De er så snåle noen ganger. Og disse tråene hvor barn får oss til å le er old news...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

på en måte, er bare født sånn og jeg vil på ingen måte skremme noen med noe, så jeg holder kjeft om det. SÅ når ungen plutselig var så rar - så var det det siste jeg forventet å høre fra henne.... Kanskje hun ikke visste noe, men allikevel da!

Fortell da! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene søskenbarnet mitt sa en gang til sin farmor noe slikt som Når jeg blir 12 år er du død 26.gif

Han var nok i førskolealder da. Nå er han straks 20 og farmoren lever fortsatt i beste velgående ;)

Endret av fruBeist
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene søskenbarnet mitt sa en gang til sin farmor noe slikt som Når jeg blir 12 år er du død 26.gif

Han var nok i førskolealder da. Nå er han straks 20 og farmoren lever fortsatt i beste velgående ;)

flott :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks' nevø kunne ha vært rollemodellen for Damien. Det var flere ganger han bare satt og stirret deg inn i øynene, helt alvorlig og sa: "Jeg skal drepe deg." Den guttungen var født ond - det er jeg helt sikker på.

Anonymous poster hash: 9020d...2e7

Hvor er han nå da?

Anonymous poster hash: da1a0...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Går det an å kvele valper også?" Dette spørsmålet fikk jeg av ei jente på 6 år som noen dager før hadde kvalt kattungen hun hadde.



Anonymous poster hash: 33739...4ca
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på en benk på et kjøpesenter en gang og stirret uti lufta. Forbi kommer en mor en med en sånn liten "bil" som har handlekurv bak og plass til en unge inni. Ungen var kanskje 4-5-6 år, hva vet jeg? Plutselig ser ungen på meg, rekker finger (!) og sier "Hva glaner du på?".

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Da jeg jobbet som lærer var det en jente i 4. klasse som sa til meg: "Du har så fine øyne at jeg har lyst til å ta dem ut og kose på dem." Var litt ekstra varsom når hun var i nærheten etter det:P

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er han nå da?

Anonymous poster hash: da1a0...69a

Vet ikke, men jeg tror ikke han har blitt hentet "hjem" enda ;)

Anonymous poster hash: 9020d...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...