Gå til innhold

Hva er det mest creepy et barn noen gang har sagt til deg?


fruBeist

Anbefalte innlegg

Husker jeg satt ovenfor en unge på bybanen her om dagen, på sånn fireseter. Moren så sliten ut og var sikkert litt i sin egen verden, og kiden, en gutt på 3-4 år, satt og stirret intenst på meg med et gravalvorlig uttrykk i ansiktet. Etter en stund smilte jeg litt til ham, og da smalner han øynene og sier med skikkelig hul stemme: "Alle skal dø." Mora merket ingenting :sjokkert:

Og når jeg var liten var jeg visst fæl til å leke ninja med kjøttkniven. Jeg pleide å snike meg rundt og dukke opp rett bak folk og hviske inn i øret deres: "Jeg skal skjære deg."



Anonymous poster hash: 3ace3...9fe
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sengaia

Jeg hadde med niesa mi på butikken for å handle. Jeg skulle bl.a. ha bind, og niesa mi spurte hva det var. Jeg forklarte at når man blir stor så kan det komme litt blod mellom beina en sjelden gang, men det betyr bare at man er frisk. Også sa jeg at når hun ble stor måtte nok hun også ha sånn.

"Nei, da tror jeg heller at jeg tar et plaster" sa hun. Hun ville hvertfall ikke gå med "bleie" igjen...

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg var den creepy ungen. Jeg gikk en gang imens besteforeldre var på besøk og spurte (og noen detaljer endret her) om "Julie", mitt lille søskenbarn, sto ute på en balkong på en liten rosa lekestol og lente seg over rekkverket, for nå kom det til å skje noe fælt. Da ble det slått alarm og telefoner tatt og et par timer unna ble "Julie" plukket vekk fra en liten rosa plaststol hvor hun sto og skulle over rekkverket jeg aldri hadde sett i en leilighet jeg aldri hadde vært i. Det ligger visst i familien. :fnise:



Anonymous poster hash: abffd...cad
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jesus har stjålet øynene mine." En fireårsgammel jente i nabolaget.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror barn sier slike ting på impuls og fantasi. Husker selv jeg kunne si merkelige ting som liten, og fikk en slags god, flytende følelse over meg når jeg sa det. Det dukket liksom bare opp i hodet mitt, og jeg fikk en sterk følelse av at jeg måtte si det, eller plutselig bare sa det uten å vite helt hvorfor. Det kunne være ting som "Jeg skal drepe deg", eller "Det er alltid noen som ser på deg", men jeg mente aldri noe med det. I dag har jeg ingen impulser/problemer, tror bare det er en liten "fase" eller noe, enkelte barn er i. Vil legge til at jeg har en "åpen dør", så er og har alltid vært mottakelig for energier/ånder.



Anonymous poster hash: bb3f7...0d9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vell, sønnen min på 2 år bruker å prate til samme plassen på veggen veldig ofte, bare babbel i mine ører men sier hei og hade. Hjelper ikke at leiligheten og butikken over var med på åndenes makt før jeg flyttet inn og at jeg hører rare lyder selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Det mest creepy kom fra en unge i en familie jeg var praktikant hos i min spede ungdom. Han var generelt veldig aggresiv, også fysisk aggresiv. En (av) gang(ene) han ikke fikk gjøre akkurat som han ville, så han meg rett i øynene og sa med kald og rolig stemme: "Vet du hva? Jeg skal kutte deg opp i småbiter og kjøre deg gjennom en kjøttkvern"

Jeg ble sjokkert, og til tross for at han var en gutt på bare 5 år som aldri kunne gjort det han sa, så ble jeg faktisk litt redd ham etter det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min (19 måneder) drev å fotfulgte tanta si, som var på vei til å dusje. Da tanta gikk for å finne klær, så holdt datteren min henne i buksebeinet, og jeg så at tanta begynte å bli litt smålei.

Jeg, i et annet rom, roper til datteren min: Du, skal du la tante være litt i fred nå? Kom å lek med meg istedet!
Datteren min, som ser opp på tanta si, myser og hvisker "neeeei".

:fnise: Stalkertendenser!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar ovenfor var forøvring fra en liten gutt på 3/4 år.



Anonymous poster hash: 60c55...f36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært så skummelt hvis hun hadde sagt noe... Men hun sa ingenting! Datteren min på 5 år har langt mørkt hår, og en sen kveld kom hun ut av rommet sitt med haka bøyd ned til brystet, og alt håret hengende slik at man ikke så ansiktet hennes. Og så hadde hun en lang, hvit nattkjole på seg... Armene hang ned og litt frem. Det var "The Ring" i hodet mitt, og jeg skvatt skikkelig.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentar ovenfor var forøvring fra en liten gutt på 3/4 år.

Anonymous poster hash: 60c55...f36

Imponerende!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobbet på SFO før, førsteklassinger. Hadde en veldig søt liten gutt som diltet mye i hælene mine. Så en dag fant jeg han liggende på gulvet litt gjemt bak en sofa. Så ser han på meg med et tungt blikk og sier "jeg orker ikke mer, jeg vil bare dø".

Ikke akkurat hva man forventer å høre fra en femåring.



Anonymous poster hash: 29157...4d8
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg sa til en prest en gang: "Jeg er djevelen." Deretter stirret jeg intenst på ham i noen sekunder, og så bare gikk jeg. Var i en dåp eller noe, de fleste var gått ut og jeg ventet på storebroren min, og så fikk jeg bare lyst å si det til presten.

Han ble veldig, veldig bekymret :fnise:

Anonymous poster hash: 3ace3...9fe

Hoho, vedder på at den presten ba en ekstra time den kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WendyClear

Det hadde ikke vært så skummelt hvis hun hadde sagt noe... Men hun sa ingenting! Datteren min på 5 år har langt mørkt hår, og en sen kveld kom hun ut av rommet sitt med haka bøyd ned til brystet, og alt håret hengende slik at man ikke så ansiktet hennes. Og så hadde hun en lang, hvit nattkjole på seg... Armene hang ned og litt frem. Det var "The Ring" i hodet mitt, og jeg skvatt skikkelig.

Jeg hadde en lignende episode på vei hjem en dag. En gutt sitter på huk leker med et eller annet midt i gata et stykke framfor meg. Idet han legger merke til meg så reiser han seg opp og begynner å stirre alvorlig på meg. Jeg skvetter litt til, men går bare forbi han mens jeg prøver å ignorere.. han snur seg sakte rundt og fortsetter å stirre på meg - helt stiv i maska. Det gjorde det ikke akkurat bedre at gutten hadde en mørk bollesveis og kunne minne om gutten fra "the grudge". *grøss*

Endret av WendyClear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hyssingen

Jeg pleide å sitte barnevakt til en jente på fem/seks for noen år siden.Hun kommer fra en kristen familie, så en kveld vi satt og tegnet så spurte jeg litt rundt hva hun tenkte om smått og stort i bibelen osv. Så spurte jeg hvordan hun trodde Jesus så ut, hun fortalte at han gikk i nattkjole og engler var tjukke og kunne fly og litt sånn. Så spurte jeg hvordan Gud ser ut

"Gud bor i himmelen, han er naken og han liker å passe på barn"

:hakeslepp:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet på SFO før, førsteklassinger. Hadde en veldig søt liten gutt som diltet mye i hælene mine. Så en dag fant jeg han liggende på gulvet litt gjemt bak en sofa. Så ser han på meg med et tungt blikk og sier "jeg orker ikke mer, jeg vil bare dø".

Ikke akkurat hva man forventer å høre fra en femåring.

Anonymous poster hash: 29157...4d8

Akkurat denne tror jeg at jeg ville undersøkt nærmere... Kanskje han hadde det veldig vanskelig hjemme, eller på skolen, eller begge deler.

Anonymous poster hash: b493b...ed3

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oblivion

Det hadde ikke vært så skummelt hvis hun hadde sagt noe... Men hun sa ingenting! Datteren min på 5 år har langt mørkt hår, og en sen kveld kom hun ut av rommet sitt med haka bøyd ned til brystet, og alt håret hengende slik at man ikke så ansiktet hennes. Og så hadde hun en lang, hvit nattkjole på seg... Armene hang ned og litt frem. Det var "The Ring" i hodet mitt, og jeg skvatt skikkelig.

Vet du, jeg gikk så mye i søvne som barn -og det gjorde nok datteren din også. :) Jeg var sånn som gikk å la meg andre steder i huset, under et bord eller på badegulvet. Og en gang stod jeg visst opp, gikk ut i gangen og fikk på meg sko og jakke utenpå nattkjolen, åpnet ytterdøra -og gikk min vei. Jeg lagde vel litt lyder, så jeg kom ikke mange meterne altså. ;)

Dere som snakker om spøkelser: ja, man kan jo lure -var "skybert" bare på liksom, eller var han virkelig? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ei på bhg som bare stirrer på deg med et ondt blikk, vi. Kjempesøt, lita jente på 2 år, ser helt uskyldig ut helt til hun stirrer ondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...