aline Skrevet 10. juni 2002 #21 Skrevet 10. juni 2002 hm.... tenke tenke: Sverige Danmark Finland (kun grenseshopping, men..) Tyskland Nederland Belgia (kjørt igjennom bare) Luxenburg Frankrike England Tunisia Hellas Det var min liste...12
ElleVille Skrevet 10. juni 2002 #22 Skrevet 10. juni 2002 Ah, misunner dere bereiste Jeg er ikke det. Sverige, Danmark, Tyskland, Belgia, Nederland, Tsjekkia, England, Skottland, Mallorca. Må skjerpes.12
Gjest line Skrevet 10. juni 2002 #23 Skrevet 10. juni 2002 Her er mine steder: Sverige Tyskland Danmark Frankrike Spania, fast landet+ (Mallorca) (Gran canaria) (Teneriffe) (Lanzarote) Hellas Portugal Hawaii, Maui USA, Los Angeles Jeg tror det var det. Pluss mange steder i Norge da. _________________ Klem fra Line og babyen i magen1212[ Dette Innlegg er endret av: line den 2002-06-10 15:30 ]
Armonia Skrevet 10. juni 2002 #24 Skrevet 10. juni 2002 Her har jeg vært: Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia Hellas Spania(fastlandet, Mallorca og Gran Canaria) Marokko Usa(New York) Gibraltar12
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #25 Skrevet 10. juni 2002 Henger meg på her jeg også! Har vært i: Svalbard (en del av Norge, ja, men litt eksotisk...) Danmark Sverige Finland Tyskland Belgia Luxembourg Sveits Italia Frankrike Spania Hellas Tsjekkia Østerrike Monaco Andorra New Zealand Australia Mexico Kina USA SIngapore Ingenting som er bedre enn å reise!!! Og i sommer skal jeg på min første sydentur!:-D -An
vanilje Skrevet 10. juni 2002 #26 Skrevet 10. juni 2002 Denne jenta har satt sine sandalbekledde ben i: De trauste skandinaviske: Norge Danmark (feriehus, legoland, tivoli og Chistiania.. og vi kommer igjen og igjen) Sverige Gotland (for å forlenge listen min ) Nedover i Europa: Tyskland (hver bidige sommer. Med mor, far og kranglete lillebror i Passaten med eventyrkassetter i ørene) Østerrike (bondegårdsferie i Heidi-land) Sveits (eller var dette Heidi-land?) Lichtenstein Luxemburg Frankrike (Paris selvsagt.. Paris = oppskrytt? eller begynner jeg en farlig diskusjon nå..? videre Normandie og snuste litt på vikingrøtter) England (cruiset landsbygda på jakt etter Postmann Pat landskap, og erfarte et par lugubre Bed & Breakfast pensjonat ...) Skottland (det var kun med snuta på bilen) Wales (anbefales! men ta med paraply og solbriller) Og annenhver sommer: La bella ITALIA (sommerhus ved nyydelig sjø i Nord-Italia, dette er landet som banker pusten ut av de fleste. Innkvarter familien eller kjæresten ved bredden av Lago Maggiore og nyt! ) Slovenia Kroatia (en positiv overraskelse! Istria halvøya er Italia-look-a-like, har en fantastisk kystlinje og et berg med tyske turister ...!) tjah.. og i sommer skal jeg kaste meg avgårde på min første CHARTER-ferie! nervøs? ja litt! =) tenk, å ta fly på ferie (sommerfuglene flagrer i min grønne mage, mens jeg ivrig teller ned dagene )
Louise Skrevet 15. juni 2002 #27 Skrevet 15. juni 2002 Jeg har bare vært i Sverige og Danmark.............. Så tragisk det var å lese dette!!!! Foreldrene mine har alltid hatt dårlig råd og jeg er fattig student og har ikke hatt mulighet til å reise i det siste. Men jeg skal deffintlig reise myye når jeg blir eldre! Har lyst å reise til litt uvanlige reisemål. sommerklemmer fra Louise
Indira Skrevet 15. juni 2002 #28 Skrevet 15. juni 2002 Har ikke reist så mye, men har vært borte lenge av gangen! Jeg har hittil vært i: Sverige og Danmark... Tyrkia England Dubai India to ganger, snart tre! Kuwait
Babyface Skrevet 15. juni 2002 #29 Skrevet 15. juni 2002 Her er listen min: Sverige (ferie 3 ganger (Stockholm, Gøteborg, Huddiksvall, Malmø, Lidköping), dagstur 15 ganger (Svinesund, Strømstad)) Danmark (5 (København, Fredrikshavn, Løkken, Ålborg.) Tyskland (Hamburg, Berlin) Østerrike (Wien) Nederland (Amsterdam) Frankrike (Paris, Nice) Spania (Madrid, Barcelona) Italia (Milano, Venezia, Roma, Bari) Finland (Åbo, Helsinki) Russland (Viborg, St Petersburg) Bulgaria (Albena, Varna) Tror det var alt. Skal forresten til Tenerife i sommer.
Ellen Skrevet 16. juni 2002 #30 Skrevet 16. juni 2002 OK, her er min, den er desverre ikke altfor lang, men vi jobber med saken.. Sverige Danmark Tyskland Frankrike Nederland England Irland Spania (dvs. Kanariøyene) Portugal (dvs. Madeira) Hellas Cuba Sistnevnte var det absolutt mest spennende reisemålet! Anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #31 Skrevet 17. juni 2002 ikke vært så mange steder i forhold til dere jeg... men så er jeg ung, 14 år. såh, jeg har vært her: Sverige (maaange ganger) Danmark Finland Hellas Spania (Mallorca) Håper det blir masse reising fremover i livet mitt for det er så og si det jeg lever for! jeg har gitt opp å prøve å dyrke lykken under mine egne føtter... (jada, jeg vet jeg er ung).
Gjest Solskinn Skrevet 17. juni 2002 #32 Skrevet 17. juni 2002 hmm :D Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Belgia Frankrike Österrike Sveits Italia Hellas En eller annen spansk öy England Skottland Irland USA ..og det var vel det
Olympia Skrevet 17. juni 2002 #33 Skrevet 17. juni 2002 Jeg har vært i: *Danmark (x antall ganger,mamma´n min er dansk) *Sverige (1 gang) *England (2 ganger) *Tyskland ( 3-4 ganger tror jeg) *Polen (1 gang) *Bulgaria (1 gang) *Tsjekkia (1 gang) *Frankrike (3 ganger) *Sør Afrika og Swaziland (1 gang.Reiste rundt i 1mnd med leiebil og telt.Anbefales!!) Drømmer om å reise til USA og Australia.
Anglofil Skrevet 19. juni 2002 #34 Skrevet 19. juni 2002 Hei hei! Jeg er snart 16 år og regner meg som ganske bereist,med tanke på mine klassekamerater og venner/venniner... Jeg har vært i disse landene: 1.Norge (bor jo her,haha) 2.Sverige(x antall ganger) 3.Danmark(x antall ganger) 4.Spania(4 gangen til sommerferien) 5.Tyrkia(2 ganger) 6.Tsjekkia(1 gang) 7.Tyskland(x antall ganger) 8.Marokko(1 gang) 9.Gibraltar/UK(2 gang til sommern) 10.Hellas(1 gang) 11.Portugal(1 gang) 12.Kypros(1 gang) Jeg tok min første flytur som 5 åring,da hadde vi nettopp solgt campingvogna vår,foreldrene mine orket ikke mer!Hehe,veldig glad for det...(Det regnet hele tiden).. Regner med å ha vært i ganske mange land når jeg har rukket å fylt 25 år...
Olivia Skrevet 21. juni 2002 #35 Skrevet 21. juni 2002 disse landene har jeg vært (de fleste av dem flere en en gang) Sverige Danmark Tyskland Nederland Italia Frankrike Østerrike Kreta (er jo hellas egentlig da) Hellas på fastlanfet (Athen) Kypros + at jeg har sett Sveits over elva i Østerrike.. *s* og så har jeg vært stort set overralt på vestlandet og sørlandet og østlandet i Norge, men ikke i Nord. Og så har jeg veldig lyst til å reise til Sør-Amerika..nærmere bestemt Amazonas
Carine Skrevet 22. juni 2002 #36 Skrevet 22. juni 2002 Tja...skal vi se: * Sverige * Danmark * Finland * England * Tyskland * Belgia * Østerrike * Frankrike * Monaco * Portugal * Spania (Mallorca og Kanariøyene) * Italia * Jugoslavia (den gang det het nettopp det) * Hellas ...og så reiser vi til Seychellene om tre uker, så da kan vi plusse på Afrika God sommer til alle - uansett hvor i verden dere ender opp! Klem fra Carine
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2002 #37 Skrevet 23. juni 2002 Sverige Danmark Tyskland Tsjekkia (Praha er nydelig) England Belgia (Brügge kan anbefales på det sterkeste) Nederland Luxembourg Frankrike Estland (Tallinn er en vakker by) Russland (St. Petersburg) Malta Hellas Kypros Spania Tunisia Usa (Florida) Neste ferie går til Mexico. I tillegg står det mange land på ønskelista.
Isabel Skrevet 27. juni 2002 #38 Skrevet 27. juni 2002 Har vert i : *Sverige *Danmark *London *Hastings *Amsterdam *Luxemburg *Thailand *Hong Kong *Taiwan Av disse likte jeg London, Hastings, Thailand, Hong Kong og Taiwan best!!
Kris Skrevet 28. juni 2002 #39 Skrevet 28. juni 2002 Hei og hå! :evil: Jeg har vært i følgende land: Sverige Danmark Tyskland (var i den østlige delen for sent til å kunne kalle det DDR). Polen Østerike Sveits Italia Frankrike San Marino England Skottland Wales Irland Tunisia USA (Florida). Jeg splittet opp de britiske delene siden andre hadde gjort det. Jeg må innrømme at jeg har England, Skottland og Irland som klare favoritter, men vil legge til at jeg aldri vil undervurdere Norge som et utrolig flott ferieland. Spesielt pga den flotte naturen! mvh
Tusseline Skrevet 28. juni 2002 #40 Skrevet 28. juni 2002 Her er min (lange...?) liste, da: Danmark (xx antall ganger) Sverige (xx antall ganger) Tyskland England Nederland Belgia Luxenburg Frankrike Italia Monte Carlo (Åh.. hva heter det lille landet nå? Ligger mellom Frankrike og Italia...? ) Portugal Spania Canada USA Mallorca Romania Tyrkia Drømmen og målet mitt er Australia!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå