Liz Skrevet 16. mars 2003 #121 Skrevet 16. mars 2003 Slenger meg på her jeg også Jeg har vært i: Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Belgia Frankriket England Hellas USA Skottland hmm.... og Norge da, selvfølgelig :D
Salt Skrevet 17. mars 2003 #122 Skrevet 17. mars 2003 Åhh...det finnes ikke noe bedre enn reising å bruke pengene på, etter min mening! Jeg har vært i - Danmark - Tyskland - Sverige (dersom det regnes som utland nå lenger da) - England - Nederland - Spania - USA Har aldri angret på en eneste krone jeg har brukt på reising!
M@j@ Skrevet 18. mars 2003 #123 Skrevet 18. mars 2003 Spennende å se hvor alle har vært! Jeg slenger meg også på... Greit for min egen del å se listen også. Europa: Norge Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Ungarn Belgia Luxenburg England Italia Spania Kypros Hellas Bulgaria Asia: Singapore Thailand Australia Afrika: Kenya Tanzania Det er jo blitt noen land etter hvert, men jeg vil reise mer!!!! Håper å få besøkt alle verdensdelene, mangler en: Amerika. Det finnes ikke noe mer spennende enn å reise!! :D
super Skrevet 30. mars 2003 #124 Skrevet 30. mars 2003 Morsom tråd.. Jeg vil og, er ikke så bereist ennå (under 20 år), men har vært her: -Norge (bor jo her) -Sverige (x antall ganger til Strømstad, x antall til Gøteborg, 1 gang til Lidkøping, 1 gang til Hjo, 1 gang til Skara) -Danmark (x antall ganger til Køben, noen ganger til Ebeltoft, Skagen, Sæby, Aalborg, Århus, Billund..osv.) -England (London & Devon (Aveton Gifford, Torquay, Babbacombe) -Skottland (Edingburgh, Aberdeen, Glasgow) -Tyskland (Div. ganger) -Belgia (Namür) -Nederland (kjørte gjennom) -Frankrike (Paris, Bretagne, Normandie, Nice, Antibe, Juan Les Pins osv.) -Spania (Tamariu (Costa Brava), Barcelona (favorittby), Costa Blanca og Costa Del Sol som barn, En fjellandsby jeg ikke husker hva heter) -Italia (3 x Roma (favorittby), Saubaudia, Terracina, Milano, Ponza) -Monaco -Vatikanet
*Lillian* Skrevet 30. mars 2003 #125 Skrevet 30. mars 2003 Herregud, jeg ser SÅ mange her skriver at de ikke er så bereiste, for så å nevne en fem-seks-sju land de har vært i... Halloooen!! HER er en som ikke er særlig bereist....Min liste: * Norge (of course) * Sverige (mange ganger, men mest like inna grensa) * Danmark (1 gang!!) * Tyskland (Kiel-ferja - 2ganger) That's it! Skjønner ikke hvordan folk har råd til detta jeg!! Jeg hadde kun vært i Sverige, jeg, da jeg flyttet hjemmefra. Min familie hadde aldri råd til å reise på ferie til utlandet, og vi hadde sjelden råd til å reise på annet enn dagsturer på ferie heller! Er alle her inne fra rikmannsfamilier, eller? Lillian
Miss Fishy Skrevet 11. april 2003 #126 Skrevet 11. april 2003 Nix, Lillian.. ingen rikmannsdatter her, i hvert fall... Med familien min var jeg ikke mange steder. De fleste av mine land har kommet gjennom reiser jeg har betalt selv, og en og annen jobbreise. Hadde en god del penger i studietiden, pga ekstrajobber og økonomisk sans... men nå derimot... sukk... Jeg tror reiser for 1-2 personer i stor grad dreier seg om prioriteringer. I tillegg må man være villig til å bo rimelig... ofte er det jo hotellprisene som gjør at det blir dyrt å reise... Jeg bor som regel på ungdomsherberger o.l... og det går helt fint. Det er aldri hotellrommet man husker fra en bra reise allikevel!
Gjest Lady-M Skrevet 11. april 2003 #127 Skrevet 11. april 2003 Slenger meg på... Sverige Danmark Polen Tsjekkia Litauen Nederland England Tyskland Spania (Barcelona + Ibiza 5x) Kreta De Forente Arabiske Emirater Pakistan Thailand Singapore Filippinene (8x) Hong Kong Malaysia Bali Ja, det var vel det tror jeg. Elsker å reise!!!
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #128 Skrevet 11. april 2003 Jeg vil også være med: Norge Sverige Danmark Finland Tyskland England Estland NEderland Frankrike Spania Italia HEllas Tyrkia Egypt Kypros Usa Vietnam Malaysia Tsjekkia Polen Tror det var det. Ble jo noen land det..... :D
Irka Skrevet 11. april 2003 #129 Skrevet 11. april 2003 Sverige Danmark Finnland Frankrike Spania Hellas Kypros Tyskland Nederland Belgia USA England Skottland Italia Portugal Luxemburg Østerrike Siden jeg bor i Belgia er det lett for meg å reise rundt i de Europeiske landene. Har vært i USA fire ganger.
_Nida_Michelle Skrevet 13. april 2003 #130 Skrevet 13. april 2003 Så mange steder dere har vært! Har ikke fått reist så mye ennå jeg,men har vel litt til gode da får vi håpe ! Danmark(mange,mange ganger) Spania(1 gang) England(2 ganger) Vietnam(1 gang) Thailand(6 ganger) Fyller snart 19 år og har aldri vært i Sverige engang... *Nida.Michelle*
Gjest Samara Skrevet 13. april 2003 #131 Skrevet 13. april 2003 Elsker å reise jeg også :D Her er min liste: - Sverige: vært der x antall ganger, men mest på gjennomreise... - Finland: er halvt finsk, så turene har blitt mange. Vært nesten overalt! - Danmark: bare vært på Jylland... og på Kastrup flyplass. - Tyskland - Tsjekkia: Praha er nyyydelig! - Østerrike: Wien er også flott! - Ungarn - Kroatia: var i Split og Zagreb da jeg var på interrail. Førstnevte var et av turens høydepunkt! - Italia - Frankrike - Rusland - Estland - Panama - Costa Rica: fantastisk land - anbefaler alle å reise dit! Bodde der en periode. Nydelige strender, fantastiske mennesker Snart føyer jeg Spania på listen. Skal til Barcelona, og jeg gleder meg veldig!
Lisle Skrevet 13. april 2003 #132 Skrevet 13. april 2003 gidder ikke skjekke om jeg alt har svart her jeg men: norge sverige danmark nederland
Maxine Grey Skrevet 14. april 2003 #133 Skrevet 14. april 2003 På grunn av tyngende omsorgsoppgaver i heimen rakk jeg å bli 49 før jeg fikk reise noe sted (regner ikke med Sverige og Danmark), men reiser til Hellas for fjerde gang i år, nytt sted hver gang. ELSKER DET!!! Det er kanskje litt kjedelig å være grekofil, men det gir jeg katten i. Har ikke møtt ett surt menneske der.
Gjest ButtHead Skrevet 14. april 2003 #134 Skrevet 14. april 2003 Sverige, Danmark, (hvem har vel ikke det) Frankrike, Italia, Hellas, Tyrkia, Bulgaria, England, Ireland, Indonesia, Thailand. I Sverige og Danmark har jeg vært mange ganger, de andre landene, bortsett fra Italia, har jeg kun besøkt en gang.
Gjest Poirot Skrevet 15. april 2003 #135 Skrevet 15. april 2003 England Sverige Danmark Grønland Svalbard (er jo ikke eget land da...) Tyskland Frankrike Luxenbourg Israel Belgia Spania (Barcelona, Mallorca, Gran Canaria, Lanzarote, Fuerteventura) USA (øst, vest og midtvesten) Mexico Peru India Italia Finland Hellas (Athen, Ios, Santorini, Samos, Paros, Naxos) Østerrike Vatikanstaten Hittil er Hellas, Peru , Grønland, Israel, Svalbard og India favorittstedene. Lillian: det meste har jeg gjort etter jeg ble 15, er fra en typisk "arbeiderklassefamilie" (hvis det finnes enda). Bruker mye penger på ferie , men ALDRI på klær og nesten aldri byturer. Har bodd en del hos folk jeg kjenner, eller shabbye hoteller. Til syden drar jeg på hoppepåturer/øyhopping.
Gjest Scarlet Skrevet 15. april 2003 #136 Skrevet 15. april 2003 Jeg var vært i: Tyskland Frankrike Spania Portugal Polen Danmark Sverige
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. april 2003 #137 Skrevet 18. april 2003 Jeg har vært i * Sverige * Danmark * Polen * Shetland Håper snart det blir en sydentur eller to.
Gjest Hulderjenta Skrevet 19. april 2003 #138 Skrevet 19. april 2003 Jeg har vel allerede tapt i forhold til hvem som er mest bereist, men her er de landene jeg har vært i: Sverige (hver sommer som barn; 16 år på rad, og etter det også!) Danmark Tyskland Frankrike (såvidt innom - men har vært der!) Luxemburg Tjekkia Skottland USA Israel
-Fisken- Skrevet 19. april 2003 #139 Skrevet 19. april 2003 jeg har vært i: Sverige Danamrk Jugoslavia (i mammas mage) Sveits Frankrike Hellas (7 ganger) Grand Kanaria Belgia Polen (som baby) I løpet av mine 15 år..
Gjest Kira Skrevet 20. april 2003 #140 Skrevet 20. april 2003 Andorra Er ikke Andorra i Spania, da? Disse fjellene eller hva det er for noe?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå