Miss Fishy Skrevet 14. november 2002 #81 Skrevet 14. november 2002 Jeg har ikke vært i Sverige, men: Danmark og Finland har fått besøk på familietur, i likhet med Tyskland og Østerrike. Spania har kun vært besøkt gjennom Kanariøyene og Mallorca, mens en pakketur til Tyrkia først og fremst ga mersmak på maten! Italia har også god mat (og vin..), og mye gjenstår å bli utforsket i det landet ennå. Julegavene i fjor besto i stor grad av små krystall-julemus kjøpt i Praha. Frankrike ble krysset av etter skoletur, men pariserne imponerte lite. Da er det kanskje noe annet med Provence og Côte d'azur, men disse perlene står fortsatt kun på ønskelisten.. Portugal hadde de fineste strendene jeg har sett i Europa, og en fiskerett som smakte nydelig. England må jeg ikke glemme, selv om London ikke er helt my cup of tea.. Mye folk og stress, jeg trivdes nok bedre i Skotland (KAN det ha noe med en ferieforelskelse å gjøre, montro?). Amsterdam har visst også fått noen sider i fotoalbumet mitt, selv om det i all hovedsak var business. Der var det slutt på Europalisten min, men der finnes da mer. I Miami hadde damene rosa hår, og alle kalte meg honey og darling. På cruise har de visst også rosa hår, men Barbados ble besøkt uten cruisebåt. Costa Rica kunne jeg helt fint overleve i, selv uten å være surfefrelst. Litt lenger sør ble det virkelige eventyret opplevd; Ecuador, Galapagos, Peru, Bolivia, Brasil og Venezuela. Neste stopp er Spania. Eller kanskje Mexico hvis pengene strekker til...
Ruby Skrevet 16. november 2002 #82 Skrevet 16. november 2002 Morsom tråd dette her: Sverige Danmark Tyskland Belgia Nederland Frankrike Spania Hellas USA (Florida, Nevada og California) Håper det blir mange flere land ettersom årene går. Kunne tenke meg å reise til Afrika bl. a.
Henna Skrevet 16. november 2002 #83 Skrevet 16. november 2002 Er i mitt 22 år, og ikke så mye å skryte av...ennå! Foruten skandinavia har jeg vært i *Tyskland *Tjekkia *Polen *Spania *Nederland
ACVO Skrevet 17. november 2002 #84 Skrevet 17. november 2002 Har vært på følgende steder: -Sverige (en del ganger) -Danmark ( ca 20 ganger) -Lanzarote (7 ganger) -Tenerife (3 ganger) - Gran Canaria -Mallorca (2 ganger) -Benidorm -Tyskland -Holland -Østerrike -Frankrike -Italia -Kreta -Kos -Tyrkia -Thailand -London -Usa Drømmer om å reise til Mexico og Egypt. Men jeg reiser nesten hvorsom helst bare det er varmt. Hilsen en nybegynner!!!
Shantee Skrevet 17. november 2002 #85 Skrevet 17. november 2002 1. Gran Canaria 2. Hellas( vært der ca. 5 ganger) 3. USA 4. England(språkreise) 5.Frankrike 6.Sverige 7. Kypros Land jeg har kjørt gjennom: 1. Danmark 2. Tyskland 3. Belgia Er 17 år, så det blir vel en del andre land etter hvert. Har blant annet lyst til å se Italia, Russland( St.Petersburg, Moskva, etc.), Sør-Korea, etc... Har vært i USA før, men det er så mange andre stater som jeg må se også!
Gjest Badu* Skrevet 2. desember 2002 #86 Skrevet 2. desember 2002 Moro.. Er 24 og har vært i : Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania + div når jeg var på båttur imiddelhavet + Kypros Thailand USA Botswana, Zimbabwe, Zambia, Mosambik, Swaziland, Sør-Afrika, Namibia, Senegal i Afika.. Har desverre ikke enda vært i Sør-Amerika, men Afrika-dillaen drar meg stadig tilbake dit ... Men jeg har da god tid Badu
Star Skrevet 4. desember 2002 #87 Skrevet 4. desember 2002 8) Jeg har vært i: - Sverige (mange ganger) - Danmark (mange ganger) - Tyskland (mange ganger) - Tsjekkia - England - Frankrike - Gran Canaria - Tyrkia men til sommeren blir det max til tyskland
fruen fra havet Skrevet 5. desember 2002 #88 Skrevet 5. desember 2002 Hei Har ikke vært i så mange land, men jeg bodde i Madrid et år. Dette er en undervurdert by med hensyn til reiseglade nordmenn synes nå jeg. Kan ihvertfall reklamere med utrolige shoppingmuligheter (billig), nydelig mat og vin, utrolig uteliv (som aldri tar slutt). Det er varmt hele året. De fleste store konserter holdes der. Og de fleste forstår litt engelsk. Ville bare tipse om denne store lille byen i Spania.... M
Veslejenta Skrevet 10. desember 2002 #89 Skrevet 10. desember 2002 Jeg har vært i: Sverige Danmark Tyskland Polen Frankrike Hellas Sveits England (bor her for tiden)
Kosejente Skrevet 13. desember 2002 #90 Skrevet 13. desember 2002 Har vært i disse landene: Sverige Danmark Tyskland Østerrike Sveits Liechtenstein Monaco Italia Spania Tyrkia England Frankrike Tror ikke det er flere.....
RoadQueen Skrevet 13. desember 2002 #91 Skrevet 13. desember 2002 Norge først og fremst - det meste av landet opp til Narvik Hit har jeg også kjørt selv: Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Østerrike Sveits Italia Frankrike Spania Portugal Hit har jeg flydd og så kjørt selv USA - store deler av midtvesten Jeg vil ha mer fri, mer reisepenger...
Veronica Skrevet 13. desember 2002 #92 Skrevet 13. desember 2002 Blir jo nok en kjedelig oppramsing dette.. Land og steder: England (London, Torquay, Birmingham, Coventry), Frankrike (Paris, Nice), Island (Reykavik), Spania (Barcelona, Benidorm) Sverige (Vet ikke alle stendene) Danmark (Vet ikke alle stendene), Finland, Italia (Roma, Venezia), Kroatia, Tyskland (Hannover, Berlin), Nederland (Amsterdam), Hellas (Rhodos, Kreta )
Gjest Kira Skrevet 14. desember 2002 #93 Skrevet 14. desember 2002 Jeg har vært i: Sverige Danmark Tyskland Frankrike Spania Luxembourg Gran Canaria Tenerife Hellas Portugal :D - Miamor
Arwen Skrevet 16. desember 2002 #94 Skrevet 16. desember 2002 England (London) 3 ganger Rhodos Kefalonia Gran Canaria Dannmark Sverige Tyskland Italia Østerike Elsker London og kommer til å dra dit mange flere ganger.
Gjest Jamila Skrevet 18. desember 2002 #95 Skrevet 18. desember 2002 mmmm Er i snart-juleferie-og-skal-snart-dra-på-ferie modus i dag, så da passer det bra å ramse opp hvor jeg allerede har vært! Sverige Danmark England Irland Finland Ungarn Tsjekkoslovakia (før delingen) Tyskland Østerrike Sveits Nederland Andorra Frankrike Monaco Spania Tunisia Luxembourg Bahrain Italia Hellas USA Mexico Australia New Zealand Kina Og om en uke og en dag drar vi til Thailand, Malaysia og SIngapore. Gleder meg som en unge!!
Anede Skrevet 14. februar 2003 #96 Skrevet 14. februar 2003 Danmark- københavn, aalborg, + andre små byer Sverige-gøteborg og andre småbyer Tyskland- berlin og andre småbyer Tsjekkia - praha Slovakia (?) Østerrike- wien Italia- venezia og en strandby Frankrike - nice, cannes st. tropez +++ Holland - Amsterdam og leiden USA- new york, filadelphia, atlantic city, new jersey. + mallorca skal til lanzarote i sommer på bryllupsreise
starie Skrevet 14. februar 2003 #97 Skrevet 14. februar 2003 I Norge fra Kristiansand i sør til Nordkapp i nord. Ellers i verden: Sverige Finland Danmark Tyskland Belgia Nederland Tyrkia
Ellen26 Skrevet 14. februar 2003 #98 Skrevet 14. februar 2003 Sverige Danmark Finland England Tyskland Hellas Russland Thailand Indonesia USA Mexico Belize Dominica St Lucia Guadeloupe
Redhead Skrevet 16. februar 2003 #99 Skrevet 16. februar 2003 Jeg har ikke vært i så mange land, "bare": Sverige Finland Danmark Nederland Ungarn Frankrike Etiopia I forbindelse med Frankriketuren var jeg på dagsbesøk i: Monaco og Italia
Eowyn Skrevet 16. februar 2003 #100 Skrevet 16. februar 2003 Jeg har ikke vært så mange plasser, men her har jeg vært: Naxos, Santorini, Skopelos (Hellas) Praha Budapest Danmark Kypros Sverige (wihuuu ikke mye å skryte av da)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå