Madison Skrevet 16. februar 2003 #101 Skrevet 16. februar 2003 Tyrkia Spania England Danmark Sverige Budapest( blir vel Ungarn det da,hehe) Listen over steder jeg ønsker å reise er betydelig lenger..
Gjest Étoile Skrevet 17. februar 2003 #102 Skrevet 17. februar 2003 Here it goes.... Danmark(født og bodd 2 ganger) Sverige Island England (bodd og reist masse) Scotland Wales Irland Tyskland Nederland Belgia Sveits Frankrike Monaco Tjekkoslovakia Hellas USA (New York, New Haven, Washington DC, Baltimore, Florida(flere steder), California, Arizona(bodd), Nevada, Hawaii) Karibien (USVI og BVI, om to dager får jeg med meg St. Maarten + + + også... Jippii!!) Sør Afrika og Swasiland Mocambique Seychellene Jøss, lista ble jo lang jo! Ikke værst til å være bare 20 år. Mangler Asia, Sør Amerika og Oceania, det får vel bli neste store prosjekt. :D
Livets datter Skrevet 18. februar 2003 #103 Skrevet 18. februar 2003 Oj... la meg se... Sverige Danmark Finland Østerrike Jugoslavia Luxembourg Liechtenstein Italia Afrika Tyrkia Hellas Kypros Tyskland Tjekkoslovakia Spania Tror det var alt. Mitt høyeste ønske er å reise på safari i Kenya. Og så håper jeg å komme meg til Australia og Thailand
Murvel Skrevet 18. februar 2003 #104 Skrevet 18. februar 2003 Jeg stortrives med å reise :D Etterhvert har jeg har jeg fått sett en del. Har nettopp vært på Bali og rundt i Australia :D Ellers har jeg vært: Danmark Sverige Finland Island Tyskland England Nederland Belgia Frankrike Andorra Spania Portugal Østerrike Sveits Liechtenstein Italia Tsjekkia Jugoslavia (nå Slovenia og Kroatia) Russland Gibraltar Mongolia Kina Hong Kong (før Kina tok over) USA Bahamas Singapore Marokko Egypt Israel Tror jeg har husket alt nå
Gjest Chica Skrevet 19. februar 2003 #105 Skrevet 19. februar 2003 Land jeg har vært i: Sverige Danmark Frankrike Spania Marokko Ikke så mange steder... Men har reist flere ganger til de samme stedene. Drømmer om å reise til fastlandspania og Mexico...
Edie Skrevet 19. februar 2003 #106 Skrevet 19. februar 2003 Tror reiselysten min må gjenopplives litt jeg gitt.... problemet er at jeg liker å reise tilbake til steder jeg liker, og får dermed ikke utvidet horisonten så mye, selv om jeg gjerne vil det. Har i alle fall vært her: Norge Danmark Sverige Tyskland Polen Østerrike England Nederland Spania Italia Hella Tunisia men skal i løpet av livet besøke alle fem verdensdeler!! mangler bare tre da.....
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2003 #107 Skrevet 19. februar 2003 De fleste landene har jeg vært i et x-antall ganger... Norge Sverige Danmark Tyskland Belgia Nederland Luxembourg Frankrike Østerrike Sveits Spania Italia England Tyrkia USA Mexico Kina Så var det de smålandene: San Marino Andorra Liechtenstein Vatikanet
fruenge Skrevet 20. februar 2003 #110 Skrevet 20. februar 2003 Artig tråd. Her en min liste. Norge ... Sverige Danmark Finland Tyskland Belgia Nederland England Frankrike Spania (Lanzarote, Tenerife, Barcelona, Madrid, div steder på Costa Brava kysten) Italia (kjørt rundt omkring, bla flere ganger i Roma.) Sveits Luxembourg Liechtenstein Østerrike Latvia Russland Estland Tyrkia (Pamukkale, Antalya, Alania, ) Hellas (Athen, Pireus, Paros, AntiParos, Santorini, Parga, Patrai, Kreta) Ungarn USA (Her har jeg bodd og mye av fam bor her fortsatt) Mexico Cuba Malaysia Singapore Domenikanske Republikk Hvor jeg ikke vil reise: Hellas Hvor jeg vil reise: Flere steder i østen, og Syd-Amerika samt Afrika, New Zeland og Australia. I år går ferieturen antagkigvis rundt i Europa med bil. Når vi får småttis reiser vil til USA for å besøke mye av familien vår som er der. Så står er en tur til Østen på planen. Som dere skjønner liker vi å planlegg ferier og reisesteder.
Kipa Skrevet 23. februar 2003 #111 Skrevet 23. februar 2003 Norge- øh.. Sverige Finnland Danmark Tyskland Frankrike Sveits Tsjekkia- Praha- dette er en by man må tilbake til!! Hellas- Samos, Santorini,og Lefkas. Vil så gjerne tilbake til Santorini!! USA- New York, wow for en herlig by!! England- London, ikke like begeistra for denne byen... Bulgaria og stedet Gud glemte, Sunny Beach. For en ferie... :-?
Anglofil Skrevet 24. februar 2003 #112 Skrevet 24. februar 2003 Hei! -Norge (Bor jo her) -Sverige (jeg er litt harry hver måned) -Danmark (vært der maaaaange ganger) -Tyskland (3 ganger) -Tsjekkia (1 gang) -Spania (5 ganger til sommern) -Kypros (1 gang) -Tyrkia (2 ganger) -Portugal (1 gang) -Marokko (1 gang) -Gibraltar/UK (2 ganger) -Hellas (1 gang) kLEMZ FRA:16 åring
Veroniq Skrevet 26. februar 2003 #113 Skrevet 26. februar 2003 1. Norge (reist på kryss og tvers) 2. Sverige 3. Danmark 3. Finland 4. Tyskland 5. Storbritania 6. Polen 7. Estland 8. Frankrike 9. Spania 10. Italia (veldig kort, men jeg var tross alt over grensen) 11. Østerike 12. Andorra 13. Israel 14. Dom. Republik 15. Bahrain 16. Thailand 17. Canada 18. Argentina 19. Mexico 20. Tsjekkia 21. USA - Michigan, NY State, California, Florida, Virginia, Missisippi, Texas, Nevada, Kentucky, New Jersey og Montana (elsker USA, vi har mye familie og venner der, og så bodde jeg der to år mens jeg var 10-12 år) 22. Romania (FØR revolusjonen) 23. Island 24. Egypt Elsker å reise, har mye mer igjen jeg vil se
Efelia Skrevet 27. februar 2003 #114 Skrevet 27. februar 2003 Frankrike; Paris, Normandie-kysten, Marseille, Disneyland Spania: Barcelona Italia: Venezia (2 ganger), Pisa, Roma, Napoli, Firenze Tyskland: München, Kiel Hellas: Athen, Paros Slovenia: Bled Belgia: Brügge Danmark: Litt her og der Sverige: Litt her og der, der og... ++++ alle de stedene jeg har bytta tog, og vært noen timer, og alle de stedene jeg har fartet gjennom på Interrail.
Skusla Skrevet 3. mars 2003 #115 Skrevet 3. mars 2003 Jeg har vært i: Danmark: 5-6 ganger Sverige: 3 eller 4 ganger Tyskland: 4 ganger Bilferie i frankrike, luxenburg, sveits Spania: 1 gang Tyrkia: 1 gang Hellas: 3 ganger Finland: 1 gang USA: 3 ganger Italia: 2 ganger Så jeg har vært litt her og der ..... Men jeg har lagt min elsk på USA av en eller annen grunn, landet fasinerer meg noe innmari.... Å så bor broren min der da så.... :D
Nieida Skrevet 3. mars 2003 #116 Skrevet 3. mars 2003 Så morsomt. Jeg har vært i flg. land: Hellas 7 ganger Kypros Frankrike 2x 3 uker Finland Sverige Nord Spania Andorra (tax free del av Spania?) Belgia Luxemburg Tyskland Nederland Danmark England Skal til Krakow med det første
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2003 #117 Skrevet 7. mars 2003 Norge Sverige Danmark Finnland Shetland Orkenøyene Latvia Tyskland Frankrike Belgia Nederland Spania Mexico Thailand Tyrkia Hellas Skottland irland England Litauen Russland Bulgaria Dubai Hilsen Mina
Gjest pochahontas Skrevet 12. mars 2003 #118 Skrevet 12. mars 2003 Danmark Tyskland Mallorca Grand Canaria Kreta
Gjest Duchess Skrevet 12. mars 2003 #119 Skrevet 12. mars 2003 Danmark Sverige Tyskland Belgia Nederland Hellas Mallorca
hilli Skrevet 12. mars 2003 #120 Skrevet 12. mars 2003 Her er de stedene jeg har vært: Sverige Danmark Tyskland Frankrike Storbritannia(England og Skottland) Tsjekkia Østerrike Hellas Marokko USA India Det var min heller beskjedne liste. Etter å ha sett på de andre listene her så er jeg visst ikke så bereist som jeg trodde.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå