Gjest Popelka ulogget Skrevet 12. april 2004 #181 Skrevet 12. april 2004 Du verden hvor bereiste folk er! :o Jeg har hittil vaert i: Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Bulgaria Osterrike Italia Frankrike Nederland Storbritannia Og skal snart til Jamaica
Gjest 3llie Skrevet 12. april 2004 #182 Skrevet 12. april 2004 I mitt 20 år lange liv har jeg vært i... ~Danmark ~Sverige ~Tyskland ~Belgia ~Luxembourg ~Østerrike ~Sveits ~Frankrike ~England (rundt omkring i hele landet) ~Spania (Ibiza, Mallorca, Marbella, og langs hele kysten (mange ganger)) ~Monaco ~USA (Florida, New York) ~Bahamas Neste på listen er Hellas og Italia Gleder meg.
Gjest Jamila Skrevet 12. april 2004 #183 Skrevet 12. april 2004 Tjekkoslovakia eksisterer ikke lenger så jeg antar du mente Den Tjekkiske Republik og nabo landet Slovakia? Nei, jeg mener Tsjekkoslovakia. Det gikk nemlig an å reise "før i tiden" også, slik at jeg var der mens det eksisterte. Og da har jeg jo vært i Tsjekkoslovakia, siden jeg ikke har vært der etter at det ble to stater, ikke sant
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2004 #184 Skrevet 13. april 2004 Jeg har reist mye trass i min unge alder, har foreldre som er glade i og reise, og det er nok mye av grunnen til at det er blitt så viktig for meg også :-) Over hele Norge Sverige (bodde der i to år) Finland (bodde der i et år) Mesteparten av Europa (interrail+div.familieferier) Argentina (var utvekslinsstudent der, et reisemål som anbefales!) Chile Paraguay Uruguay Mexico Kina (anbefales!) Kanariøyene (blæhh) Goa (herlig!) Mitt neste mål er en rundreise i India, kunne også tenkt meg en tur til Russland.
Miss Marple Skrevet 13. april 2004 #185 Skrevet 13. april 2004 hm, nå må jeg virkelig tenke etter, er ikke så veldig bereist, men satser på å få reist litt mer i fremtiden: *Norge *Sverige *Danmark *Tyskland *Polen *Tsjekkia *England *Østerrike *Italia *Egypt *Skottland *Sveits *Frankrike
Miracl3 Skrevet 14. april 2004 #186 Skrevet 14. april 2004 Sverige Dannmark Tyrkia Egypt Å jeg som syntes jeg hadde sett mye lol
Murvel Skrevet 14. april 2004 #187 Skrevet 14. april 2004 Nå kan jeg plusse på US Virgin Islands - den gamle danske kolonien i karibien. Vel verd et besøk. Resten av lista mi står på side 7....
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #188 Skrevet 14. april 2004 Foruten svergie, danmark og store deler av Norge, har jeg vært: -Iran -Bahrain -Saudi-Arabia -Belgia -Nederland -USA -Senegal -India -Pakistan -Dubai (de forente arabiske emirater) -Mexico Nå skal jeg til Taiwan, Malaysia, Singapore, og sør-afrika :-)
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2004 #189 Skrevet 14. april 2004 Glemte forresten: -Tyrkia -Rhodos -Kypros -Egypt -Åland
Isiselin Skrevet 14. april 2004 #190 Skrevet 14. april 2004 Har ikke vært i så veldig mange land: - Norge (Mange, mange steder) - Sverige (litt her og der) - England (litt her og der) - Spania (Gran Canaria) - Italia (Roma) Og så har jeg mellomlandet her og der i Europa for å bytte fly, men det telles vel strengt tatt ikke med... Tar dem bare med for å brife litt i blant...
Gjest baby-E Skrevet 15. april 2004 #191 Skrevet 15. april 2004 sverige (selvfølgelig...) danmark mallorca England Frankrike Kreta kypros Belgia kenya rwanda Anbefaler virkelig kenya! Med safari og hele pakka! husker ikke fler i farta...
Elze Skrevet 15. april 2004 #192 Skrevet 15. april 2004 Så at jeg hadde skrevet her som gjest en gang i tiden, men kan jo oppdatere nå som det er blitt et par land til 8) Norge inkl Svalbard Island (har bodd der 1 år) Sverige Danmark Tyskland Belgia Nederland England Skottland Nord-Irland Irland Frankrike Monaco Spania Portugal Italia Sveits Luxembourg Liechtenstein Østerrike Tsjekkia Slovakia Polen Russland Estland Ukraina Slovenia Kroatia Bosnia-Hercegovina Tyrkia Hellas Bulgaria Romania Ungarn USA Latvia Litauen Serbia Makedonia Montenegro Albania Furter litt fordi turen til Grønland til sommeren sannsynligvis blir avlyst :cry: Men - da blir det vel Kroatia som vanlig og det er jo ikke så leit det heller
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2004 #193 Skrevet 15. april 2004 Slenger meg på her jeg og Frankrike,Belgia,Nederland,Tyskland,Kenya,Danmark,Sverige og skal til Uganda i juni :-)
Jellyfish Skrevet 18. april 2004 #194 Skrevet 18. april 2004 Føler at listen min er litt kort når jeg sammenligner med en del her, men nå er jeg og bittt av "reisbasillen", så den blir nok lenger etterhvert: * Norge (selvfølgelig!) * Danmark * Sverige * Tyskland * Tsjekkkia * Nederland (bare på flyplass) * England * Tyrkia * Hellas * Thailand * Malaysia * Laos OK, ble visst noen land likevel...
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #195 Skrevet 18. april 2004 sverige danmark england finland tenerife albir <- Spania tyrkia
liv Skrevet 18. april 2004 #196 Skrevet 18. april 2004 sverige danmark, flere steder finland (helsinki) Spania (mallorca) England (en gang i Brigton og en gang i london) hellas polen tjekkia kenya belgia rwanda tror ikke jeg har glemt noen nå
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #197 Skrevet 19. april 2004 orkenøyene shetland england danmark sverige tyskland russland estland latvia spania nederland belgia irland tyrkia bulgaria mexico thailand lanzarote frankrike hele norge på langs hele tyrkia på langs canariøyene asiatiske delen av tyrkia skottland
Mel-anie Skrevet 19. april 2004 #198 Skrevet 19. april 2004 skandinavia irland skottland england holland tyskland sveits østerrike italia gamle jugoslavia lanzarote tenerife new york egypt
adiva Skrevet 19. april 2004 #199 Skrevet 19. april 2004 iløpet av siste to åra har jeg vært i: USA eastcoast (2 ganger, snart 2 ganger til i år) Portugal Frankrike(2ganger) England (3 ganger, snart en gang til i år) Tyskland Sverige (utallige ganger) Danmark (2ganger eller noe slikt) Nederland (1gang, og snart en gang til i år) Skal også til Spania i år Før i min historie har det vært USA west coast, danmark, sverige og lanzarote. :D Reise er kjempegøy, lever for det! :D
englove Skrevet 22. august 2010 #200 Skrevet 22. august 2010 Jeg er 20, og har vært i -Sverige -Danmark -England -Tyskland -Polen -Ukraina -Spania -Portugal -Azorene -Kanariøyene -USA -Oregon, California, Washington, Idaho, Wyoming og Montana -Kina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå