fionel Skrevet 27. august 2010 #221 Skrevet 27. august 2010 (endret) - Gran Canaria - magaluf - Bulgaria - Tyrkia - mallorca - Sverige - dannmark - Tyskland - London - Skottland - Frankrike - italia - India Endret 27. august 2010 av fionel
Daniel84 Skrevet 27. august 2010 #222 Skrevet 27. august 2010 - Spania - Egypt - Amerika - Hellas - Thailand - Indonesia - Sverige - Danmark - Finnland - Russland - karibien Hmmm, det jeg kom på nå! til du over her, Magaluf er vel strengt talt en by på mallorca...
Sapree Skrevet 27. august 2010 #225 Skrevet 27. august 2010 Norge:p Sverige Danmark Frankrike Spania og Tenerife Italia Tunisia Hellas- Kefalonia Nederland Tyskland Mexico Kina Japan Thailand Filippinene Russland Dubai Storbritannia Og flere land skal det bli:p
kissi Skrevet 29. august 2010 #226 Skrevet 29. august 2010 Skal vi se om jeg er i stand til å oppsummere da..... Lanzarote Spania Kypros (3 ganger) Tyrkia Egypt Tyskland Polen England Irland Skottland Namibia Botswana Zambia Sverige Danmark Bulgaria Kroatia Hmm, det var det tror jeg...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #227 Skrevet 29. august 2010 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Island, Tyrkia, Tsjekkia, Tyskland, Sveits, England, Irland, Spania (+Gibraltar), Portugal, Kina (+Hong Kong og Macau), India, Nepal, Filippinene, Burma, Vietnam, Thailand, Malaysia, Singapore, Indonesia, Kambodsja, Laos, USA, Mexico, Cuba, Jamaica, Bahamas, Ecuador, Brasil, Peru, Bolivia, Argentina, Chile... jeg må se mer av europa...
Gjest Miia Skrevet 29. august 2010 #228 Skrevet 29. august 2010 (endret) Norge sier seg liksom selv. Skulle riktignok ha sett mer av Nord-Norge, foreløpig har det bare blitt en liten visitt i Tromsø. Sverige Danmark Tyskland (Berlin, Hamburg, Lübeck, Kiel pluss X antall kilometer motorvei) Polen Sveits Luxembourg Belgia Frankrike (har kjørt MYE rundt i Frankrike) Italia (Roma, Toscana, Sardinia) Storbritannia (London, Jersey, Newcastle, Glasgow) USA (New York, San Francisco, Los Angeles, San Diego, Las Vegas, Grand Canyon) Neste ferie går tilbake til USA, denne gangen til sørstatene. Gleder meg! Endret 29. august 2010 av Miia
Student i LA Skrevet 29. august 2010 #229 Skrevet 29. august 2010 Jeg er utrolig glad i å reise og har derfor vært rundt omkring i verden. Å reise er noe av det beste som finnes. Jeg har akkurat flyttet til Los Angels for å studere journalistikk. Jeg anbefaler å reise til LA. Noen av landene jeg har vært er: India, Mongolia, Kina, Tunisia, USA, Mexico, Frankrike, England, Spania osv. Synes du dette høres interessant ut, så sjekk ut bloggen min: www.hollywoodfaktaogfiksjon.blogg.no
Hestejenta Skrevet 29. august 2010 #230 Skrevet 29. august 2010 Sverrige Danmark Finland England Spania Kroatia Bosnia/Herzegovina Serbia Montenegro Italia
rainbow_dash Skrevet 3. september 2010 #231 Skrevet 3. september 2010 Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Belgia Frankrike Storbritannia Irland USA Canada Sør-Afrika Swaziland Også skal jeg til Tanzania i oktober og Australia i februar
caroprins Skrevet 6. september 2010 #232 Skrevet 6. september 2010 Norge, - sør. øst og vestlandet Sverige,- Stockholm og Gøteborg Danmark,- København og mesteparten av Jylland England,- Newcastle og London Tyskland,- Kiel og Hamburg Østerrike,- Wien Slovakia,- Bratislava Ungarn,- Budapest, Melk og Durnstein Italia,- Roma, Firenze og Pisa Frankrike,- Nice og Marseille Spania,- Barcelona, Salou og Cambrils Monaco,- Monaco Hellas, - Rodos Kypros,- Agia napa Tunisia,- faktisk hele landet Grand canaria, - har vært nesten rundt hele øya Tenerife,- Puerto de la cruiz og Playa des americas Lanzarote, fra topp til bunn - min kanarifavoritt Fuertaventura,- Corralejo Usa,- Orlando. Miami og Fort lauderdale Bahamas - freeport grand bahamas Kina. - Beijing, Xian, Guilin, Hangxhou og Shanghai neste tur går til mexico.- playa del carmen
frklykke Skrevet 6. september 2010 #233 Skrevet 6. september 2010 Italia - Hele Toscana og Elba Shetland - Fair Isle England - London Sverige - Camping fosho. Danmark - Billund. Hellas - Rhodos. Tunisia - Djerba.
Gjest Trajan Skrevet 6. september 2010 #234 Skrevet 6. september 2010 Land i Europe jeg har vært i Sverige Danmark Finland Russland Polen Tyskland Nederland Belgia Storbritannia Irland Spania Portogal Hellas Sveits Østerrike Italia Ungarn Slovakia Tsjekkia Island Andorra Land i Asia jeg har vært i India China Japan Sør Korea Tyrkia Land i Amerika ( Sør og Nord ) jeg har vært i Brasil Argentina Chile Bolivia Peru Mexico USA Canada Land i Afrika jeg har vært i Egypt Tunisia Kenya Marroco Land i Oceania jeg har vært i Australia New Zealand
Mermaid Blues Skrevet 7. september 2010 #235 Skrevet 7. september 2010 Skal vi se... - Sverige (Åre, Östersund, Sundsvall, Stockholm, Göteborg, Malmö, samt kjøring hit og dit) - Danmark (København, Odense, Møn, Ebeltoft, Århus samt kjørt gjennom x antall ganger) - Tyskland (Berlin, Hamburg, Cloppenburg, Munchen, Flensburg, Lübeck, Stade, Bremen, Oldenburg, osv) - Nederland (Amsterdam, Rotterdam, Haag, Delft, Hardenberg, Groningen, Eindhoven, Emmen, Utrecht) - Belgia (Antwerpen, Brussel, Lommel, Brügge) - Luxembourg - Frankrike (Paris, Nice) - England (London, Newcastle) - Skottland (Edinburgh, Glasgow, Luss, Stirling og Falkirk) - Irland (Dublin, Drogheda) - Nord-Irland (Belfast) - Ungarn (Budapest) - Tsjekkia (Praha, Hrádec Kralowe og Pardubice) - Latvia (Riga) - Litauen (Vilnius) - Island (Reykjavik og omegn+"Golden circle") - Polen (Szczecin) Tror det var det meste. Ny tur til London i november og neste sommer blir det USA
Tonje24 Skrevet 7. september 2010 #236 Skrevet 7. september 2010 skal vi se her... - Polen, gdansk, warshawa, krakow - Tyskland, berlin, flensburg, hamburg -Frankrike, Nice, St.Tropex - Italia, venezia, milano, sicilia -Sverige -Danmark, København, New York - London -bulgaria, sunny beach og i oktober skaljeg til København og neste sommer blir det 3 uker i USA, Miami, Las Vegas Og New York, gleder meg sykt!
Bintou Skrevet 7. september 2010 #237 Skrevet 7. september 2010 -Marokko -Gambia -Senegal -Spania -Hellas -Kroatia -Portugal -Romania -Ungarn -Tyskland -Polen -Sveits -Belgia -England -Sverige -Danmark -Norge -Nederland -Østerrike -Tyrkia
Vibi Skrevet 8. september 2010 #238 Skrevet 8. september 2010 Sverige Danmark England Skotland Irland Island Estland Tsjekkia Polen Kroatia Bosnia Tyskland Frankrike Monacco Italia med Vatikanstaten Kanariøyene Portugal Hellas Egypt Tanzania Singapore Thailand Malaysia Indonesia USA Bahamas Cuba Brasil Blitt mye reising på 25 år, mest de seneste årene, mangler Oceania, men det kommer når jeg har barn som er store nok.
kazcade Skrevet 8. september 2010 #239 Skrevet 8. september 2010 Sverige Danmark Storbritannia Frankrike Monaco Italia Spania Portugal Kypros Tyrkia Polen Mexico Malaysia Thailand Singapore Australia New Zealand Hmm, det føles som mer, men det er vel pga at jeg enten har vært i disse landene veeeldig lenge eller flere ganger Til neste år har jeg lyst til å prøve noe nytt, Vietnam eller India hadde vært spennende!
Tbag Skrevet 8. september 2010 #240 Skrevet 8. september 2010 Synes det er så vanskelig å huske på, glemmer sikkert endel, men her er det jeg kommer på i farten:) -Sverige(charlottenberg, karlstad, göteborg, stockholm, småland, västervik, uppsala, värmland, jönköping, köping, linköping, nörrköping, södertälje, ja, you name it, i sverige er jeg meget bereist, faktisk mye mer en norge, haha. -Nederland(amsterdam) -Italia(Roma, verona) -Frankrike(Paris, caen, rennes, brest, bretagne, rouen,cherbourg osv. har vel dekt alle byene i normandie delen -Skottland(glasgow) -Spania(Lanzarote, lloret de mar, barcelona, marbella) -Hellas(Thessaloniki, hanioti, nea skioni, nea moudania, pefkochori) -Sør-Afrika( Johannesburg, pretoria, cape town, durban, kwazulunatal, rustenburg, sun city) -Swaziland(mbabane) -Mozambique(maputo) -Botswana(gaborone, molepolole) -Namibia(karasburg, keetmanshoop, windhoek) -USA(new york) -Island(reykjavik) -Belgia (brussel) og åpenbart Norge, det meste av østlandet og noe av nordnorge, samt trøndelag:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå