Gjest redstar Skrevet 23. august 2010 #201 Skrevet 23. august 2010 Danmark (flere ganger enn jeg kan telle) Sverige Tyskland Østerrike Slovenia Bosnia - Serbia - Flere ganger, kjører bare frem&tilbake når jeg er der:) Kroatia - Nederland x4 Thailand England Fvuerte Ventura Mallorca Kreta x2 Hm...tror ikke det var noen fler... men flere skal det bli :D
PecanPie Skrevet 23. august 2010 #202 Skrevet 23. august 2010 Sverige Danmark Tyskland Nederland Frankrike Monaco Italia Ungarn Storbritannia (England, Wales og Nord-Irland) Irland USA Ferierer også en god del i Norge hvert år.
Gjest Cupcakes Skrevet 23. august 2010 #203 Skrevet 23. august 2010 (endret) Sverige, flere ganger enn jeg kan telle Beliga, 1 gang Frankrike, 1 gang Polen, 1 gang Tyskland, 1 gang England, 1 gang Irland, 1 gang Italia, 2 ganger Tsjekkia, 2 ganger Kypros, 3 ganger Danmark, 4 ganger Kreta, 4 ganger Totalt 12 land. Skulle gjerne sett flere land men det kommer vel etterhvert det også, er jo bare 21 så har mest sannsynlig noen år på meg Endret 23. august 2010 av Cupcakes
Sweetpea25 Skrevet 23. august 2010 #204 Skrevet 23. august 2010 - Sverige (6 ganger, tror jeg) - Danmark (4 ganger) - Tyskland (4 ganger) - Tyrkia (1 gang, reiser tilbake om 18 dager) - Nederland - Belgia - Romania - Hellas - Spania/ Gran Canaria
hanne_ Skrevet 24. august 2010 #205 Skrevet 24. august 2010 Sverige (8 ganger eller noe) Danmark (Minst 10 ganger) Finland Tsjekkia Ungarn (3 ganger) Tyskland (5-6 ganger) Belgia (3 ganger) England (bodd der) USA (bodd der) Norge (bor der) Thailand Japan Puerto Rico Emiratene Bulgaria Sveits Østerrike Luxembourg Spania Kypros
AnonymBruker Skrevet 24. august 2010 #206 Skrevet 24. august 2010 Utenom mellomlandinger e.l.: Sverige Danmark Finland + Åland England Skottland Irland (veldig fint!) Polen Latvia Nederland Tyskland Egypt Belgia Luxembourg Bulgaria Zakynthos (øy i hellas) Naxos (øy i Hellas) Mallorca USA (Flere ganger i Florida pluss New York og Massachussets) India De Arabiske Emirater Karibien Snart drar jeg på backpacking. Gleder meg
Wonders Skrevet 24. august 2010 #207 Skrevet 24. august 2010 (endret) Norge så klart Sverige Danmark Finland Tyskland Storbritannia Egypt Tyrkia Thailand Singapore Hellas Noen har spurt om dette før...; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=7538 Endret 24. august 2010 av Wonders
Gjest redstar Skrevet 24. august 2010 #208 Skrevet 24. august 2010 Ikke mangen som hadde vært i Serbia her(er vel egentlig ikke et feriested) var der i sommer, og det var helt fantastisk:)
Lady Lovelylocks Skrevet 24. august 2010 #209 Skrevet 24. august 2010 (endret) Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Færøyene Sveits Spania England Skottland Italia Østerike Estland Tjekkia Nederland Hellas Island Frankrike Kina Usa Endret 24. august 2010 av ThePink
desperate Skrevet 25. august 2010 #210 Skrevet 25. august 2010 Jeg har vært iiiii: Norge Svalbard (Longyearbyen og Bjørnøya) Sverige Danmark Finland Russland Tyskland Nederland Belgia Østerrike Italia England Kypros Egypt Elsker å reise, så jeg håper det blir maaange flere land på denne lista med årene som kommer
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #211 Skrevet 25. august 2010 Norge Sverige Danmark Island England Italia Frankrike Spania Kypros Hellas Kroatia Australia Singapore
Fandenivoldsk Skrevet 25. august 2010 #212 Skrevet 25. august 2010 (endret) Norge (doh), Sverige, Danmark, Finland, England, Skottland, Irland, Spania, Hellas, Kypros, Tyskland, Italia, Island, USA, Thailand, Japan.. og flytter til Canada ei stund neste uke Er bare 20, så ser frem til å oppleve maaange flere land fremover! :D Endret 25. august 2010 av Fnisu
gungun Skrevet 25. august 2010 #213 Skrevet 25. august 2010 (endret) Vel, har jo vært i de nærliggende landene som Sverige, Danmark og Finland. Etter en liten interrailtur gjennom Europa har jeg fått oppleve Frankrike, Tyskland, Italia, Sveits, Østerrike, Tsjekkia, Nederland, Belgia. Neste tur ble en rundtur gjennom England, Skottland og Wales (Viss de kan regnes som egne land). Jeg har bodd i vertsfamilie i Estland, vært på seminar i Ungarn, charter på Kypros og vært på bilferie gjennom Latvia, Poler og Litauen. Utenfor Europa har jeg vært på 3 ukers studietur i Gambia og levd i vertsfamilie, samt 4 måneder på Bali som student, mellomlanding i Hong Kong. Reise er kjempefestlig, og mine neste turer blir et seminar i Slovenia/forhåpentligvis med påfølgende interrail i øst-europa) og en tur til Australia, muligens mellomstopp i Asia en plass. Dette i en alder av 21, mitt mål er å ha besøkt halvparten av verdens land før jeg dør, og alle kontinenter. Endret 25. august 2010 av gungun
LHOTP Skrevet 25. august 2010 #214 Skrevet 25. august 2010 (endret) Har ikke reist så mye, men her er min liste: - Norge - Sverige - Bulgaria (Sunny Beach) - Polen (Krakow) - Tjekkia (Praha) - Tyskland (Berlin) De tre siste var med Hvite Busser. Har veldig lyst til å dra til Australia og USA (for å besøke søskenbarnet mitt) Endret 25. august 2010 av LHOTP
Anglofil Skrevet 26. august 2010 #215 Skrevet 26. august 2010 (endret) Norge - Bor her Danmark - x-antall ganger Sverige - x-antall gange Tyskland - 6 ganger Spania - 8 ganger England - 4 ganger Skottland (Gibraltar - en del av Storbritannia - 2 ganger ) Portugal Tyrkia - 3 ganger Tunisia Marokko Tsjekkia - 2 ganger Hellas - 2 ganger Kypros Bulgaria Mvh Yvonne Endret 26. august 2010 av Yvonne
InLoveWithLife Skrevet 26. august 2010 #216 Skrevet 26. august 2010 (endret) Norge Sverige Danmark Estland England x2 Frankrike x2 Sveits Italia Hellas x2 Karpathos Rhodos Tyrkia Tsjekkia .. og snart USA (dra på mandag) Endret 26. august 2010 av InLoveWithLife
Raven Emerald Skrevet 26. august 2010 #217 Skrevet 26. august 2010 Foruten Norge, har jeg bare vært i Sverige, Danmark (bor her), og på Grønland... Men reiser en tur til Finland i neste uke, så da kan man snart føye det til lista, også.
Purple Basil Skrevet 27. august 2010 #218 Skrevet 27. august 2010 - Norge (Yes!) - Sverige (mange ganger) - Danmark (mange ganger) - Tyskland (1 gang) - England (3 ganger) - Kanariøyene (3 ganger, hver gang på forskjellig øy) - Bulgaria (Sunny Beach -.-) - Ungarn (1 gang) - Nederland (1 gang) - USA (1 gang) - Chile (1 gang) - Russland (mange ganger) - Kypros (3 ganger) - Hellas (1 gang) Gleder meg til jorden rundt tur, ser frem til å oppleve alt det jeg ikke har opplevd enda;)
Snop Skrevet 27. august 2010 #219 Skrevet 27. august 2010 USA x6 Kreta Israel Uganda Frankrike Tunisia
mia83 Skrevet 27. august 2010 #220 Skrevet 27. august 2010 Norge Sverige Danmark Finland Island Estland Nederland Frankrike England Hellas USA
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå